#3101 Skrevet Februar 11, 2011 Helt enig Kim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3102 Skrevet Februar 11, 2011 Kjedelige dere er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3103 Skrevet Februar 11, 2011 ja fader så stille folk er a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3104 Skrevet Februar 11, 2011 ja fader så stille folk er a Ja, må nok ha dauva alle andre væ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3105 Skrevet Februar 11, 2011 da flytter jeg over til oppland igjen (midlertidig i noen måneder) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3106 Skrevet Februar 11, 2011 da flytter jeg over til oppland igjen (midlertidig i noen måneder) Åffer det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3107 Skrevet Februar 11, 2011 Våkna opp igjen fra de døde nå Kan jo fortelle litt om dagens utfordringer for min del (gjør det kort og godt): Først snurrer jeg midt i en fin sladd og deiser inn i brøytekanten med nesa på bilen, og så kommer rumpa inn i brøytekanten 0,78sek etterpå. Kunne kjøre videre, og var glad for det. Nøyaktig 3min 47½sek seinere kjørte jeg i grøfta mens jeg ikke lekte meg og hadde en fart på ca 3,4km/t: bråk : Stod fast ei lita stund til jeg fikk stoppa en bil - han hadde det travelt, så lånte spaden hans. Gravde og prøvde - stod fortsatt fast. En annen bil kommer, og får dratt meg løs ca 41min 12sek etter at jeg havnet i grøfta. Bonusinfo: Ikke med meg mobiltelefon, og dette skjedde såklart uti selveste Totenåsen: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3108 Skrevet Februar 11, 2011 Åffer det da? utleid til lillehammer elektro frem til høsten eller lengre og da bor jeg hjemme hos foreldra mine her, sparer opp penger og kjøper hus seinere i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3109 Skrevet Februar 11, 2011 utleid til lillehammer elektro frem til høsten eller lengre og da bor jeg hjemme hos foreldra mine her, sparer opp penger og kjøper hus seinere i år aha:) Sånn ja: ) Greit det og. Får bo heme og greier. Sagt opp leiligheta da ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3110 Skrevet Februar 11, 2011 hørtes ut som en herlig dag Mads hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3111 Skrevet Februar 11, 2011 aha:) Sånn ja: ) Greit det og. Får bo heme og greier. Sagt opp leiligheta da ell? jepp akkurat vært på hamar å henta bilen min og sagt opp leiligheta (3måneder oppsigelsestid) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3112 Skrevet Februar 11, 2011 satt å såg gjennom bilder fra i sommer, må si jeg savner blank bil å sommerhjul når jeg såg detta!! satt å såg gjennom bilder fra sommern 08, må si jeg savner matt å jævlig bil med stor motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3113 Skrevet Februar 11, 2011 hørtes ut som en herlig dag Mads hehe Smilte som ei sol når jeg stod der med snø opptil navlen og måkte febrilsk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3114 Skrevet Februar 11, 2011 haha, du såg sikkert passe lur ut der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3115 Skrevet Februar 11, 2011 satt å såg gjennom bilder fra sommern 08, må si jeg savner matt å jævlig bil med stor motor Hans Kjetil, 2`ern med vr6? Frister i min sjøl:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3116 Skrevet Februar 11, 2011 Smilte som ei sol når jeg stod der med snø opptil navlen og måkte febrilsk:D haha det sku jeg likt å sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3117 Skrevet Februar 11, 2011 Ja, jeg også. Hehe. Måkinga endte bare opp med å se dum ut og føle seg lurt etterpå, og en enda vondere rygg:o God helg, sier jeg bare! Hehe. haha, du såg sikkert passe lur ut der da Hvis det var meg du meinte, så nei - så neppe lurt ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3118 Skrevet Februar 11, 2011 sånn går det når man kjører i grøfta vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3119 Skrevet Februar 11, 2011 Nå sitt jeg å vente på at kjærringa skal bli ferdig med maten Chicken tandorri ... Nammyyyy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3120 Skrevet Februar 11, 2011 Hans Kjetil, 2`ern med vr6? Frister i min sjøl:D stemmer det er bare å gå for det ta vare på den gamle motoren så kjipper vi inn den hvert andre år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3121 Skrevet Februar 11, 2011 stemmer det er bare å gå for det ta vare på den gamle motoren så kjipper vi inn den hvert andre år Må vel bygge om understellet også vel? Ps, jeg facechat`n a:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3122 Skrevet Februar 11, 2011 Smilte som ei sol når jeg stod der med snø opptil navlen og måkte febrilsk:D Åja, så det var såpass som 30 cm med snø? Ikke verst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3123 Skrevet Februar 11, 2011 Mohahahahaha, Brage: smil : Den var faktisk litt morsom, så du har et kontrasvar tilgode fra meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3124 Skrevet Februar 11, 2011 Yess, endelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3125 Skrevet Februar 12, 2011 Oppe om morran! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...