#16701 Skrevet Januar 16, 2013 Skulle hatt 3 skiltplater og et par klubbmerker hvis du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16702 Skrevet Januar 16, 2013 Eeh, beklager, jeg var litt kjapp der. Jeg har èn skiltplate, så vidt jeg husker, men masse klistermerker, av begge typer. Send en PM til Vivian Aaskjær ang. plater Så merker kan jeg i hvert fall skaffe deg når som helst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16703 Skrevet Januar 16, 2013 OK, takker for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16704 Skrevet Januar 16, 2013 Noen i distriktet som har en A6 fra rundt 2006 her? Som er interessert i å være med så jeg får prøvd den en liten runde? Driver å sikler på en slik en for tia, men den er litt langt unna så jeg får ikke prøvekjørt den sånn umiddelbart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16705 Skrevet Januar 16, 2013 Eeeey... Jeg skylder deg fortsatt for ei skiltplate, eller var det 2? Og så skulle jeg hatt 2 klistermerker i tilegg til den ene skiltplata du har:-p kom innom på kaffe idag så skal du få peenga;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16706 Skrevet Januar 16, 2013 Skal høre med fruen Og mener det er bare én plate, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16707 Skrevet Januar 16, 2013 do that! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16708 Skrevet Januar 16, 2013 og har du nå 2, så ta de med:-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16709 Skrevet Januar 16, 2013 noen som har en ødelagt 90 bakfanger til mk2 golf? skulle hatt en del plast for å "reparere" hull etter hengerfeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16710 Skrevet Januar 17, 2013 Tror jeg skal ha en liggende i kjelleren hjemme, men den er ikke ødelagt meg bekjent. Kan få den for en billig penge om du tar turen over til Toten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16711 Skrevet Januar 17, 2013 trenger egentlig ingen hel er til jettan så den hele du har passer dårlig skulle bare ha tetta igjen etter hengerfestet å reparert eksos utsparringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16712 Skrevet Januar 17, 2013 Du spurte etter Golf, og jeg svarte at jeg hadde til Golf;) Er det du da egentlig trenger litt ABS-plast for å plastsveise? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16713 Skrevet Januar 17, 2013 i grunn ja, derfor jeg spurte etter en ødelagt da er det normal ABS plast i dem a? da er det vel det samme som gilde bakker da? sjekke litt i lyset i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16714 Skrevet Januar 17, 2013 Du kunne ha gjort hva du ville med min så lenge jeg hadde fått en 200-lapp - derfor jeg nevnte det:) Skal være helt vanlig ABS-plast, hvis ikke jeg har blitt hjerneskadd av tidligere plastsveising og husker helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16715 Skrevet Januar 19, 2013 noen som skal opp på losna i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16716 Skrevet Januar 20, 2013 Du kunne ha gjort hva du ville med min så lenge jeg hadde fått en 200-lapp - derfor jeg nevnte det:) Skal være helt vanlig ABS-plast, hvis ikke jeg har blitt hjerneskadd av tidligere plastsveising og husker helt feil. ska tenke litt på det, hadde jo vært kjekt å slippe å lage eksos utsparringa på frihånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16717 Skrevet Januar 20, 2013 ingen som har de 2 små gitterne til en r32 fanger?skulle hatt nye jeg:o eller vet hvor de kan kjøpes. er det noen klips/fester som pleier og ryke når man hekter fast fangeren i snøkanten?2 av skruene som er festet i innerskjermene var borte,så fant 2 treskruer som jeg har festet det midlertidlig med,men får ikke klemt fangeren helt inntil under frontlyktene,så muligens det er et feste eller noe som har knekt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16718 Skrevet Januar 20, 2013 ingen som har de 2 små gitterne til en r32 fanger?skulle hatt nye jeg:o eller vet hvor de kan kjøpes.er det noen klips/fester som pleier og ryke når man hekter fast fangeren i snøkanten?2 av skruene som er festet i innerskjermene var borte,så fant 2 treskruer som jeg har festet det midlertidlig med,men får ikke klemt fangeren helt inntil under frontlyktene,så muligens det er et feste eller noe som har knekt der. Går jo an å høre hvor mye møller skal ha for de? evt så finnes det sikkert noe på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16719 Skrevet Januar 20, 2013 har funnet flere på ebay,men ikke som dem jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16720 Skrevet Januar 24, 2013 Noen som vet om noen som legger dekk på felg, balanserer osv til en rimelig pris. Synes 1000kr for å legge på 4 dekk er litt drøyt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16721 Skrevet Januar 24, 2013 Hvor fikk du den prisen? Jeg bruker Topp Auto Dekkservice, ved Bilxtra i Hunndalen, da de gir bra priser og kjempebra service. Får det sikkert billigere hos ei bakgatesjappe, men de leverer ihvertfall kvalitet og service utenom det vanlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16722 Skrevet Januar 24, 2013 Jeg bare lurer på hva som er service utenom det vanlige hos ei dekksjappe..? Er det at du får kaffe mens du venter? Eller at de unngår å ripe opp felgene dine når de bytter de om på felg? Eller pjusker de med nakkehårene dine? Jeg bare spør, for jeg vet ikke hvor mye ekstra jeg gidder å betale for dekkomlegging når jeg i utgangspunktet betaler for at de legger om dekk på felg uten å skade/ødelegge noe. Men om de ikke ødelegger noe så ser jeg ikke på det som service utenom det vanlige, det er mer forventet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16723 Skrevet Januar 24, 2013 Finn tråden min om de under "Erfaringer rundt forhandlere", så får du svaret på det;) Og de er dessuten billigere enn Dekklåven som alle på andre siden sverger til, samt at de gjør den jobben du betaler for - ergo er felgene balanserte etter at du har betalt for balansering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16724 Skrevet Januar 24, 2013 Jeg pleier også å bruke topp auto, men når det koster 500 kr mer en dekk online pr dekk er det jo penger å spare. Der jeg fikk pris på 1000kr for å legge om 4 dekk også. Men uansett billigere selv med 1000kr kr å kjøpe fra dekk online 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16725 Skrevet Januar 24, 2013 Da må de ha gått drastisk opp i pris siden sist jeg var innom der, ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...