Anbefalte innlegg

blir vel å la naturen gå sin gang her tenker jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å går til kirorpraktor om dagen pga ryggproblemer: mad : Gått 1-2 ganger i uka i 5 uker nå, begyner å bli en kostbar affere: eek :..

Noen som veit om det er mulig å få tilbakebetalt penga.. På samme måte som når man går til legen vis det skjer noe???????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel gå ann å fylle ut no refusjonsskjema eller noe å levere på NAV om jeg ikke tar helt feil? aldri vært borti det så litt usikker men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å går til kirorpraktor om dagen pga ryggproblemer: mad : Gått 1-2 ganger i uka i 5 uker nå, begyner å bli en kostbar affere: eek :..

Noen som veit om det er mulig å få tilbakebetalt penga.. På samme måte som når man går til legen vis det skjer noe???????

Dette har jeg prøvd selv. Og det er nok ikke mulig. Om du hadde fått henvisning fra legen din hadde du kun betalt egenandel vil jeg tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg prøvd selv. Og det er nok ikke mulig. Om du hadde fått henvisning fra legen din hadde du kun betalt egenandel vil jeg tro.

Faen til greier da: dum Ska inn til røntgen i mårra, så nå ser je penga bare flyr ut av lommeboka: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var jo litt kul.. :D

Den er genial:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, ingen som trenger felger til en Golf 1, Golf 2 eller noe lignende, da? Trenger penger til andre felger til Lågmilaren, men ingen som vil kjøpe de: gråter :

78_-1176114336.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde aaaaaldri funnet ut hvor hjulboltene skulle inn hen dær læll jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få med en tube superlim om du kjøper de, så slipper du å bekymre deg over hjulbolter: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, ingen som trenger felger til en Golf 1, Golf 2 eller noe lignende, da? Trenger penger til andre felger til Lågmilaren, men ingen som vil kjøpe de: gråter :

2,50 og en kuletyggis? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3500,- og Revo-felgene dine? :) Har ikke bruk for de heller, men. Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du en unnskyldning for kjøpe deg et MK1 GTi prosjekt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anleggsbransjen rundt Stavanger har for lite å gjøre for tia..

180571_10150098817130233_578695232_66531

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anleggsbransjen rundt Stavanger har for lite å gjøre for tia..

180571_10150098817130233_578695232_66531

Haha, det der må være kødd?: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sitter jeg i bilen på tur til O-S-L-and-O. Går i ca 50-60. veldig moro dette altså. Og har enda ikke kommer til køa :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en hvit Scirocco i går, med xenon i grøft å xenon vanlig lys (blinket med disse)

Var jo som å møte meg selv :P

Noen som vet hvem som eier ?

DN skilter, hvit, xenon i spredere er alt jeg så på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HALLOOOO?

har folket slokna helt her ell ? gått over 12 timer uten noe innlegg her : o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida, bare vært å henta udyret og begynt å kaste ut de som bor i leiligheta vi skal inn i hehe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig stemning sikkert.. :-)

En time til helg nå bare, så stemningen er stigende her!!

Fikk tidenes kompliment på jobben i natt vertfall, ei som sa at når jeg ikke var på jobb så gikk tiden hennes fortere.. Hehe.. Slår meg sammen med deg jeg da sikkert Kim Rune.. Bortsett fra at jeg er visst for nøye og streng, ikke lat som deg.. Haha :-D

God helg!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bah gleder meg til å ratte sprinter opp denna bakken her :P nabokjærringa sier " må ha litt fart for å komma opp" så kjører a opp på turtallsperra å rett å slett polerer vegen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.