#4051 Skrevet Mars 13, 2011 Jeg har satt på sommerhjula på venton 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4052 Skrevet Mars 13, 2011 Noe liv her i kveld da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4053 Skrevet Mars 13, 2011 lite liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4054 Skrevet Mars 13, 2011 død i dag jeg... _Var slitsomt og være ute på byn i går ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4055 Skrevet Mars 13, 2011 må vel snart legga meg å skal være på rudshøgda på jobb til 6 i mårra tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4056 Skrevet Mars 13, 2011 Er ikke så mye liv på bøverbru i dag hvertfall hehe:) har hvertfall fått skifta termostaten i Coupen i dag da:) Var ikke så veldig ivrig på og gjøre noe i dag hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4057 Skrevet Mars 13, 2011 har vert på moelv en tur å hjelpt ola med å få ut en slange uttur passaten Gidd egentlig ikke og skru i dag. Sitter så godt i stolen:p og det varte jo lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4058 Skrevet Mars 13, 2011 har vert på moelv en tur å hjelpt ola med å få ut en slange uttur passaten og det varte jo lenge... Takk for hjelpa Petter: vinke : Godt og ha hjelp:D Hehe. Måtte jo gjøres i dag da så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4059 Skrevet Mars 13, 2011 må vel snart legga meg å skal være på rudshøgda på jobb til 6 i mårra tidlig Hvor på Rudshøgda jobber du da? Jeg skal også være på Rudshøgda til 6 imårra tili;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4060 Skrevet Mars 13, 2011 Daa er jeg på dombås igjen fader for et dritt føre hele veien a gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4061 Skrevet Mars 13, 2011 Det er vel tørt og fint på Dombås vel? Sommer der nå, om vi skal følge dine rapporter de siste ukene..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4062 Skrevet Mars 13, 2011 hehe var tørt hele forige uke å i helga, men nå var det vått av sludd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4063 Skrevet Mars 13, 2011 fordi handsfree'n din trur du vill bytte sang når du traller med det du hører på bææææf på deg.. Men kan det være at den får for seg rare ting når den bytter sender og slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4064 Skrevet Mars 13, 2011 hehe, jeg veit ikke høres rart ut men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4065 Skrevet Mars 13, 2011 Hvor på Rudshøgda jobber du da? Jeg skal også være på Rudshøgda til 6 imårra tili;) Sealed Air 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4066 Skrevet Mars 13, 2011 Jeg vil ha igjen en Golf 1, helst GTI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4067 Skrevet Mars 13, 2011 Vet om en rabbit, litt shabby og opprusta i kanalene men går godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4068 Skrevet Mars 14, 2011 heer va det stille idag!! hva skjer a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4069 Skrevet Mars 14, 2011 Sitter på jobb og sturer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4070 Skrevet Mars 14, 2011 Jobber overtid:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4071 Skrevet Mars 14, 2011 nå ska jeg ut å setta på 15" på boran å kansje få tetta no eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4072 Skrevet Mars 14, 2011 sitter inne å irriterer meg at det er for mye sol som skinner på tv'n:nana: neida, er bare fint det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4073 Skrevet Mars 14, 2011 sitter inne å irriterer meg at det er for mye sol som skinner på tv'n:nana: neida, er bare fint det e flott det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4074 Skrevet Mars 14, 2011 e flott det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4075 Skrevet Mars 14, 2011 Jeg vil ha igjen en Golf 1, helst GTI Kjøpe min røde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...