#16476 Skrevet Oktober 27, 2012 Hva kan man si.. Idioter finner man overalt, men jeg _tror_ at tettheten av de er større i Russland enn de fleste andre steder, spesielt i trafikken..! Lucky bastard, yes he is..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16477 Skrevet Oktober 27, 2012 Fy faen så flaks!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16478 Skrevet Oktober 27, 2012 Satan! Der er det greit å levere tippelappen samme dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16479 Skrevet Oktober 27, 2012 Vet ikke om det er noe vits jeg Sven Ola.. Tror flaksa for den dagen der kanskje er oppbrukt på den episoden der, ja kanskje for hele neste uke også liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16480 Skrevet Oktober 27, 2012 Vet ikke om det er noe vits jeg Sven Ola.. Tror flaksa for den dagen der kanskje er oppbrukt på den episoden der, ja kanskje for hele neste uke også liksom.. Hvis man har en flakskvote så er det nok ikke mye igjen av den nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16481 Skrevet Oktober 28, 2012 Kan hodet sprenge?? vart vel så fuktig fest i går på Nedre Berg Gård på Staut... Fyllesjuk.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16482 Skrevet Oktober 28, 2012 Fy faen som staten tjener penger på sivilpurk mellom Hamar og Espa. Går tre biler her i helga. Og tro meg, de er effektive i jobben sin.. God underholdning da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16483 Skrevet Oktober 28, 2012 noen som trenger bilrampe?har 2 stk hjemmelagede,trenger litt puss og et lag med lakk,ettersom de har stått ute en stund. gis bort mot henting,ellers så blir det søpla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16484 Skrevet Oktober 28, 2012 Har du bilde? av hvordan de ser ut bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16485 Skrevet Oktober 28, 2012 Fy faen som staten tjener penger på sivilpurk mellom Hamar og Espa.Går tre biler her i helga. Og tro meg, de er effektive i jobben sin.. God underholdning da :-) Veit om en som jobbet med det i helga. Han kjørte i hovedsak mellom Brummunddal og Tangen bare.. Dro i land imellom 70 og 80000 på et par turer frem og tilbake X antall i 120-130, 9000 i bot + prikker osv. osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16486 Skrevet Oktober 28, 2012 som sagt så er de preget av og ha ligget ute en stund,men med litt jobb med en slipekuse,og litt lakk så blir dem bra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16487 Skrevet Oktober 28, 2012 Ja, er sikkert han som har drevi med Passaten til Brumunddalen det da? Mener det har vært to Passater og en Audi, har tatt en del bilder av de med forskjellige biler de har stoppa, hehe.. Kenth Håvard: Hvem var det som kjøpte den røde S2'n du solgte for litt siden, som du bytta med K.R. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16488 Skrevet Oktober 29, 2012 Da har visst vinteren kommet til Gjøvik og tradisjonen tro er det kaos på parkeringa på jobben (ny rekord i år da med 4 på rad) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16489 Skrevet Oktober 29, 2012 Snø + sommerdekk = hjemmekontor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16490 Skrevet Oktober 29, 2012 De er ikke så jævla goe på tetris neppå Espa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16491 Skrevet Oktober 29, 2012 på tide og legge om til vinterdekk kanskje:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16492 Skrevet Oktober 29, 2012 La om i gårkveld jeg. Godt timet :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16493 Skrevet Oktober 29, 2012 La om på konebilen i går, så det var også godt tima, men ikke min egen bil heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16494 Skrevet Oktober 29, 2012 Kjørt med pigg i en mnd jeg Bor jo litt avsides og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16495 Skrevet Oktober 29, 2012 Kenth Håvard: Hvem var det som kjøpte den røde S2'n du solgte for litt siden, som du bytta med K.R. ? Du mener den svarte? Den ble solgt til AltiBil på Hamar fra meg, hvem de solgte den videre til vet jeg ikke. Men de solgte den ganske fort.. Det var foresten bare en Audi 90 Q Egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16496 Skrevet Oktober 29, 2012 Jeg tenkte på en rød en.. Da blander jeg sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16497 Skrevet Oktober 29, 2012 (endret) Da har visst vinteren kommet til Gjøvik og tradisjonen tro er det kaos på parkeringa på jobben (ny rekord i år da med 4 på rad) 4 på rad ? edit.. glem det jeg er jo fette blind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16498 Skrevet Oktober 29, 2012 Haha, kjett å bli parkert midt inni der. Er det på Kallerud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16499 Skrevet Oktober 29, 2012 Jepp, Kallerud. Makan til tullinger:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16500 Skrevet Oktober 29, 2012 Synes jeg dro kjensel på bygningen i bakgrunn ja, har vært der hos NorSIS tidligere. Og studerer der nå like i bakgrunn ;p Begynner snart å henge for mye på gæli side av mjøsa... Blir lokaltkjent. hohoo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...