#3251 Skrevet Februar 14, 2011 God aften! kjett med håndbrekk, abs og ESP som IKKE funker!!! ABS og ESP er jalla Håndbrekket derimot kan være kjekt å ha nå og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3252 Skrevet Februar 14, 2011 hehe, ja egentlig var det håndbrekket jeg surva mest over skulle på arbe idag, men håndbrekket ville ikke av gitt, også tok det med seg ESP og abs i samma slengen det som er litt rart er at jeg var ute og kjørte en halvtime før detta skjedde den jævla håndbrekknappen på passaten er den mest jalla oppfinnelsen noensinne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3253 Skrevet Februar 14, 2011 bruker ikke håndbrekk nå a gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3254 Skrevet Februar 14, 2011 Jeg parkerer med håndbrekk hele tiden jeg.. Alltid gjort! Tror "trikset" er å alltid bruke det, da setter det seg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3255 Skrevet Februar 14, 2011 gjor jeg før å men gått over til å bruke mer i gir spørs hvor bratt det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3256 Skrevet Februar 14, 2011 bruker begge dela jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3257 Skrevet Februar 14, 2011 eneste bilen det har frosset på for min del er passaten, men de calipperne er jo legendariske på å fryse golfen har stått med hånbrekk ei uke nå uten å blitt kjørt, like fin den når jeg fløtta den i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3258 Skrevet Februar 14, 2011 Jeg bruker også håndbrekket nå Etter at golfen tok seg en tur nedover en skråning på egenhånd i sommer, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3259 Skrevet Februar 14, 2011 bruker ikke håndbrekk nå a gitt Trur ratt det går på automatisk på min jeg gitt, jævla elektronikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3260 Skrevet Februar 14, 2011 sånn erre med ny bil vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3261 Skrevet Februar 14, 2011 Wiiiiiiii! Pakke fra Ebay GB =D Små barn, små gleder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3262 Skrevet Februar 14, 2011 Kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3263 Skrevet Februar 14, 2011 (endret) Lækkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3264 Skrevet Februar 14, 2011 Quattro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3265 Skrevet Februar 14, 2011 spøkelsebil ? kjøre quattro til helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3266 Skrevet Februar 14, 2011 Elektriske brekk er jo helt ubrukelig. Touran hadde stått i grøfta og midtdeleren på E6 flere gonger den om brekket itte hadde funke. Men å trykke på en knapp så det lugge tell førr full styrke vet je itte om hadde hatt helt heldig virkning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3267 Skrevet Februar 14, 2011 Hvem er ute å kjører golfen sin i stativ på henger i dala a? Blå med Orange dører . Rolf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3268 Skrevet Februar 14, 2011 spøkelsebil ? Spøkelselsbil som kjørte rundt og rundt basketballkurven: klø : Merkeligste jeg har sett på lenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3269 Skrevet Februar 14, 2011 ja må vær noe rart der også er det noen rare sirkler på bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3270 Skrevet Februar 14, 2011 Grøss og gru! Det er garantert Spøkelseskladden som har vært på tur: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3271 Skrevet Februar 14, 2011 mååå være han ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3272 Skrevet Februar 14, 2011 Forøvrig moro å ha et skikkelig objektiv igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3273 Skrevet Februar 14, 2011 :D hva kjøpte du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3274 Skrevet Februar 14, 2011 Sigma 24-70 med F2.8 heeeele veien: rock : Kjøpte brukt, og foreløpig meget fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3275 Skrevet Februar 14, 2011 ah hørtes digg ut Driv å ser på nytt sigma selv var bare de penga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...