Anbefalte innlegg

heheh ;) nei men jaggu godt å få trena litt :) prøve å få gjort det en gang i uka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt inne med en bolefigur fra Oslo (diger jævel), samt to andre treningsgale folk (ikke store, men ikke bolere heller), så bare å spørre meg om du trenger noen tips også (ikke om boler, altså):D Jeg syklet mens de dreiv med alt mulig anna, så jeg mener det bare er å gå rett på 150kg i benkpress, Kim Rune - det er bra for deg. Helst uten oppvarming, for da blir du større mye kjappere.

: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha tror jeg står over det ass :D

satt inne ? harru det å :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotgjenger som ikke var glad i livet sitt og tok sats over fotgjengerfeltet uten å se seg føre først, så måtte visst inn på Ilseng en tur:o Ikke noe gangstergreier, selv om jeg er en totengangster.

Du burde ihvertfall ta med deg sykkelen til Rudshøgda neste gang, så sykler du hjem igjen til Dombås - da får du kondis fort som faen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah såpass ja, lite morro!

haha holder meg til studio å gå/joggeturer tror jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh ;) nei men jaggu godt å få trena litt :) prøve å få gjort det en gang i uka

Med en gang i uka så skjer det ikke mye Kim Rune ;p Det er bare bortkasta tid. Ta 3 ganger i uka og del opp muskelgruppene dine. Kan lage et greit program til deg om du vil ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke studio mer enn en gang, det som er problemet! : p eneste er kansje noe trening hjemme da men har ikke no utstyr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som vet om det er lett og få "traktor/mopedskilt" på bilen? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke studio mer enn en gang, det som er problemet! : p eneste er kansje noe trening hjemme da men har ikke no utstyr

Har ikke studio? Hva fader er det for en plass ? : p Har det bare åpent 1 gang i uka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er sånne grupper som er der hver dag serru, så en dag det er fritt for alle.

Ediit: og er i en kjeller med noen apparater osv, så er ikke store greia men hvertfall nok så man får trena med div :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er sånne grupper som er der hver dag serru, så en dag det er fritt for alle.

Ahaa, skjønner : /

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så har du no forslag på trening hjemme så skriv ned ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så har du no forslag på trening hjemme så skriv ned ;)

Legg deg på en kjøkkenstol og ta benkpress med mor di som vekt. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaa, blir jo mest vedlikeholdsøvelser.

Push ups - Det du klarer maks 3 ganger.

Sit ups - samma.

Rygghev - samma.

Planken - Så lenge du klarer 3 ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaa, blir jo mest vedlikeholdsøvelser.

Push ups - Det du klarer maks 3 ganger.

Sit ups - samma.

Rygghev - samma.

Planken - Så lenge du klarer 3 ganger.

du mener vel 3 intervaller? :P med 10 eller mer pus ups vær gang?

har drivi med omtrent noe sånt i noen måneder nå :) det i tilleg til at jeg har starta å gå/jogge turer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner det Simen skrev jeg:

Push ups - Kjør deg helt ut x3 runder.

Sit ups - Samme som over.

Rygghev - Samme som over.

Planken - Hold deg oppe så lenge du klarer x3 runder.

Spensthopp - 15stk x3 runder

Utfall - 12-15stk pr ben (bytt med en gang du er ferdig med det ene). Viktig med rett rygg. x3 runder.

Sitte 90 Grader inntil en vegg - Sitt der til armene begynner å riste. Bena SKAL riste av dette. x3 runder.

Tren dette som en sirkeltrening (for de som husker det fra gymmen evnt). Ikke noe pause mellom øvelsene. Kan eventuelt ta 2-3 minutter pause mellom rundene.

Sett på noe musikk med fart i, og psyk deg opp. Her avgjør du selv hvor mye du får ut av treninga. Det gjelder å få presset seg!

Dette er noen basisøvelser for folk som trener fitness. (FITNESS, ikke bodybuilding).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

våkne folkens ?:P heheh

Yeah! But not for long..! :D

God natt! :): sove :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er flere som trener til bikinisesongen her ja... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da vel ikke værre enn å melde seg inn noe sted? Koster stort sett ikke mer en 300kr i mndt. Og de fleste reklamerer med ingen innmelding om dagen :)

Er jo nesten blitt en liten vw audi gruppe nede på treningskompaniet på hamar nå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du mener vel 3 intervaller? :P med 10 eller mer pus ups vær gang?

har drivi med omtrent noe sånt i noen måneder nå :) det i tilleg til at jeg har starta å gå/jogge turer

jeg bruker 3 ganger istedenfor å si sett sånn at jeg er sikker på at alle forstår :)

intervaller brukes til f.eks. løping/utholdenhetsøkter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da vel ikke værre enn å melde seg inn noe sted? Koster stort sett ikke mer en 300kr i mndt. Og de fleste reklamerer med ingen innmelding om dagen :)

Er jo nesten blitt en liten vw audi gruppe nede på treningskompaniet på hamar nå :D

Nå betaler vel vi 399,- pr mnd for å trene der da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her går vi fra Kebab til ryggplager og rett over på trening. skal ha for variert innhold :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.