#4076 Skrevet Mars 14, 2011 skulle skifte oljetrykksbryter på sportsbilen til mutten men hadde ikke verktøy som passa noen som har lang 27mm pipe i nærheten av stange? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4077 Skrevet Mars 14, 2011 2.8'n er gla førr å ha vørti EU-godkjent i dag Så nå kan je begynne å skru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4078 Skrevet Mars 14, 2011 Fy faan..Reiste på jobb kl 04.30 idag, blir godt og sove noen få timer før helvetes-uka fortsetter =p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4079 Skrevet Mars 14, 2011 Da er vi to, Arnstein.. I morra og onsdag blir det 16t dager her også, men med 100% overtid på natt så er det heeeelt ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4080 Skrevet Mars 15, 2011 Tæh.. Kjett å skrive reiseregning.. Men tror jeg er i mål, så da er det vel bare å dra seg på jobb etter hvert og bli værende der ei stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4081 Skrevet Mars 15, 2011 Sitter å følger med på utviklinga nedi japan jeg, faktisk ganske spennende.. så lenge jeg sitter trygt i Brumunddal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4082 Skrevet Mars 15, 2011 Hmm, masse politi på CC Gjøvik i dag, gitt. Hundepatrulje som var innpå CC, maaange biler utenfor, pluss masse politifolk med Swat-lekeklærne sine utenfor politistasjonen. Får jo angst av mindre: eek : Meeen, sikkert bare øvelse i tilfelle det skulle dukke opp noe annet enn mopedister og folk med senka biler: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4083 Skrevet Mars 15, 2011 Hmm, masse politi på CC Gjøvik i dag, gitt. Hundepatrulje som var innpå CC, maaange biler utenfor, pluss masse politifolk med Swat-lekeklærne sine utenfor politistasjonen. Får jo angst av mindre: eek : Meeen, sikkert bare øvelse i tilfelle det skulle dukke opp noe annet enn mopedister og folk med senka biler: rolleyes Haha:D Ja, sikkert øvelse:D Kanskje greit og vite att det kan komme noe annet en mopedister og senka biler ja:p: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4084 Skrevet Mars 15, 2011 Ja, og for alt jeg veit, så kan det jo hende Hard Asfalt Trim og Totaktsolje planlegger å ha et mopedraid inne på CC, så kanskje det var det som var grunnen at politiet hadde dratt på finstasen i dag? Massiv avskiltning av mopeder inne på CC:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4085 Skrevet Mars 15, 2011 Jeg sitt å ser etter deler til nybilen min og tenker på sommeren :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4086 Skrevet Mars 15, 2011 Kjøpe min røde? Du skal da vel ikke selge den da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4087 Skrevet Mars 15, 2011 Jeg sitt å ser etter deler til nybilen min og tenker på sommeren :D Nybilen Jan Inge? og hva er det slags bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4088 Skrevet Mars 15, 2011 Jeg sitt å ser etter deler til nybilen min og tenker på sommeren :D Jeg vet jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4089 Skrevet Mars 15, 2011 hva har du kjøpt nå jan inge ? tror kaaaansje jeg vet men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4090 Skrevet Mars 15, 2011 ikke rart det går under i japan sånn som de bygger bilene sine makan til klundrete plassering av en sensor (på baksia av blokka halvveis under dynamoen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4091 Skrevet Mars 15, 2011 Gran Turismo 5 resten av kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4092 Skrevet Mars 15, 2011 Noen som trenger verkstedplass/oppbevaringsplass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4093 Skrevet Mars 15, 2011 jaaa! Men ikke utpå Toten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4094 Skrevet Mars 15, 2011 Nei, og ihvertfall ikke på svarteste Toten, regner jeg med:p Ligger ikke sentralt til, men det er jo en fordel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4095 Skrevet Mars 15, 2011 http://kijopro.blogg.no/ en som vil være bedre en Voe hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4096 Skrevet Mars 15, 2011 Du skal da vel ikke selge den da ? Alt er til salgs bare prisen er rett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4097 Skrevet Mars 15, 2011 Alt er til salgs bare prisen er rett;) Da må jeg si at jeg lurer litt på hva som ville være rett pris for den perlen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4098 Skrevet Mars 15, 2011 Da må jeg si at jeg lurer litt på hva som ville være rett pris for den perlen ? Ikke lett å si det gitt Må nok komme en som vet hva det koster å bygge en slik bil og by på den tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4099 Skrevet Mars 15, 2011 Kjøpe min røde? Gasser gti'en ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4100 Skrevet Mars 16, 2011 Søv dekk? Ingen som er våkne fra fire og utover vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...