#16751 Skrevet Februar 6, 2013 ett døgn uten 1 eneste linje her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16752 Skrevet Februar 6, 2013 noen som har greie på maling her,skulle hatt en kontrastfarge til egghvit,vurderer denne fargen her: http://www.resopal.de/fileadmin/decors/fullscreen/0603-60.jpg men er usikker på om den passer sammen med egghvit,skal brukes på skapdører,for og bryte av litt og male er dritkjedelig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16753 Skrevet Februar 6, 2013 Har ikke så mye greie på maling, men kan da endel om farger. Farger går jo mye på smak, men disse fargene passer så absolutt sammen i teorien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16754 Skrevet Februar 7, 2013 Hoho, sjekk ut bildet øverst på http://www.autofil.no for å se noe kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16755 Skrevet Februar 9, 2013 Er det noen som ser forskjell på dise to bilden hell? Hehe gjorde seg dette. Magler bare ny benkplate og taklys nå. Hadde lyst på plate som ligne på marmor før men lure på mørk helltre nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16756 Skrevet Februar 9, 2013 Noen her som har et vidvinkel-objektiv til Nikon jeg kunne lånt neste helg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16757 Skrevet Februar 9, 2013 Noen her som har et vidvinkel-objektiv til Nikon jeg kunne lånt neste helg..? Har et GoPro kamera da, 170 grader må da være vidt nok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16758 Skrevet Februar 10, 2013 Er 170° på contour kameraet mitt også sånn sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16759 Skrevet Februar 10, 2013 Bare å sette i gang da. Blir morsomme bilder der også :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16760 Skrevet Februar 10, 2013 Får se.. Om jeg ikke finner å få lånt til speilrefleksen så er det jo verdt et forsøk det også, takker for tipset :-) Men spørsmålet står fortsatt, vidvinkel-objektiv til Nikon skulle jeg gjerne lånt en dag neste helg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16761 Skrevet Februar 13, 2013 Er det noen her i nerheten som har softwaren til sån bilig vcds kabel. Har funnet igen kabelen nin men ikke cd. Var sån blå og hvit cd. Noen som vet hvor man laste ned softwaren til 409 vagcom fant den kabelen også men den var det med link til nedlasting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16762 Skrevet Februar 13, 2013 Er det ikke bare å gå inn på Ross-tech og laste ned org. software da? Husker ikke jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16763 Skrevet Februar 13, 2013 RASS tech hahahahahahaha ... OMG. for en humor jeg besitter i dag ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16764 Skrevet Februar 13, 2013 Mojjo Dan Godt vi er flere med sånn slitsom (for andre) humor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16765 Skrevet Februar 13, 2013 Brage kan hende det. Prøvde det med låne pcen fra elkjøp. Men den kjente ikke igen usb enheten. Men den kjente ikke igen iphone. Så spørs om det er hiddenn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16766 Skrevet Februar 13, 2013 Bare last ned, det gjorde jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16767 Skrevet Februar 14, 2013 Da er det nok hiddenn som ikke er gode. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16768 Skrevet Februar 14, 2013 Det er som regel brukerfeil ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16769 Skrevet Februar 14, 2013 Stian!! Har du kjørt fra Brumunddal retning Hamar til samme tid hele denne uka..? Har møtt en sånn rød golf hver eneste dag mellom Bærshøgda(aner ikke hvordan det skrives) og Brumunddal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16770 Skrevet Februar 14, 2013 Det er som regel brukerfeil ;-) Jeg klare da og sette inn en usb kontakt da. Hehe. Håper jeg får at min hidden snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16771 Skrevet Februar 14, 2013 Mojjo Dan Godt vi er flere med sånn slitsom (for andre) humor hehe, har man det ikke gøy, så får man lage moro istedet og litt barnslighet hakke drept noen enda - - - Updated - - - Stian!!Har du kjørt fra Brumunddal retning Hamar til samme tid hele denne uka..? Har møtt en sånn rød golf hver eneste dag mellom Bærshøgda(aner ikke hvordan det skrives) og Brumunddal.. Bærgshøgda væ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16772 Skrevet Februar 14, 2013 Det uttales vertfall bæsjhøgda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16773 Skrevet Februar 14, 2013 har nok itte det,stopper hos naboen din je(langmoen) men kjenner en som bor på hamar,og som jobber hos byggmodul(tror je det var)som har en rimelig lik en,mangler bare svart sports bh,og motoren(1,4l) så kanskje det er han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16774 Skrevet Februar 14, 2013 Det kan det nok være. Har vertfall møtt han rundt 15:45 - 16:15 hver dag hittil denne uka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16775 Skrevet Februar 14, 2013 Kim Rune du sikkert har møtt da, passer fint med tia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...