#16801 Skrevet Februar 20, 2013 Da har man vist blitt overtalt til å gå til innkjøp av RC fly og diverse stuff.. Så får vel være føre var å gå til innkjøp av lim.. MYE lim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16802 Skrevet Februar 20, 2013 har et par helikoptere jeg,de har minimalt med flyvetid,men har blitt brukt endel som jordfreser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16803 Skrevet Februar 20, 2013 har et par helikoptere jeg,de har minimalt med flyvetid,men har blitt brukt endel som jordfreser Nå er vel helikoptre mye værre å fly ? nei vi er en liten gjeng på jobb som har det som en liten hobby sånn av å til så skal bli morro å prøve litt meg eget fly! har RealFlight simulator med skikkelig radio osv som jeg har en del timer på nå.. får håpe den har hjulpet litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16804 Skrevet Februar 25, 2013 Kjøpte meg et digert 6ch helikopter for et år siden. Var så dårlig vær ute at jeg bestemmte meg for og lette bittelitt innendørs.. I gammle leilgiheta på 40kvm, imellom sofan og vitrineskapet........... Venter fortsatt på godkjenning ifra luftfartsmyndighetene om og fly igjen.... Forresten første helikopteret jeg har flydd:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16805 Skrevet Februar 25, 2013 Haaahahahahahaaa!!! Dagens latterkule her i huset vertfall!! Edit: Jeg flirte på meg neseblod.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16806 Skrevet Februar 25, 2013 Har jo denne også: Bedre blir ikke Bieber:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16807 Skrevet Februar 25, 2013 Kjøpte meg et digert 6ch helikopter for et år siden. Var så dårlig vær ute at jeg bestemmte meg for og lette bittelitt innendørs.. I gammle leilgiheta på 40kvm, imellom sofan og vitrineskapet........... Venter fortsatt på godkjenning ifra luftfartsmyndighetene om og fly igjen....Forresten første helikopteret jeg har flydd:-) Kan det settes i kategorien å fly, da? Eller var det bittelitt lift-off og så totalt kaos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16808 Skrevet Februar 25, 2013 Kan det settes i kategorien å fly, da? Eller var det bittelitt lift-off og så totalt kaos? Fikk du fikset med vagcom? Nå er min oppe å går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16809 Skrevet Februar 25, 2013 Hoi! Nei det har jeg faen brætte meg glemt! Ligget sjuk og jobba litt kålete tider. Men harru tid til helga da? Mulig å se på det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16810 Skrevet Februar 25, 2013 Hoi! Nei det har jeg faen brætte meg glemt! Ligget sjuk og jobba litt kålete tider. Men harru tid til helga da? Mulig å se på det da? Sendt deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16811 Skrevet Februar 25, 2013 De er sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16812 Skrevet Februar 27, 2013 Begrenser seg hvor høyt man kan fly innendørs:-p men sånn ca halvmeteren før halen tok borti en ovn og det sa PANG!!! Knuste alt av rotorblad og stag. Boomen bøyde seg ca 10grader:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16813 Skrevet Februar 27, 2013 Har jo denne også: Bedre blir ikke Bieber:D Når vi er inne på geiter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16814 Skrevet Februar 28, 2013 Noen som trenger? http://forum.vacn.no/showthread.php?252970-Canton-movie-260-MX-5-1-hjemmekino-NYTT!&p=2742931#post2742931 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16815 Skrevet Mars 2, 2013 Jaja, da ble det en fjerde audi utpå gardsplassen da.. Noen som er interessert i 100 quattro? Går ekstremt billig nå!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16816 Skrevet Mars 2, 2013 NO VIL E BLI FRISK!!! HAha Pål, ka slags bil du har kjøpt no da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16817 Skrevet Mars 2, 2013 æ re ingen har som har ei slek motor blåkk ått me altså? sæksten væntiler sak e trøng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16818 Skrevet Mars 2, 2013 Kjøpte meg en a4 b5 1.8l Quattro avant billig som bruksbil. Trenger bare eu etterkontroll. Så da er det fint å ha en delebil i garasjen som jeg kan ta senkesett og felger ifra Derfor selges 100n meeeegabillig!! Typ 4000 kr! Noen må kjøpe den ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16819 Skrevet Mars 3, 2013 Kjøpte meg en a4 b5 1.8l Quattro avant billig som bruksbil. Trenger bare eu etterkontroll. Så da er det fint å ha en delebil i garasjen som jeg kan ta senkesett og felger ifra Derfor selges 100n meeeegabillig!! Typ 4000 kr! Noen må kjøpe den ass! Med årsavgift så kjøper jeg den. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16820 Skrevet Mars 3, 2013 Hehe, da vraker jeg den heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16821 Skrevet Mars 3, 2013 Hvem holder på med glassfiber i Hedmark/Opplands området? Sku ha fått lagd no bredding.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16822 Skrevet Mars 3, 2013 (U)heldig bryllupsbilde..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16823 Skrevet Mars 4, 2013 noen som kjenner til en nett side der det står en del koding og slikt på nyere vag? skal vistnok være ei tysk side men klarer ikke finne den.. hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16824 Skrevet Mars 4, 2013 Noe slikt du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16825 Skrevet Mars 4, 2013 Noe slikt du tenker på? Ja det stemmer. Men så til det neste spm: klarer du å finne koding på blinklys foran slik at disse "gløder/lyser svakt" og blinker vanlig på vanlig blink? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...