#16676 Skrevet Januar 3, 2013 er vel minst 2 i lokallaget som jobber i trevareutsalg vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16677 Skrevet Januar 5, 2013 Skal lure på om dette fortsatt er gyldig? Følgte med nybilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16678 Skrevet Januar 5, 2013 hva har du kjøpt deg?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16679 Skrevet Januar 5, 2013 les signaturen min;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16680 Skrevet Januar 5, 2013 Noen som har erfaringer med de framskjermene som selges til Golf/Jetta MK2 fra NBS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16681 Skrevet Januar 5, 2013 som alt anna du får kjøpt så er vel disse produsert av klokkerholm/veng så om du kjøper de på NBS, meca eller bilextra har heller lite og si.. bakkene de bruker til og presse begynner vel og bli slitt, så passform er vel ikke sånn heeelt hundre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16682 Skrevet Januar 5, 2013 som alt anna du får kjøpt så er vel disse produsert av klokkerholm/veng så om du kjøper de på NBS, meca eller bilextra har heller lite og si.. bakkene de bruker til og presse begynner vel og bli slitt, så passform er vel ikke sånn heeelt hundre Skjønner, får bare handle inn til våren og sende inn til oppretter som får gjøre alt da , dårligt med utstyr til slikt selv, vet ikke tilfeldigvis om er skrudd hele veien eller om er punkta fast i frontplata ? Heldigvis eneste plassen det finnes rust på bilen som jeg har klart og finne er skjermene og bak-skjermene kan reddes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16683 Skrevet Januar 5, 2013 framskjermene er utelukkende skrudd fast (sett bort i fra understellsmassa som originalt også funger som lim) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16684 Skrevet Januar 5, 2013 framskjermene er utelukkende skrudd fast (sett bort i fra understellsmassa som originalt også funger som lim) Flotte greier, da blir det nye skjermer på jetta'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16685 Skrevet Januar 6, 2013 Endelig ortlig bil igen. Dette er noe annet en vw. 1,8tq treng vist en vask i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16686 Skrevet Januar 6, 2013 Endelig ortlig bil igen. Dette er noe annet en vw. 1,8tq treng vist en vask i morgen. [ATTACH]187553[/ATTACH] Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16687 Skrevet Januar 6, 2013 Noen som har erfaringer med de framskjermene som selges til Golf/Jetta MK2 fra NBS? De passer fint på bilen men man får en større glippe mellom framskjermen og døra en det som er på orginale skjermer. Har disse på prosjektet selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16688 Skrevet Januar 6, 2013 De passer fint på bilen men man får en større glippe mellom framskjermen og døra en det som er på orginale skjermer. Har disse på prosjektet selv. Akkurat, Ser jo ikke så fryktelig ille ut på bildene i tråden din så da får jeg vel bare kjøpe inn 2 slike, er jo bare bruksbilen uansett så om det ikke blir heeeelt 100 får bare gå ^^ bedre en svære hull i skjermen uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16689 Skrevet Januar 9, 2013 Tar en liten rerun på en klassiker før jeg finner senga.. God natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16690 Skrevet Januar 9, 2013 Noen snikkere heeeeer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16691 Skrevet Januar 9, 2013 En ting er snickers og twist, dette skal bli moro å få prøvd ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16692 Skrevet Januar 12, 2013 Ingen snekkere her nei.... Ja ja, nei nei.. For sent nå.. MEN! Er det noen som har peiling på bilstereo? Skulle hatt koblet til en spiller, men har gitt litt opp før jeg har prøvd, da det er noen løse ledninger også inni der som jeg ikke skjønner noe av... Har kjøpte ny spiller og der er det med en stanrd kobling, så må vel sikkert på biltema og kjøpe overgang.. Men er det noen her som har oversikt over fargekoder og sånt ut ifra orginal ledningsnett på en audi 100 c4? Hater små korte ledninger........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16693 Skrevet Januar 12, 2013 Ingen snekkere her nei.... Ja ja, nei nei.. For sent nå.. MEN! Er det noen som har peiling på bilstereo? Skulle hatt koblet til en spiller, men har gitt litt opp før jeg har prøvd, da det er noen løse ledninger også inni der som jeg ikke skjønner noe av... Har kjøpte ny spiller og der er det med en stanrd kobling, så må vel sikkert på biltema og kjøpe overgang.. Men er det noen her som har oversikt over fargekoder og sånt ut ifra orginal ledningsnett på en audi 100 c4? Hater små korte ledninger........ Er vel bare og kjøpe en slik isoplugg eller hva det heter som passer på den som kommer ut av spilleren din. så er det jo rød er 12v som går via tenninga, gul er 12v som er konstant. Så svart/brun minus. så og finne ut hvem som går til hvilke høyttalere. Front left, front rear, evt bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16694 Skrevet Januar 13, 2013 Ikke mye artig og skru i kald garasje med 22blå inni bilen >.> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16695 Skrevet Januar 13, 2013 Har 15+ i garasjen jeg:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16696 Skrevet Januar 14, 2013 Har dere daua eller?... Er jo tyst som i graven her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16697 Skrevet Januar 14, 2013 Har dere daua eller?... Er jo tyst som i graven her... Opptatt med å fyre i ovnen.. nede mot 25blå nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16698 Skrevet Januar 15, 2013 mens vi er i Oppussing rundt Mjøsa tråden noen som driver med varmepumper osv som har vært borti Nibe ventilasjonsvarmepumper den er blitt fitte kald for å si det pent gått fra ca 58 i pannetemp til 31 . need hælp asap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16699 Skrevet Januar 16, 2013 Noen her som selger skiltplater og eventuell klubbmerker til nytt medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16700 Skrevet Januar 16, 2013 Noen her som selger skiltplater og eventuell klubbmerker til nytt medlem? Jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...