#17051 Skrevet Juni 13, 2013 Funker det å lakke baksiden av bremseklossene med kalipperlakk? Eller vil det bare løsne med en gang? Jeg har bytta til greenstuff-klosser, men syns det ser jævla jalla ut med de grellgrønne klossene på denne bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17052 Skrevet Juni 13, 2013 Er det noen som skal på Nordic Stance treffet til helga? Kolonne? Må i bursdag, så blir ikke noe for min del. Ikke er bilen ferdig heller, men det er fordi jeg ikke orka å stresse når jeg allikevel ikke fikk dratt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17053 Skrevet Juni 14, 2013 Er det noen som skal på Nordic Stance treffet til helga? Kolonne? Må vise bilen på BT istedet.. Hmph.. :mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17054 Skrevet Juni 14, 2013 Ahh blir ikke stort oppmøte fra Mjøsa da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17055 Skrevet Juni 14, 2013 (endret) Noen i Gjøvik området som kunne lånt meg 4 felger m/ sommerdekk (lovlig mønster dybde) i et par dager? (Mandag og Tirsdag) 5x112, helst 17 eller 18" Edit: Fått fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17056 Skrevet Juni 15, 2013 Felgretting på østlandet? Noen som kjenner til noen? Er ytterkantene på to felger, ikke brønnene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17057 Skrevet Juni 15, 2013 Felgretting på østlandet? Noen som kjenner til noen? Er ytterkantene på to felger, ikke brønnene.. Mener at top auto dekksenter på Gjøvik har rette maskin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17058 Skrevet Juni 15, 2013 Felgretting på østlandet? Noen som kjenner til noen? Er ytterkantene på to felger, ikke brønnene.. Arne Wangen/Gyda på Raufoss hadde ihvertfall utstyr til dette før, veit jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17059 Skrevet Juni 15, 2013 Flotters, får ringe å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17060 Skrevet Juni 16, 2013 Fått opp hyler og pynt i garasjen. Noen som har flere store audi biler man kan ha til pynt? Enten vanlige eller rc biler som itte funker eller som funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17061 Skrevet Juni 18, 2013 Haha, gyldig grunn til å ha FWD.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17062 Skrevet Juni 19, 2013 Blir nok en fin dag på jobb ute i sola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17063 Skrevet Juni 19, 2013 Heldiggris:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17064 Skrevet Juni 19, 2013 Jaa Ganske rå skyss Så du jeg hilste i dag da, Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17065 Skrevet Juni 19, 2013 Hvor da? Hilde som kjørte touran i dag;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17066 Skrevet Juni 19, 2013 Åja Ca løten et sted Mulig det var noen andre da, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17067 Skrevet Juni 19, 2013 Da var nok noen andre Pål:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17068 Skrevet Juni 19, 2013 Ja, spørs det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17069 Skrevet Juni 19, 2013 ingen som har 5x100 til 5x112 adaptere å selge? evt låne bort bort så jeg får sjekka bredden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17070 Skrevet Juni 19, 2013 Blir nok en fin dag på jobb ute i sola Ah, minner meg om tiden jeg jobbet i forsvaret. Hadde lik bil og 6-hjuling faktisk! Artig å leke seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17071 Skrevet Juni 19, 2013 ingen som har 5x100 til 5x112 adaptere å selge? evt låne bort bort så jeg får sjekka bredden du vet jeg har liggende du kan prøve ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17072 Skrevet Juni 20, 2013 Ah, minner meg om tiden jeg jobbet i forsvaret. Hadde lik bil og 6-hjuling faktisk! Artig å leke seg... Viktig å leke seg litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17073 Skrevet Juni 21, 2013 Ingen som trenger billige BBS Speedline 9x19 ET33? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17074 Skrevet Juni 24, 2013 Jøsseball.. For første gang på mange år får jeg faktisk skattepengene mine ved første utbetaling og ikke siste som alltid før.. Kanskje disse forandringene med e-brukere og at de som ikke leverer dermed har ferdig utregna skatt 1.mai har noe for seg, nå ble jeg imponert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17075 Skrevet Juni 24, 2013 Jøsseball.. For første gang på mange år får jeg faktisk skattepengene mine ved første utbetaling og ikke siste som alltid før.. Kanskje disse forandringene med e-brukere og at de som ikke leverer dermed har ferdig utregna skatt 1.mai har noe for seg, nå ble jeg imponert! Her også! Oppriktig imponert av att jeg ikke måtte sende inn vedlegg engang! 28k utbetales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...