#3651 Skrevet Februar 28, 2011 gjesp!!!! er ikke vm snart over? orker ikke mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3652 Skrevet Februar 28, 2011 Det må dokumenteres før jeg tror på deg kim rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3653 Skrevet Februar 28, 2011 dokumentere att jeg er lei VM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3654 Skrevet Februar 28, 2011 kim rune: er det bare veier utenom på e6 og riksveier?? for det teller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3655 Skrevet Februar 28, 2011 Er en liten stund sia jeg har spilt nå, men bare å sifra hvis du vil bli slått igjen VAG only ? har fått justert gira på r32'n min nå så den ikke dør ut på 1.gir vag only høres bra ut må bare kjøpe litt bedre dekk til bila mine da de fleste er satt opp for drifting : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3656 Skrevet Februar 28, 2011 Var ikke dette mistenkelig likt en r32? http://www.dagbladet.no/2011/02/28/nyheter/utenriks/brasil/sykkelparade/bildesperado/15617640/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3657 Skrevet Februar 28, 2011 kim rune: er det bare veier utenom på e6 og riksveier?? for det teller ikke alt telles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3658 Skrevet Februar 28, 2011 Er frysetørra veier på Dombås.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3659 Skrevet Februar 28, 2011 vært bra vær å ikke snødd på lenge heter det bare misunnelige dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3660 Skrevet Februar 28, 2011 trur du utelater store deler av sannheten her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3661 Skrevet Februar 28, 2011 eneste plassen det er snø på veien er der det blir kjørt lite altså i byggefelt og grusveier en E6 og E136 osv er tøøøør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3662 Skrevet Februar 28, 2011 Nå var je på Dombås fredagskvellen og det var ihvertfall langt ifra bart der! Skulle itte mange millimetera ta E6'n før det var snøføre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3663 Skrevet Februar 28, 2011 her er tatt mot dovre på fredag ettermiddag og etter helgas god vær er det bart hele E6 å E136 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3664 Skrevet Februar 28, 2011 Åååå... Kanskje det blir vår i år også ? (det må da være lov å håpe iallefall ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3665 Skrevet Februar 28, 2011 kanskje til sommeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3666 Skrevet Februar 28, 2011 Nja.. Je er litt skeptisk je asså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3667 Skrevet Februar 28, 2011 hvor legger man inn bestilling på tørre og fine veier overalt ifra starten av april? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3668 Skrevet Februar 28, 2011 Driver og leiter fælt etter det om dagen jeg også, men jeg kunne tenkt meg å ønske meg det fra neste uke jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3669 Skrevet Februar 28, 2011 hadde vert greit det også men er litt risky å legge om til sommer sko allerede nå... kan fortsatt komme mer snø og bli kaldt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3670 Skrevet Februar 28, 2011 Haha - neeeeida, i min bestilling ligger det inne at det skal IKKE komme mer snø på denne sida av st.hans Om noen føler de skulle hatt mer snø er det forsåvidt bare å komme hit å hente - vi har lassevis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3671 Skrevet Februar 28, 2011 vært bra vær å ikke snødd på lenge heter det bare misunnelige dere Jeg skal iallefall innrømme at jeg er misunnelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3672 Skrevet Februar 28, 2011 må si det er digg å kjøre på tørr asfalt men alle veier utenom er jo sørpe : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3673 Skrevet Februar 28, 2011 Oi Kim Rune.. Oppi der var dt jaggu lite snø? Her på østlandet er det jo faen meg kommet så satans mye snø da: mad : Jeg vil ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRR: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3674 Skrevet Februar 28, 2011 kan ikke si det er så mye her nei nesten sjokka, her pleier det jo å vøre tonnevis med snø var jo på biristrand campingen i helga å måka vekk sikkert 80cm snø fra taket på vogna vår : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3675 Skrevet Februar 28, 2011 Jeg skulle finne frem ei materialpakke på jobben i forrige uke og på den var det bare 74cm med snø Går ikke så mye imp på vinteren, derfor har vi den lagret ute. Men jaggu var det en tulling som måtte ha mætti imp midt på svarte vintern Dekk driv itte å sætt opp tærrasser på denni tia væ, Kim Rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...