#16651 Skrevet Desember 21, 2012 Hør med Morten Øiamo om hva de heter de han kjøpte vinduer av til garasjen sin - de kostet ikke allverden, og er vedlikeholdsfrie ettersom rammen er av plast. Virka som bra kvalitet, og er nok det jeg går for den gangen det skal skiftes vinduer her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16652 Skrevet Desember 22, 2012 Ursh. Brist/knekt ribbein og kikhoste er ikke og anbefale men nå er det fri og jul så da er det og ta det med ro uansett Så God Jul og et Godt Nytt år til alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16653 Skrevet Desember 22, 2012 Huff mye dumt man driver ned. Coupen er lagt ut for salg. http://forum.vacn.no/showthread.php?t=249909 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16654 Skrevet Desember 22, 2012 Ja, ting koster mildt sagt. Pusser opp litt i bygda selv. Men over til El-utstyr. Kan hende du kan få noen som gjør jobben, men de vil nok bruke elko utstyr. Stikk, kabel osv som er billig er også (som regel) av klein kvalitiet. Desverre. Men el-utstyr er latterlig dyrt! Men du får kjøpt elko på clas olshon. Koster vel 400kr for 5 stikk. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16655 Skrevet Desember 22, 2012 megaflis er vel billigst på elko mener jeg,er håpløst når et elektrikkerfirma tar mere betalt for en kontakt,en hva du kan kjøpe 5-6 kontakter for selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16656 Skrevet Desember 23, 2012 Megaflis og Clas Olshon bytter på litt. Noe er billigere hos den ene, mens mye annet er billigere hos den andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16657 Skrevet Desember 23, 2012 Med dette ønsker jeg alle nye og gamle medlemmer her inne god jul Jeg har valgt å ikke betale medlem for neste året da jeg føler at jeg ikke bruker forumet så mye som jeg skulle ønske, og bilinteressen er parkert litt på hylla med tanke på studier og dårlig med penger til å drive med bil. Men man skal ikke se bort ifra at jeg blir å se på noen treff til året Takk for meg. Også sees vi på treff til året Julehilsen fra Simen Grasto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16658 Skrevet Desember 24, 2012 Da vil jeg også få ønske dere alle sammen en riktig God Jul og et Godt nyttår folkens. Håper alle får en kjempe fin feiring med sine nære og kjære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16659 Skrevet Desember 24, 2012 God jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16660 Skrevet Desember 26, 2012 noen som vet om noen butikker som selger brytebolter til snøfreser som er oppe i jula?fresern min klarte ikke og frese stein:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16661 Skrevet Desember 29, 2012 God dagen Stian :-) Kjente igjen bilen sjøh, men kobla ikke den med deg før jeg kom ut igjen.. Trøtt i trynet sånn ca.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16662 Skrevet Desember 29, 2012 syntes det var noe kjent med deg inne,først når jeg så bilen viste jeg hvem det var:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16663 Skrevet Desember 29, 2012 Hehehe, godt jeg ikke er alene om å huske biler bedre enn ansikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16664 Skrevet Desember 29, 2012 Ansikt og navn er håpløst. "Åssen bil har han/hun? Så kanskje jeg vet hvem det er.." hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16665 Skrevet Desember 29, 2012 Da var Contour plus 2 bestilt, og det gledes!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16666 Skrevet Januar 2, 2013 Hehe da reiv jeg av cupra leppa ja Slapp jeg skru av den for vintern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16667 Skrevet Januar 2, 2013 noen som har noen erfaringer med plastidip? er det noe særlig holdbart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16668 Skrevet Januar 2, 2013 noen som har noen erfaringer med plastidip? er det noe særlig holdbart? Plastidipp er flott til detaljer osv det, men det tåler ikke petroliums baserte avfettninger så må ha det i bakhodet. Men nå har vel Foliatec kommet med noe som er helt likt som gjør det.. (Om du søker litt rundt på Detailersclub Norway (ikke for og reklamere noe) så står det masse om dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16669 Skrevet Januar 2, 2013 tenkte jeg skulle bruke det på skruene rundt kanten på felgene mine så da blir vel foliatec bedre, men selger de det i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16670 Skrevet Januar 2, 2013 Kjøpe Quattro anyone?? http://forum.vacn.no/showthread.php?250301-Typ-44-Avant-100-Quattro-2-3L Løp og kjøp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16671 Skrevet Januar 3, 2013 tenkte jeg skulle bruke det på skruene rundt kanten på felgene mine så da blir vel foliatec bedre, men selger de det i norge? Vil tro at parts n retards kan skaffe da de forhandler foliatec. Men igjen har jeg ikke prøvd det men komm over på dcn at dette skulle være bedre enn plastidip pga det tålte petroleum baserte avsetninger osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16672 Skrevet Januar 3, 2013 takk for svar skal se om jeg får tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16673 Skrevet Januar 3, 2013 Bare siden jeg la ut Quattro´n i går så er det: 750 visninger 9 som har lagret annonse 159 som har videre sendt på e-post 5 stk som har ringt i dag, 3 mail og 2 sms. Og nå har det vært en og tittet på den og testet den. Han likte den såpass godt ha hadde hatt tilsvarende bil selv. Så denne er så godt som solgt. Blir mest trolig hentet på Søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16674 Skrevet Januar 3, 2013 Forståelig det, hadde kjøpt den selv jeg om jeg hadde hatt bruk for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16675 Skrevet Januar 3, 2013 Noen her inne som sitter på gode rabatter på f.eks byggmax / obs! bygg / byggmakker etc. som har lyst å hjelpe meg litt? Har sakte men sikkert funnet ut at det koster penger, masse penger, å pusse opp hus fra 1951 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...