#2976 Skrevet Februar 8, 2011 God morgen ja! !! Nu er det god morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2977 Skrevet Februar 8, 2011 Go mårrån ja Vart jaggu en overtidstur i går $-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2978 Skrevet Februar 8, 2011 Hehe...nemlig! Artig altså, når blir man voksen? Akkurat samme drivverket på Passaten, eksakt likt på 3BG Passat og Quattro. Men artig var det, fikk tatt yndlingssvingen også Og juletre fot og slik juletre glitter ble det, så nå blir hu nok fornøyd... Blikken kjenner nok til hvor jeg mener hvis jeg sier Vole gutua, og Jens svingen rett neda for Tarud er det en god quattro sving! ! ha ha, ja volegutua med quattro og power er farlig gøy. mye fine muligheter oppi her: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2979 Skrevet Februar 8, 2011 Har netopp busta en tyv på obs! God it feels good 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2980 Skrevet Februar 8, 2011 Niiice hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2981 Skrevet Februar 8, 2011 hehe, ja var artig egentlig.. satt og fulgte med på'n hele tia på kamera for han var her i går og stjal no også men fikk ikke tatt'n da.. og jaggu putta'n ikke en drill til 1500 kr oppi en ask med en vinkelsliper til 200 kr jævla irakere ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2982 Skrevet Februar 8, 2011 Er liksom du og; ' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2983 Skrevet Februar 8, 2011 Det er tydeligvis på OBS det skjer! Pass på for fremtidige hevngjerrige selvmordsbombere, Joakim: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2984 Skrevet Februar 8, 2011 Skurken vender alltid tilbake til åstedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2985 Skrevet Februar 8, 2011 HAHA! ja har tatt på meg stillinga som mall cop på obs! litt nervøs for at han kommer att med belte rundt magan og avtrekker i hånda men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2986 Skrevet Februar 8, 2011 Ser at Mads har bursdag idag, Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2987 Skrevet Februar 8, 2011 Takk for det, Kim Rune:) Halvveis til 52 nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2988 Skrevet Februar 8, 2011 Gratulerer med dagen Mads:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2989 Skrevet Februar 8, 2011 Takk for det, Kim Rune:) Halvveis til 52 nå Grattis Bære smågutten jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2990 Skrevet Februar 8, 2011 Har netopp busta en tyv på obs! God it feels good Tok selv en snustyv fra ungdomsskolen idag Men snill som jeg er, så gadd jeg ikke anmelde han. Gav han valget mellom å innrømme det med en gang eller bli med på lagret og møte balltreet vi har der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2991 Skrevet Februar 8, 2011 Top gear:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2992 Skrevet Februar 8, 2011 Ser på Top Gear selv nå! Gratulerer med dagen Mads:D Takk for det, Ola:) Grattis Bære smågutten jo Takk:) Du er bare misunnelig på alderen min du, Vivian:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2993 Skrevet Februar 8, 2011 blæ blæ blæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2994 Skrevet Februar 8, 2011 Gratulerer med dagen Mr.Fossen Pøøhhhh...bare halveis til 52 ja..verre med snart halveis til nesten 60.... Hehe...kan jo hende Vivian er misunnelig på alderen din, og kanskje min.... *haha* ! ikke ta det så tungt da "gamle mor...":rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2995 Skrevet Februar 8, 2011 Takk for det selveste Mr. Hjelmseth;) Så lenge vi fortsatt er under 30 - som visse andre her ikke er - så skal vi vel ikke klage, Roger:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2996 Skrevet Februar 8, 2011 Takk:) Du er bare misunnelig på alderen min du, Vivian:nana: Haha - you wish Gratulerer med dagen Mr.Fossen Pøøhhhh...bare halveis til 52 ja..verre med snart halveis til nesten 60.... Hehe...kan jo hende Vivian er misunnelig på alderen din, og kanskje min.... *haha* ! ikke ta det så tungt da "gamle mor...":rolleye: Noen må jo erte disse smågutta da vet du (men du er jo litt for gammal til å være "smågutt" lenger da ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2997 Skrevet Februar 8, 2011 Haha - you wish Noen må jo erte disse smågutta da vet du (men du er jo litt for gammal til å være "smågutt" lenger da ) HaHAHaha!! Vet ikke om jeg skal si takk, eller søren å ! Neida, joa....er jo ingen smågutt lenger, selv om det virker sånn noen ganger.... vi kan vel si det sånn av vi er nesten jevngamle og da er det er jo greit å passe på dissa grae snørrvalpene noen ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2998 Skrevet Februar 8, 2011 Hehe - ja vi får holde styr på dem Meeeeen - nå går de gamle og legger seg! Natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2999 Skrevet Februar 8, 2011 Grattis med dagen Massern Jaggu har je vært flink i dag a Montert sammen frontfangern til Corradoen igjen Så får få den på bilen igjen snart nå så blir det litt mer bil av den igjen snart også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3000 Skrevet Februar 8, 2011 Takk for det til deg også, Dinge;) Skulle vel ha gjort litt med noen biler snart jeg også, men:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...