#3001 Skrevet Februar 8, 2011 Nå er det fader ikke lenge før hele forstillinga mi ligg igjen midt i Lillehammer en plass. Fader å det skrangler og bærer seg om dagen. Blir å skifte alt så fort snøen er borte nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3002 Skrevet Februar 8, 2011 Gratulerer med dagen, da, veslegutt! Hilsen en bestefar på snart 57! Er det premie for eldstemann på treff? Har inntrykk av at det er mest ungdommer her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3003 Skrevet Februar 8, 2011 Takk for det, Pål Hagbart:) Er nok mest ungdom/middels voksne i klubben, men det er overraskende mange "old timere" i denne klubben også - mange trofaste medlemmer her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3004 Skrevet Februar 8, 2011 Får prøve å ta en tur til Biri neste gang da, en spesiell dag for meg den 6.3.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3005 Skrevet Februar 8, 2011 Hehe, ta med boller og brus da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3006 Skrevet Februar 9, 2011 Gratulerer med dagen igår Mads. Fikk ikke med meg det de gangene jeg var kjapt inn og ut av forumet igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3007 Skrevet Februar 9, 2011 God morgen foresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3008 Skrevet Februar 9, 2011 Gratulerer med dagen som var ja God morgen Akkurat våkna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3009 Skrevet Februar 9, 2011 Akkurat våkna og rett på nett ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3010 Skrevet Februar 9, 2011 Gratulerer med dagen igår Mads. Fikk ikke med meg det de gangene jeg var kjapt inn og ut av forumet igår Takk, takk:) Gratulerer med dagen som var ja God morgen Akkurat våkna. Og takk til deg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3011 Skrevet Februar 9, 2011 Noen som skal på glatta i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3012 Skrevet Februar 9, 2011 Noen som skal på glatta i dag? Er det ikke siste gangen i dag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3013 Skrevet Februar 9, 2011 Er det ikke siste gangen i dag?? Veit ikke, er der ikke i mars?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3014 Skrevet Februar 9, 2011 Veit ikke, er der ikke i mars?:-) usikker sjøl:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3015 Skrevet Februar 9, 2011 gratulerer med dagen igår Mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3016 Skrevet Februar 9, 2011 gratulerer med dagen igår Mads Var da voldsomt så koselig folk her var, da:D Jo, takk for det, Petter:) Hvor er det glattkjøring på gang, og hvor mye koster det eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3017 Skrevet Februar 9, 2011 Var da voldsomt så koselig folk her var, da:D Derfor fikk du ingen gratulasjon fra meg i går. Jeg er ikke koselig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3018 Skrevet Februar 9, 2011 Ikke siste gangen på glatta i dag nei siste gangen er 13. April : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3019 Skrevet Februar 9, 2011 Var da voldsomt så koselig folk her var, da:D Jo, takk for det, Petter:) Hvor er det glattkjøring på gang, og hvor mye koster det eventuelt? Næroset i ringsaker på mat bana, og det er gratis;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3020 Skrevet Februar 9, 2011 Derfor fikk du ingen gratulasjon fra meg i går. Jeg er ikke koselig. Godt å høre, da en gratulasjon fra deg bare hadde ødelagt dagen uansett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3021 Skrevet Februar 9, 2011 Veit ikke, er der ikke i mars?:-) Jeg skal på glatta i dag 13.oktober 10.november 8.desember 19.januar 9.februar 8.mars-JENTEGLATTA 16.mars 13.april 20.april-RUSSEGLATTA 31.mai: Vålerbanen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3022 Skrevet Februar 9, 2011 Men hvor er glatta og hvor mye koster det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3023 Skrevet Februar 9, 2011 Bra, de sier ikke no på senk da?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3024 Skrevet Februar 9, 2011 wiii... På vei fra tyskland =) http://cgi.ebay.com/Audi-S2-Keyring-Schlusselbund-Collectors-All-Metal-/280584672286?pt=UK_Car_Parts_Vehicles_Automobila_ET&hash=item415426541e#ht_2317wt_801 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3025 Skrevet Februar 9, 2011 Men hvor er glatta og hvor mye koster det? Naf bana i Moelv. Koster ingenting. Må skrive kontrakt så du liksom er pliktig til å kjøre pent, får du prikk så får du ikke være med lenger. Sier ikke noe på senk og slik. Er litt av avtalen at politiet ikke ser på bila osv mens vi er der. Er mye rart som kjører for å si det sånn http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=8137181495 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...