#17101 Skrevet Juli 3, 2013 Ta det med forbehold, jeg skal ikke kjøre Golf i morgen, kom jeg på nå... Men skal prøve å huske å ta med merker likevel Oopps,jeg glemte å stikke innom idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17102 Skrevet Juli 4, 2013 Bobla di som står ved Skogli, Ingar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17103 Skrevet Juli 4, 2013 Bobla di som står ved Skogli, Ingar? Yes:) Har den ære av å jobbe der,på kjøkkenet:) Regner med du har sett den der siden du spør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17104 Skrevet Juli 4, 2013 Ser bra ut Ønsker meg så fin boble sjøl Jepp, var å så på noe bassengventilasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17105 Skrevet Juli 4, 2013 Ser bra ut Ønsker meg så fin boble sjøl Jepp, var å så på noe bassengventilasjon Er fornøyd,begynner å komme igjen litt smårust,men nå funker motoren som en drøm,så da for jeg heller kjøre,å pusse rust til vinter`n:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17106 Skrevet Juli 4, 2013 (endret) Noe stemning rundt Mjøsa for litt go-cartkjøring på Brumunddal eller Snertingdal`n,tenkte på litt organisert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17107 Skrevet Juli 4, 2013 Oopps,jeg glemte å stikke innom idag. Jeg er ikke der igjen før fredag neste uke, så vet du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17108 Skrevet Juli 4, 2013 Den er god.Hva koster disse merkene,å er det flere varianter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17109 Skrevet Juli 4, 2013 Kr 10,-/stk, finnes i den gode gamle varianten, og en type med stripe som omringer teksten. Fant ut at jeg har kun 2 igjen av hver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17110 Skrevet Juli 4, 2013 Kr 10,-/stk, finnes i den gode gamle varianten, og en type med stripe som omringer teksten. Fant ut at jeg har kun 2 igjen av hver. Legger du av 1 av hver til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17111 Skrevet Juli 5, 2013 Null problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17112 Skrevet Juli 8, 2013 ingen rørleggere her som kunne ha svart på et par spørsmål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17113 Skrevet Juli 9, 2013 Joda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17114 Skrevet Juli 9, 2013 pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17115 Skrevet Juli 9, 2013 Hvilke butikker selger riktig lakk om jeg har lakkoden på bilen? Evt noen som tar på seg å lakke en frontfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17116 Skrevet Juli 9, 2013 http://www.carandclassic.co.uk/car/C372882 Synd den er i England 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17117 Skrevet Juli 9, 2013 Hamar bilpleie på Hjellum har det meste av lakk http://Www.billakk.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17118 Skrevet Juli 9, 2013 Hamar bilpleie på Hjellum har det meste av lakk http://Www.billakk.no Har vært i kontakt med hamar bilpleie i forbindelse med jobb. Vil anbefale å høre der mtp lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17119 Skrevet Juli 10, 2013 Samme hvor digg vi har hatt det på ferie, så er det da sannelig himmelsk å komme hjem også, å drite på eget porselen, legge seg i sin egen seng og våkne til kjente lyder rundt seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17120 Skrevet Juli 14, 2013 ingen som har en pigger jeg kunne ha lånt/leid noen dager?driver og pusser opp et bad,og må pigge bort en betongkant rundt badet som ble brukt til gulvbelegget. onkel har en han kan låne med seg,men han har ferie og er bortreist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17121 Skrevet Juli 16, 2013 Noen som har en ide hvor man kan kjøpe scholl s30 i lillehammer området hvis swisswax ikke har? Tenkte og sjekke bilextra og thorshov men finner ingenting på nettsidene deres. Polerer passat'n og holder på å gå tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17122 Skrevet Juli 16, 2013 Noen som har en ide hvor man kan kjøpe scholl s30 i lillehammer området hvis swisswax ikke har? Tenkte og sjekke bilextra og thorshov men finner ingenting på nettsidene deres. Polerer passat'n og holder på å gå tom I følge nettsidene så skal Swisswax ha det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17123 Skrevet Juli 16, 2013 Var innom i morges og var tom for 1 kilo da dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17124 Skrevet Juli 16, 2013 Altibil på Hamar har på lager. 1kg's flasker. Tror vi har 3-4 stk hvis ikke flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17125 Skrevet Juli 16, 2013 Aargh, mente seff 250 grams flasker og ikke 1 kg men endte opp med 1 kg fra swisswax da det ikke fantes noen andre plasser i lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...