#3676 Skrevet Februar 28, 2011 nei holder med å bygge hus på jobb på denna dritt tida av året et uredigert bilde av campingen før jeg hadde av snøen på vogna, der har jeg tatt av på taket over fortelte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3677 Skrevet Februar 28, 2011 Fikk vogna deres stå i fred når det var ett inni hælvette's uvær for noen år siden ell KIM?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3678 Skrevet Februar 28, 2011 tja kan vel si den ble noooooe bulka vi var der å fytti helvete for et vær a gitt alt ute ble ødelagt, og telte fikk noen hull. Men nabon var mer uheldig å fikk hull i taket på vogna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3679 Skrevet Februar 28, 2011 tja kan vel si den ble noooooe bulka vi var der å fytti helvete for et vær a gitt alt ute ble ødelagt, og telte fikk noen hull. Men nabon var mer uheldig å fikk hull i taket på vogna Var vel materiele skader for ett par lapper på den plassen vil je tru:p.. Husker vi satt i bursdag hos tanta mi når det passerte gjennom hagen der.. Aldri sett busker blitt revet opp etter rota: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3680 Skrevet Februar 28, 2011 hehe var syyykt vær da ass!! campingen lenger bort fikk gjennomgå litt mer! velta vogner osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3681 Skrevet Februar 28, 2011 noen som ska være med å bestille fra shinearama.co.uk nermere våren ? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3682 Skrevet Februar 28, 2011 Tja, ikke umulig jeg skal ha noe småtteri til vårpleien: klø : Har nok av biler som må/burde poleres, ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3683 Skrevet Februar 28, 2011 bare si fra kjekt å få med fler til å bestille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3684 Skrevet Mars 1, 2011 oppe folkens? var da usedvanlig stille her idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3685 Skrevet Mars 1, 2011 oppe og ferdig på jobb! også har jeg henta bilnøkkelen min på møller, men fikk ikke med meg 2 biler hjem igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3686 Skrevet Mars 1, 2011 Hjemme ifra skolen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3687 Skrevet Mars 1, 2011 Hjemmat fra arbe:) Noen som har no tips til middag for en stakkar uten fantasi?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3688 Skrevet Mars 1, 2011 Painnkak og tomatsuppe!! *mett* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3689 Skrevet Mars 1, 2011 Om 144 timer er jeg i Sveits.. *glede seg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3690 Skrevet Mars 1, 2011 Om 144 timer er jeg i Sveits.. *glede seg* ski ferie hel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3691 Skrevet Mars 1, 2011 Eh, ja.. Men nei.. "kurs" via jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3692 Skrevet Mars 1, 2011 Eh, ja.. Men nei.. "kurs" via jobben. "kurs" ja.. 3timer's kurs, 15timer i afterski: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3693 Skrevet Mars 1, 2011 Da er endelig bilen vaska igjen godt å å reeeen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3694 Skrevet Mars 1, 2011 endelig fått igjen bilen min men måtte fylle bensin da 14,64kr literen takk! (tot 828kr) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3695 Skrevet Mars 1, 2011 Fylte diesel på Gjøvik på lørdag, 12,40 det. Skjønte at det nok var det laveste jeg kom til å se på ei stund.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3696 Skrevet Mars 1, 2011 Såpass rimelig diesel er nok itte lett å få tak på om dagen nei. Je fyllte førr 12.69 på Alnabru på søndagen og var da nesten godt fornøyd med å få det så "rimelig" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3697 Skrevet Mars 1, 2011 Helt sykt vettu.. At vi skal ha på følelsen at vi fyller billig diesel når vi betaler godt over høvdingen for full tank.. Latterlig..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3698 Skrevet Mars 1, 2011 ja er helt syke priser på drivstoff nå :(glad jeg slipp å kjøre til jobb:p sitt på med en heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3699 Skrevet Mars 1, 2011 godt jeg slipper å betale drivstoff til firmabilen ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3700 Skrevet Mars 1, 2011 For å si det sånn.. akkurat nå er jeg greit fornøyd med å kjøre grevling kontra V8'ern.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...