#16451 Skrevet Oktober 24, 2012 du får vel det du betaler for,ikke rart: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16452 Skrevet Oktober 24, 2012 Skal faktisk prøve ut den der jeg da. Ser de gir bedre karakter til biltemagreia, men den gir jo lavere moment. Jeg trekker til med momentnøkkel læll, det er å åpne og skru av og inntil at jeg tenkte bruke'n. Og det er jo enda en ny gadget.. Nå som pc'n er kommet i hus Eller, delene vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16453 Skrevet Oktober 24, 2012 Noen som har testa denne? er'n no tess?http://www.clasohlson.com/no/Cotech-muttertrekker/Pr407969000 Edit: Og jaggu fikk jeg svar.. http://www.autofil.no/902871/muttertrekkere-manuell-eller-elektrisk Muligens bedre å gå for Biltema sitt alternativ Tror jeg skal kjøpe den, koster jo ikke mer enn 400 kr så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16454 Skrevet Oktober 24, 2012 Men biltema sin har jo mindre moment.. 110Nm forskjell faktisk, derfor prøver jeg Clasern sin. Så kan du prøve biltema sin, så kan vi utveksle erfaringer om en drøy uke når jeg har friperiode igjen Må bestille på nett jeg da, siden jeg ikke kommer meg på clasern i åpningstida før til neste onsdag, og da er tilbudet gått ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16455 Skrevet Oktober 24, 2012 895 945 218 B baklampe høyre med tåke, trur je Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16456 Skrevet Oktober 24, 2012 betaler noen for og skifte hjul for meg jeg,må tenke på og holde dem i live også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16457 Skrevet Oktober 25, 2012 Men biltema sin har jo mindre moment.. 110Nm forskjell faktisk, derfor prøver jeg Clasern sin. Så kan du prøve biltema sin, så kan vi utveksle erfaringer om en drøy uke når jeg har friperiode igjen Må bestille på nett jeg da, siden jeg ikke kommer meg på clasern i åpningstida før til neste onsdag, og da er tilbudet gått ut.. Ehm.. Biltema: Effekt: 1010 watt Maks moment: 450 Nm Vekt: 3,9 kg Pris: 399,00 kr Clasern: Effekt: 950 watt Maks moment: 420 Nm Vekt: 3,7 kg Pris: 599,00 kr Såvidt jeg kan se så er max momenten på Biltema sin 30 Nm(og 60Watt mer) høyere enn Clasern sin I tilegg til at den er (i utgangspunktet) billigere. Men nå er det jo tilbud på Clasern som du sier Konklusjon: 3,5 Hakket bedre enn CoCraft-trekkeren, takket være bedre stabilitet, høyere effekt og lav fastpris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16458 Skrevet Oktober 25, 2012 noen som har motorstv her? eller om noen vet om f1 går på den kanalen med norske komentatorer ? eller om det går på eurosport? vurdere canaldigital om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16459 Skrevet Oktober 25, 2012 er det ikke viasat som har f1 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16460 Skrevet Oktober 25, 2012 Ja men tenkte noen av dem andre viste også. Motortv er vel fransk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16461 Skrevet Oktober 25, 2012 motorstv er vel engelsk tror jeg,vet at viasat4 sender et sammendrag av løpene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16462 Skrevet Oktober 25, 2012 Haaahaha Petter! Jeg glemte den blå biltema-tingen. Regna med at den som het professional var "the shit" fra de liksom.. My bad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16463 Skrevet Oktober 26, 2012 Noen som har eller vet om noen som har avdrager med innvendige gjenger til atv (Polaris Predator 500) motor? Skal bytte startclutch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16464 Skrevet Oktober 26, 2012 Haaahaha Petter! Jeg glemte den blå biltema-tingen. Regna med at den som het professional var "the shit" fra de liksom.. My bad! Hahah, det forklarer det hele Jeg skjønte ikke hvor i h**** du hadde sett at Biltema sin hadde mindre moment Men det var jo pga at jeg ikke hade lagt merke til den gule! Så den når du skrev det nå. hahah, jaja, er jo øya man blir blind på først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16465 Skrevet Oktober 26, 2012 Fy fader, 400,- for å ta av 4 19" dekk fra felg er blodpris! Siste gang jeg er på Dekklåven ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16466 Skrevet Oktober 26, 2012 Fy fader, 400,- for å ta av 4 19" dekk fra felg er blodpris! Siste gang jeg er på Dekklåven ihvertfall! så hvorfor gjør du det ikke nærmere der du bor? prisen ligger vell generelt på dette! når det gjelder omlegg osv. har du alt selv. felg og dekk så tar de ca det samme.. men da får balansering når du legger på. men selvfølgelig ikke når de tar av.. men prisen er den samme tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16467 Skrevet Oktober 26, 2012 Levert felger på lakk på Moelv, men der fikk de ikke tatt de av med maskinen de hadde. Derfor måtte jeg hente de på Moelv og ordne saken selv - Dekklåven var nærmere enn Gjøvik og lengre åpningstider enn de jeg pleier å bruke, så da hadde jeg ikke mye valg. De tok 200,- for å ta av 4 20" på Topp Auto Dekkservice;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16468 Skrevet Oktober 26, 2012 Levert felger på lakk på Moelv, men der fikk de ikke tatt de av med maskinen de hadde. Derfor måtte jeg hente de på Moelv og ordne saken selv - Dekklåven var nærmere enn Gjøvik og lengre åpningstider enn de jeg pleier å bruke, så da hadde jeg ikke mye valg. De tok 200,- for å ta av 4 20" på Topp Auto Dekkservice;) Ja da er de dyeree enn de ser jeg så da burde du bruke dem neste gang da har du erfart det, skjønner at du ikke dro tilbake da nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16469 Skrevet Oktober 26, 2012 Har hatt dårlig erfaring med Dekklåven før også, så skulle egentlig ikke bruke de mer:p Men sånn ble det nå bare nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16470 Skrevet Oktober 26, 2012 Levert felger på lakk på Moelv, men der fikk de ikke tatt de av med maskinen de hadde. Derfor måtte jeg hente de på Moelv og ordne saken selv - Dekklåven var nærmere enn Gjøvik og lengre åpningstider enn de jeg pleier å bruke, så da hadde jeg ikke mye valg. De tok 200,- for å ta av 4 20" på Topp Auto Dekkservice;) Kun lakk du skal ha? Hvor har du levert de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16471 Skrevet Oktober 26, 2012 Lakk og vedlikeholdsservice på Moelv. B-b-b-billig. De har bestil metallic klarlakk i pulver for å lakkere sentrene på felgene mine, så da er det mulighet for metallic for andre også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16472 Skrevet Oktober 26, 2012 sweet ahh så det bli liksom "flakes" da? hva ca snakke vi i pris? vurdere spreke farger på vinter felgsa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16473 Skrevet Oktober 26, 2012 Hmmm, kanskje jeg skal pusse opp sommerfelgene mine.. Så kom med info Massern! Hva har du gjort på forhånd med felgene, må de være strøkne når du leverer de der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16474 Skrevet Oktober 26, 2012 De kan fikse kantkjøringer der også, så lenge det ikke kreves sveising. Jeg fikset skadene på mine med Dremel og en runde pussepapir etterpå for bedre finish, så tar de seg av resten. Per Olav Furuhaugen betalte 1500,- for fire 15"ere der:) sweet ahh så det bli liksom "flakes" da? hva ca snakke vi i pris? vurdere spreke farger på vinter felgsa! Blir som vanlig metallic-lakk, bare at det er i pulverform - det er den eneste forskjellen. Mine gamle RM som først ble lakkert gull og så lagt på metallic klarlakk (hos Opems): Er vanlige RAL-farger de har, men med klarlakken så blir det jo pent. Betaler 2500-3000,- for fjerning av lakk (pyrolyse - Google it), et strøk grunning på alt, tønner lakkert i sølv metallic (er BBS Speedline 9x19 det er snakk om), gråfarge på sentrene og klarlakk oppå der igjen. Grisebillig, spør du meg - til sammenligning skulle Opems ha 3000,- bare for sentrene til Rennsportene mine, de som er hele 12,8" store:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16475 Skrevet Oktober 27, 2012 hmm absolutt verdt tanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...