Anbefalte innlegg

Her er samme type som den jeg bærte.. :P

Men drit i de stygge sideplatene da, hehe..

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26583277

Ja, har trua på Trondheim. Tror det er et bra miljø for "sånne folk" der, er litt prestisje å få jobb der blant slikt personell mener jeg å huske, da det er et høyt nivå på folk og utstyr der. Sykehuset er jo helt nytt.

Løfta netopp en 350cb inn i en bil på arbe sjøl, vi var dog 2 stk, men jaggu varn tung :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jeg tok liksom ikke hintet jeg da.. Når de på byggmakker satte den inn baki audien med gaffeltruck.. :P Neida.. bære sjøl!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo ikke sikkert de vil opperere heller da,jeg har 2 prolapser,en i korsryggen,og en ca midt i mellom skulder bladene,jeg var hos physio ca 100 ganger,brukte både is,strøm,akkupunktur og det vanlige.

ble ikke bedre i det hele tatt.

så var hos en som heter skoglund(husker ikke fornavnet,mulig det var tore?)på elverum sykehus,+ var hos han på sykehuset som ligger ved stangebrua også,han skal være en av norges beste på ryggproblemer.

men ettersom jeg hadde en sjelden form for prolaps,ikke vanlig at dem sitter så høyt oppe,så sendte han bilder/skriv til ullevål sykehus,men de ville ikke ta sjansen på og opperere meg,pga av det sitter så mye sener/nerver og muskler(ja han skreiv det : haha : ) hurra,så må bare slite meg igjennom dagene med det,sliter selv mest med nakken,så må drive og bøye og tøye nakken hele tiden,for og ikke gå på veggen.

og om ikke det var nok,så fikk jeg skiveutgliding i korsryggen for 2 år siden,og det er faen meg mye værre,svetten bare sprutet,og var en dagsjobb og komme seg ut av sengen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke hva som var så morsomt med det han skrev, for det er jo helt sant :P Alle nervene til hele underlivet ditt går gjennom en nervekanal som ligger ved ryggmargen. Denne kanalen skal være rundt 13-14mm tygg, min var 4-5mm, så ikke en eneste nerve fikk bevegd seg nedover der.

Jeg og hadde problemene høyt oppe i ryggen, noe som var veldig uvanlig, så uvanlig og så grov var skaden at det ble fotografert masse og ho kirurgen som opererte meg reiser nå rundt å holder foredrag om ryggoperasjoner osv, og der bruker hun blant annet bilder av ryggskaden min som en worst-case scenario..

og du har også rett i at de ikke opererer så lenge det er ganske bra mobilitet på personen/pasienten, fordi det er ikke alle operasjoner som går bra, eller som gir en rygg som blir stabil og god liksom. Siden den først har vært "ødelagt" en stund, og utglidningene har skjedd, så er det stor sannsynlighet for at det samme skjer igjen, selv etter operasjon..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye ryggprat her nååå :P

hva skjer i kveld folkens ?:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

løfta rundt på 1.6 16v`n til fruen og min egen 1.6 8v og 2.1 16vT i dag , kan ikke påstå jeg er helt god i ryggen akkurat nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På arbeid snart vel..

Faen ass, jeg er jævla god på å leite, men dårlig til å finne.. Haff!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk får begynne å trene gutter. Så skal dere fort merke at knær og rygg holder mye bedre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette blir jo en glimrende uke,går nå på min 5 dag med omgansjuke: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går på mi andre natt med 100% overtid.. Det lover til å bli ei fin uke, da hele uka blir sånn.. tæææhæ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror de på langmoen hadde satt pris på om jeg hadde jobbet også,er bare 3 av 6 som er på jobb i høvleriet på kvelden nå,pga sykdom,men sånn er det når dem bare skal ha akkurat med folk,og folk blir syke,spes på denne årstiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror de på langmoen hadde satt pris på om jeg hadde jobbet også,er bare 3 av 6 som er på jobb i høvleriet på kvelden nå,pga sykdom,men sånn er det når dem bare skal ha akkurat med folk,og folk blir syke,spes på denne årstiden

er det dere dem synger om hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfta netopp en 350cb inn i en bil på arbe sjøl, vi var dog 2 stk, men jaggu varn tung :P

Ovner er tunge greier:)

kjøpte selv en Dovre 760CB (største Dovre som tar 60cm ved) å den var veldig tung, veide 230 kg,

demonterte det som gikk ann på den, men fortsatt tung hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi treng ikke fler enn at det akkurat går rundt vet du :D Hurra for Djønna :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alltid stas å være trikker på klæsbutikker,inne igjen nå for litt sia. Å være på lillerhammer kl 7. tjo hey.

Snart jobba arbeidsuka allerede, ehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliiiten etter trening : eek : ja jeg ha begynt å trene!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink du:p Sovner tidlig i dag du da: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink du er :) hvor trener du da? Og hva? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver hvertfall :P et liite studio som er her oppe :) Styrke og kondisjon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver hvertfall :P et liite studio som er her oppe :) Styrke og kondisjon

Oki. Blir diger å jævlig til treffsesongen ja? Hehe. akkurat begynt at å trene sjøl jeg. Så ja, det er hardt ;) så får en sjå om en holder ut da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha diger blir jeg aaaldri :P ja va godt å trene, men hardt som faen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink gutt :)

Da er det bare å spørre om det er noe du trenger å vite :D

Akkurat ferdig med økta mi sjæl :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

erru liksom prooo du a simen ?? :D

Mtp. at jeg har gått idrettslinja 3 år. Og hver gang jeg er på trening så er det minst 2-3 personer rundt meg som driver aktivt med styrkeløft.

Så kan nok mer enn gjennomsnittet ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.