Anbefalte innlegg

Her går vi fra Kebab til ryggplager og rett over på trening. skal ha for variert innhold :)

Dette tenkte akkurat jeg også hehe:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har nytt pizzabakern i Brumunddal her enda a? :D Kjøpte på tirsdag og den er jaggu meg å anbefale! beste pizzan jeg har spist på veeeeldig lenge! nr. 11 er å anbefale hvertfall ;) Flammen :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er flere som trener til bikinisesongen her ja... ;)

Har ikke du et visst bilde som panserpryd å trene kroppen din til? :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her går vi fra Kebab til ryggplager og rett over på trening. skal ha for variert innhold :)

Det er jo bare fjas og hopp å hit å dit ellers av tråden ;) så tror vel ikke det gjør så mye ... eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke snakke om menstruasjon (videre kalt "mensen") i dag, da, sånn at de kvinnelige medlemmene også kan bidra litt mer i denne snusfornuftige tråden enn de alt gjør?

Jeg stemmer for at mensen blir borte i løpet av 2011 - who's with me?

Aner ikke hva jeg snakker om. Spille litt GT5, tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da vel ikke værre enn å melde seg inn noe sted? Koster stort sett ikke mer en 300kr i mndt. Og de fleste reklamerer med ingen innmelding om dagen :)

Er jo nesten blitt en liten vw audi gruppe nede på treningskompaniet på hamar nå :D

Nå betaler vel vi 399,- pr mnd for å trene der da :P

er 4788kr i året det! eller 283kg med appelsiner! :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for betalt for og "trene" jeg =P.....

mn i dag gikk det gæli når en kollega kjørte seg fast med scooter... Klarer ikke å løfte noe over 5 kg uten at jeg roper ut :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for betalt for og "trene" jeg =P.....

jeg å :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi driv å får hyggelig besøk på jobb om dagen :P

Han heter Knut å er en Tiur ;)

tiur.jpg

Tiur3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du et visst bilde som panserpryd å trene kroppen din til? :evil:

...så det er fortsatt ikke glemt. : flau : Damn!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke snakke om menstruasjon (videre kalt "mensen") i dag, da, sånn at de kvinnelige medlemmene også kan bidra litt mer i denne snusfornuftige tråden enn de alt gjør?

Jeg stemmer for at mensen blir borte i løpet av 2011 - who's with me?

Tja - om mensen blir borte hos dere i løpet av 2011 så vil det vel si at du blir pappa på slutten av året eller i 2012 da : rolleyes

(følte jeg måtte bidra litt nå plutselig :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja faen.. da stemmer jeg for at mensen BLIR!! :) Har 2 unger jeg og det holder egt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frøkna har 2 hun også, og jeg har ingen planer om å stå ansvarlig for no slikt.. Så jeg og ser helst at mensen består..

Og det er uansett en kort, men etterlengtet uke med fri det da..! :)

Sjekk hva som dukka opp i speilet mitt her om dagen da.. tøffing detta! hohoi!

Pl01.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frøkna har 2 hun også, og jeg har ingen planer om å stå ansvarlig for no slikt.. Så jeg og ser helst at mensen består..

Og det er uansett en kort, men etterlengtet uke med fri det da..! :)

Sjekk hva som dukka opp i speilet mitt her om dagen da.. tøffing detta! hohoi!

Pl01.jpg

Det var nå ein Finneid :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ann å brekke\briste ribbein av å løfte for tungt? =p Kjennes ut som at noe ikke er heeeelt som det skal være her nå =P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ann å brekke\briste ribbein av å løfte for tungt? =p Kjennes ut som at noe ikke er heeeelt som det skal være her nå =P

Ja. (pluss noen tegn)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det, Hans Kjetil? Vrengt grevlingmage fritert i grisehjernemasse toppet med hestesperm, samt en liten porsjon pommes frites ved siden av?

Tja - om mensen blir borte hos dere i løpet av 2011 så vil det vel si at du blir pappa på slutten av året eller i 2012 da : rolleyes

(følte jeg måtte bidra litt nå plutselig :P)

Hmm, når du sier det sånn, så tror jeg at jeg stemmer for at den blir istedenfor - er ikke helt tida for unger enda, selv om det kommer det også;)

Jobba i barnehage i 2½ år, så det får duge enn så lenge:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er flere som trener til bikinisesongen her ja... ;)

Oh no ;p Vaskebrettmagen kunne jeg ikke brydd meg mindre om ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. (pluss noen tegn)

Du æ nå slekk derre ambulanse-dude du!!

Kjennes ut som nøn kjøre ænn kniv uppi longæn når e vrir me æll lyfta =p å e fæ ikkje pusta når det æ på det værste : haha :

Dør e snart Dr Engdal??: eek ::P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det, Hans Kjetil? Vrengt grevlingmage fritert i grisehjernemasse toppet med hestesperm, samt en liten porsjon pommes frites ved siden av?

Hmm, når du sier det sånn, så tror jeg at jeg stemmer for at den blir istedenfor - er ikke helt tida for unger enda, selv om det kommer det også;)

Jobba i barnehage i 2½ år, så det får duge enn så lenge:p

2,5 år i bhg ? Ja da burde du ha god trening i å takle unger iallefall .. : rolleyes

Men du, er det du som har fått kjøreforbud eller ? :P

Sakset fra dagens OA:

FIKK KJØREFORBUD: En bil ble onsdag kveld stoppet i Kolbu og føreren ilagt kjøreforbud da den kjørte mye på feil side av veien. Det viste seg at grunnen var at bilen var så mye senket at den skrapet nedi sporene i veien.

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei Nei er ikke kebab fra stange detta da ;)

krydra strimla svinekjøtt , påmmfri , salat , kebabdressing og en 4-5 fefferoni på toppen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du, er det du som har fått kjøreforbud eller ? :P

Sakset fra dagens OA:

FIKK KJØREFORBUD: En bil ble onsdag kveld stoppet i Kolbu og føreren ilagt kjøreforbud da den kjørte mye på feil side av veien. Det viste seg at grunnen var at bilen var så mye senket at den skrapet nedi sporene i veien.

hahahaha : haha : link til det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sakset fra dagens OA:

Huff, kjenner meg igjen der gitt ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahaha : haha : link til det ?

Sto bare som et lite notat nederst på ei side i papirutgaven.

Måtte glise av den der gitt : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.