#2801 Skrevet Februar 2, 2011 heheh nei men jaggu godt å få trena litt prøve å få gjort det en gang i uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2802 Skrevet Februar 2, 2011 Jeg satt inne med en bolefigur fra Oslo (diger jævel), samt to andre treningsgale folk (ikke store, men ikke bolere heller), så bare å spørre meg om du trenger noen tips også (ikke om boler, altså) Jeg syklet mens de dreiv med alt mulig anna, så jeg mener det bare er å gå rett på 150kg i benkpress, Kim Rune - det er bra for deg. Helst uten oppvarming, for da blir du større mye kjappere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2803 Skrevet Februar 2, 2011 hahaha tror jeg står over det ass satt inne ? harru det å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2804 Skrevet Februar 2, 2011 Fotgjenger som ikke var glad i livet sitt og tok sats over fotgjengerfeltet uten å se seg føre først, så måtte visst inn på Ilseng en tur:o Ikke noe gangstergreier, selv om jeg er en totengangster. Du burde ihvertfall ta med deg sykkelen til Rudshøgda neste gang, så sykler du hjem igjen til Dombås - da får du kondis fort som faen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2805 Skrevet Februar 2, 2011 aah såpass ja, lite morro! haha holder meg til studio å gå/joggeturer tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2806 Skrevet Februar 2, 2011 heheh nei men jaggu godt å få trena litt prøve å få gjort det en gang i uka Med en gang i uka så skjer det ikke mye Kim Rune ;p Det er bare bortkasta tid. Ta 3 ganger i uka og del opp muskelgruppene dine. Kan lage et greit program til deg om du vil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2807 Skrevet Februar 2, 2011 har ikke studio mer enn en gang, det som er problemet! : p eneste er kansje noe trening hjemme da men har ikke no utstyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2808 Skrevet Februar 2, 2011 noen her som vet om det er lett og få "traktor/mopedskilt" på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2809 Skrevet Februar 2, 2011 har ikke studio mer enn en gang, det som er problemet! : p eneste er kansje noe trening hjemme da men har ikke no utstyr Har ikke studio? Hva fader er det for en plass ? : p Har det bare åpent 1 gang i uka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2810 Skrevet Februar 2, 2011 er sånne grupper som er der hver dag serru, så en dag det er fritt for alle. Ediit: og er i en kjeller med noen apparater osv, så er ikke store greia men hvertfall nok så man får trena med div 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2811 Skrevet Februar 2, 2011 er sånne grupper som er der hver dag serru, så en dag det er fritt for alle. Ahaa, skjønner : / 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2812 Skrevet Februar 2, 2011 så har du no forslag på trening hjemme så skriv ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2813 Skrevet Februar 2, 2011 så har du no forslag på trening hjemme så skriv ned Legg deg på en kjøkkenstol og ta benkpress med mor di som vekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2814 Skrevet Februar 2, 2011 hahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2815 Skrevet Februar 2, 2011 Njaa, blir jo mest vedlikeholdsøvelser. Push ups - Det du klarer maks 3 ganger. Sit ups - samma. Rygghev - samma. Planken - Så lenge du klarer 3 ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2816 Skrevet Februar 3, 2011 Njaa, blir jo mest vedlikeholdsøvelser. Push ups - Det du klarer maks 3 ganger. Sit ups - samma. Rygghev - samma. Planken - Så lenge du klarer 3 ganger. du mener vel 3 intervaller? med 10 eller mer pus ups vær gang? har drivi med omtrent noe sånt i noen måneder nå det i tilleg til at jeg har starta å gå/jogge turer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2817 Skrevet Februar 3, 2011 våkne folkens ? heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2818 Skrevet Februar 3, 2011 Låner det Simen skrev jeg: Push ups - Kjør deg helt ut x3 runder. Sit ups - Samme som over. Rygghev - Samme som over. Planken - Hold deg oppe så lenge du klarer x3 runder. Spensthopp - 15stk x3 runder Utfall - 12-15stk pr ben (bytt med en gang du er ferdig med det ene). Viktig med rett rygg. x3 runder. Sitte 90 Grader inntil en vegg - Sitt der til armene begynner å riste. Bena SKAL riste av dette. x3 runder. Tren dette som en sirkeltrening (for de som husker det fra gymmen evnt). Ikke noe pause mellom øvelsene. Kan eventuelt ta 2-3 minutter pause mellom rundene. Sett på noe musikk med fart i, og psyk deg opp. Her avgjør du selv hvor mye du får ut av treninga. Det gjelder å få presset seg! Dette er noen basisøvelser for folk som trener fitness. (FITNESS, ikke bodybuilding). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2819 Skrevet Februar 3, 2011 våkne folkens ? heheh jaja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2820 Skrevet Februar 3, 2011 våkne folkens ? heheh Yeah! But not for long..! God natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2821 Skrevet Februar 3, 2011 Ser det er flere som trener til bikinisesongen her ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2822 Skrevet Februar 3, 2011 Er da vel ikke værre enn å melde seg inn noe sted? Koster stort sett ikke mer en 300kr i mndt. Og de fleste reklamerer med ingen innmelding om dagen Er jo nesten blitt en liten vw audi gruppe nede på treningskompaniet på hamar nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2823 Skrevet Februar 3, 2011 du mener vel 3 intervaller? med 10 eller mer pus ups vær gang? har drivi med omtrent noe sånt i noen måneder nå det i tilleg til at jeg har starta å gå/jogge turer jeg bruker 3 ganger istedenfor å si sett sånn at jeg er sikker på at alle forstår intervaller brukes til f.eks. løping/utholdenhetsøkter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2824 Skrevet Februar 3, 2011 Er da vel ikke værre enn å melde seg inn noe sted? Koster stort sett ikke mer en 300kr i mndt. Og de fleste reklamerer med ingen innmelding om dagen Er jo nesten blitt en liten vw audi gruppe nede på treningskompaniet på hamar nå Nå betaler vel vi 399,- pr mnd for å trene der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2825 Skrevet Februar 3, 2011 Her går vi fra Kebab til ryggplager og rett over på trening. skal ha for variert innhold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...