#3851 Skrevet Mars 7, 2011 fare for det høhøø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3852 Skrevet Mars 7, 2011 fare for det høhøø Bakluka på golfen? : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3853 Skrevet Mars 7, 2011 jepps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3854 Skrevet Mars 7, 2011 jepps Tøft:D Har ikke blitt møkkete i vinter den akkurat:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3855 Skrevet Mars 7, 2011 jo den va helt nedstøva men har jo akk vaska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3856 Skrevet Mars 7, 2011 Støvete ja: ) Det blir den jo:P Digg med nyvaska bil:) Skal få polert passat`n snart jeg:D Det skal bli digg:D Få bort ripene: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3857 Skrevet Mars 7, 2011 Da har'n bestått kjentmannsprøva :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3858 Skrevet Mars 7, 2011 Da har'n bestått kjentmannsprøva :D:D Grattis da simen! "lovlig" taxi nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3859 Skrevet Mars 7, 2011 Grattis simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3860 Skrevet Mars 7, 2011 con-gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3861 Skrevet Mars 7, 2011 Grattis da simen! "lovlig" taxi nå da? hehe, har igjen en prøve pluss litt kjøring sammen med han jeg skal kjøre for men er over den værste biten ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3862 Skrevet Mars 7, 2011 hehe, har igjen en prøve pluss litt kjøring sammen med han jeg skal kjøre for men er over den værste biten ^^ gratis:D Da veit man da hvem man ska ringe;) Kjøre bare på lillehammer hel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3863 Skrevet Mars 7, 2011 Da er det bare å lade bilen full av partymusikk for alle aldre og hive seg i kjøring Simen. Vet du hvem du skal kjøre for og hva slags bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3864 Skrevet Mars 7, 2011 gratis:DDa veit man da hvem man ska ringe;) Kjøre bare på lillehammer hel?? Er nok bare kjøring på Lillehammer ja Men hender jo at man kan få turer til f.eks Gjøvik, Lom, Oslo, Moelv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3865 Skrevet Mars 7, 2011 ska ringe deg jeg så du kan komme hit med taxi hah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3866 Skrevet Mars 7, 2011 Endelig kommet meg på hotwllrommet etter en lang dag med reise. Ha ei fin uke alle sammen, deet skal vertfall jeg ha!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3867 Skrevet Mars 7, 2011 kos deg får satse på fint vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3868 Skrevet Mars 8, 2011 ska ringe deg jeg så du kan komme hit med taxi hah Det vet du ikke går da vettu smarta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3869 Skrevet Mars 8, 2011 alt går hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3870 Skrevet Mars 8, 2011 Folket er stille i dag a:P http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27095080 Ola har lyst på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3871 Skrevet Mars 8, 2011 Den har jeg sett litt på å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3872 Skrevet Mars 8, 2011 Såg da veldig bra ut egentlig?: ) Billig også Ligger jo ett rep prosjekt i salgs tråden også Fine biler:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3873 Skrevet Mars 8, 2011 Ja så ikke så værst ut egentlig:) hadde jo gått en del, men var jo byttet en del deler. Ja så det stod en der å, får se om det kommer noen bilder i morgen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3874 Skrevet Mars 8, 2011 Ja så ikke så værst ut egentlig:) hadde jo gått en del, men var jo byttet en del deler. Ja så det stod en der å, får se om det kommer noen bilder i morgen da:) Ja, den hadde gått en del men:P Ringte på forsikring på`n. Ble ikke så værst:) Så lurer på om det blir en sånn til høsten:D Ja, spent på bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3875 Skrevet Mars 8, 2011 Men da er det bare og finne en og slå til da: smil : fin vinterbil det der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...