#3801 Skrevet Mars 5, 2011 Laster ned de tre første sesongene med breaking bad nå, bare 5.6GB i format som egner seg på mobilen, så da får jeg sett hva det handler om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3802 Skrevet Mars 5, 2011 Er folket klare for lokallagstreff i morra da ? jepp Noen som veit om e6'n forholdsvis er tørr nå? (Lhmr - biri) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3803 Skrevet Mars 5, 2011 jepp Noen som veit om e6'n forholdsvis er tørr nå? (Lhmr - biri) Tørr, men tildels glatt. De salter ikke mellom mjøsbrua og Lillehammer. PS! Sendt deg en PM @ Facebook Petter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3804 Skrevet Mars 5, 2011 Er vel et par steder der det renner litt smeltevann fra den ene sida til den andre, men regner med den er finfin nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3805 Skrevet Mars 5, 2011 Klar jeg også:-D. Varierende fra moelv til rudshøgda værtfall;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3806 Skrevet Mars 5, 2011 Om jeg klarer å rive meg avgårde så stiller jeg med den skitneste tøsa nord for Sinsen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3807 Skrevet Mars 5, 2011 Tørr, men tildels glatt. De salter ikke mellom mjøsbrua og Lillehammer. PS! Sendt deg en PM @ Facebook Petter. takk at det er glatt er ikke no problem Leser nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3808 Skrevet Mars 5, 2011 Altså, jeg har en Toyota til salgs. Får en SMS som det står: "Hei. Bare lurte på hvor mange hestekrefter er det i Corollaen din?". Svarer tilbake med antall hestekrefter som det bor i monsteret, pluss at jeg lurer på om dama er interessert. Får tilbake: "Nei, bare lurte siden det stod 0 i annonsen". Sendte så en meget blid melding tilbake om at hun får bruke Google neste gang hun lurer på noe, og ikke kaste bort tiden til folk som skal prøve å selge noe. Blæh, folk er tette i hodet, og spesielt du Marita Wilhelmsen: bråk : Sånn, da var det ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3809 Skrevet Mars 5, 2011 Hehe.. mye glupinger rundt om ja. Jeg sku selge en polo for ikke lenge siden.. Fikk en tekstmelding der jeg fikk spørsmål om jeg fortsatt hadde bilen, pluss div andre spørsmål. Svarte at jeg fortsatt hadde bilen og svarte utfyllende på de andre spørsmålene. Så fikk jeg bare et "ok" til svar Hørte aldri noe mere: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3810 Skrevet Mars 5, 2011 Hater sånne folk, så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg fortsatt skriver "tlf/SMS" i annonsene mine. Har vært borti mange "OK-folk" også, så derfor svarer jeg alltid tilbake med et spørsmål om de er interesserte i bilen, hvis ikke er det ikke sikkert du hører fra de igjen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3811 Skrevet Mars 5, 2011 har hatt noen sånne OK folk jeg å! makan til kjeie folk skriver alt mulig om bilen å får igjen OK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3812 Skrevet Mars 6, 2011 Noen som har mk4 bærearm liggende? Evt fremre foringa løst ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3813 Skrevet Mars 6, 2011 Drar og skrur litt golf jeg:D Snakkes på lokaltreffet i dag da folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3814 Skrevet Mars 6, 2011 Prates i dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3815 Skrevet Mars 6, 2011 Jeg kommer ikke denne gangen heller For i dag kommer min mor, mine søstre og min bror hit hos oss Da blir det pølser og fastelavensboller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3816 Skrevet Mars 6, 2011 denna gangen kommer desverre ikke jeg heller, får ta det igjen senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3817 Skrevet Mars 6, 2011 Var og spylte av audin i dag tidlig og alt på bil ser ut til og funke, så jeg er klar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3818 Skrevet Mars 6, 2011 Vi stiller vel med den mest møkkete bilen i kveld... Men det får gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3819 Skrevet Mars 6, 2011 Får desverre ikke deltatt da jeg har vakt fra 17-22 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3820 Skrevet Mars 6, 2011 Var skikkelig godt og få lufta Abt'en idag og kjenne turbodraget igjen:) Fikk samtidig spylt av gammalt garasjestøv også....snart vår:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3821 Skrevet Mars 6, 2011 trur jeg drar å spyler av bilen strax jeg også E6 mellom hamar-lillehammer var fin og tørr idag men var skikkelig vått på småveier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3822 Skrevet Mars 6, 2011 er litt tidlig ute jeg har med meg vagcom om noen vill lese/slette feilkoder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3823 Skrevet Mars 6, 2011 Kommer ikke på Biri denne gangen dessverre.. Passa litt dårlig i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3824 Skrevet Mars 6, 2011 Ble ikke så jeg reiste heller, driver å pakker til Sveits-tur i morgen. Lasta inn tre sesonger med breaking bad, så takk til dere som anbefalte den, ser ut til å bli et bra tidsfordriv det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3825 Skrevet Mars 6, 2011 når reiser du a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...