Anbefalte innlegg

er vel minst 2 i lokallaget som jobber i trevareutsalg vet jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal lure på om dette fortsatt er gyldig? :P

Følgte med nybilen :)

mctc1h.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med de framskjermene som selges til Golf/Jetta MK2 fra NBS?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som alt anna du får kjøpt så er vel disse produsert av klokkerholm/veng :) så om du kjøper de på NBS, meca eller bilextra har heller lite og si..

bakkene de bruker til og presse begynner vel og bli slitt, så passform er vel ikke sånn heeelt hundre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som alt anna du får kjøpt så er vel disse produsert av klokkerholm/veng :) så om du kjøper de på NBS, meca eller bilextra har heller lite og si..

bakkene de bruker til og presse begynner vel og bli slitt, så passform er vel ikke sånn heeelt hundre :)

Skjønner, får bare handle inn til våren og sende inn til oppretter som får gjøre alt da :P, dårligt med utstyr til slikt selv, vet ikke tilfeldigvis om er skrudd hele veien eller om er punkta fast i frontplata ?

Heldigvis eneste plassen det finnes rust på bilen som jeg har klart og finne er skjermene og bak-skjermene kan reddes :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

framskjermene er utelukkende skrudd fast :) (sett bort i fra understellsmassa som originalt også funger som lim)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

framskjermene er utelukkende skrudd fast :) (sett bort i fra understellsmassa som originalt også funger som lim)

Flotte greier, da blir det nye skjermer på jetta'n :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig ortlig bil igen. Dette er noe annet en vw. 1,8tq treng vist en vask i morgen. ImageUploadedByTapatalk1357502098.803772.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig ortlig bil igen. Dette er noe annet en vw. 1,8tq treng vist en vask i morgen. [ATTACH]187553[/ATTACH]

Gratulerer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med de framskjermene som selges til Golf/Jetta MK2 fra NBS?

De passer fint på bilen men man får en større glippe mellom framskjermen og døra en det som er på orginale skjermer. Har disse på prosjektet selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De passer fint på bilen men man får en større glippe mellom framskjermen og døra en det som er på orginale skjermer. Har disse på prosjektet selv.

Akkurat, Ser jo ikke så fryktelig ille ut på bildene i tråden din :)

så da får jeg vel bare kjøpe inn 2 slike, er jo bare bruksbilen uansett så om det ikke blir heeeelt 100 får bare gå ^^

bedre en svære hull i skjermen uansett : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en liten rerun på en klassiker før jeg finner senga.. God natt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting er snickers og twist, dette skal bli moro å få prøvd ut!! :D

cplus2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen snekkere her nei.... Ja ja, nei nei.. For sent nå..

MEN! Er det noen som har peiling på bilstereo?

Skulle hatt koblet til en spiller, men har gitt litt opp før jeg har prøvd, da det er noen løse ledninger også inni der som jeg ikke skjønner noe av...

Har kjøpte ny spiller og der er det med en stanrd kobling, så må vel sikkert på biltema og kjøpe overgang..

Men er det noen her som har oversikt over fargekoder og sånt ut ifra orginal ledningsnett på en audi 100 c4?

Hater små korte ledninger........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen snekkere her nei.... Ja ja, nei nei.. For sent nå..

MEN! Er det noen som har peiling på bilstereo?

Skulle hatt koblet til en spiller, men har gitt litt opp før jeg har prøvd, da det er noen løse ledninger også inni der som jeg ikke skjønner noe av...

Har kjøpte ny spiller og der er det med en stanrd kobling, så må vel sikkert på biltema og kjøpe overgang..

Men er det noen her som har oversikt over fargekoder og sånt ut ifra orginal ledningsnett på en audi 100 c4?

Hater små korte ledninger........

Er vel bare og kjøpe en slik isoplugg eller hva det heter som passer på den som kommer ut av spilleren din.

så er det jo rød er 12v som går via tenninga, gul er 12v som er konstant. Så svart/brun minus.

så og finne ut hvem som går til hvilke høyttalere. Front left, front rear, evt bak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mye artig og skru i kald garasje med 22blå inni bilen >.>

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere daua eller?... Er jo tyst som i graven her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere daua eller?... Er jo tyst som i graven her...

Opptatt med å fyre i ovnen.. :P

nede mot 25blå nå : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mens vi er i Oppussing rundt Mjøsa tråden ;) noen som driver med varmepumper osv som har vært borti Nibe ventilasjonsvarmepumper :P den er blitt fitte kald for å si det pent :P gått fra ca 58 i pannetemp til 31 . need hælp asap :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som selger skiltplater og eventuell klubbmerker til nytt medlem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som selger skiltplater og eventuell klubbmerker til nytt medlem?

Jeg har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.