Anbefalte innlegg

Ja men da veit jeg hvor det er;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Brage, dere som bor oppi Lom har kanskje ikke så fin utsikt som meg, så kanskje derfor det er uvant å se noen som har pusset vinduene sine? : klø :

Har bedre utsikt enn hele verden jeg, tenk. Nemlig.

Men vinduene er ikke mye å skryte av, da...

Jeg husker jeg vasket dem for et par år siden med vaskehanske og Optimum Car Wash :P Og det er faktisk ikke kødd : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilpleiere er ikke som andre folk: oppgitt

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mads bra du skal til øyelegen i morgen *S*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent vær på Raufoss også.

Men at det er pent her? neeeeeeh... :-)

uploadfromtaptalk1300787830893.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett den gråe E46 M3en med svenske skilt som går i dala om dagen da? Heftig bil! Sikkert han karen som hadde den hvite med gullfelger også.. jobba på Tine :P

Er to der nede som er svenske som holder på.

Han ene hadde en av den nye typen nå sist også?

Er rååååe biler.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mads bra du skal til øyelegen i morgen *S*

Hehe, du mener det? :D Skal bortover til Gjøvik etterpå igjen. Kjørte til fysio i stad, og var lyssky som bare faen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint vær:D , men fy og det blåser:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig vær! Er riktig nok bløtt, men bart uti gårdsplassen her!! HOHOII!!! :)

Og vinden hjelper på å tørke opp det bløte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, digg:D Her er det nesten tørt på gårdplassen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sol og blåser her nå, gitt:) Og Isoteks har begynt med etterisoleringa i dag: rock : Når det er gjort, så kan det hende varmen holder seg på vinterstid, og ikke minst at varmen ikke holder seg ute på sommerstid. 33º inne på sommeren, og -2,7º på soverommet på vinteren er kanskje en saga blott fra nå av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, roger hoppa litt lenger bortafor han :P

hoppet det jeg kunne jeg :) haha. Tok god sats og havnet hos naboen. Mine siste 8 år har jeg den tredje jobben min innen 1km avstand. Hehe :)

Javisst, gutten tok skikkelig god sats, men kom ikke lenger enn til naboen. Snakk om dårlig spenst:D

mobber du spensten min altså!? Haha. Gikk bare inn døra jeg og sa jeg var int. I jobben dem utlyste jeg :) og fikk den :)

Tror ikke selve hoppet var så dårlig da.. Ikke alltid lengden det kommer an på, sier enkelte..

En jævel til å hoppe, Sku jeg ønske hvertfall. Da Sku jeg Vært ski hopper på heltid. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan raportere være her, regna i hele dag, litt sol og mye vind! gårsplassen er snart tom for snøøø :P

men værre på lesjaværk der jeg jobber, snødd/sludda i heeeeele dag :P 10-15cm med ny sørpe mmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen gode tips til verksted som kan få lov å bytte reg.reim og stæsj på grevlingen? Som gjør bra jobb til rett pris?

Gjerne på begge sidene av Mjøsa, men har hørt på 2 av 3 på Raufoss i dag, mangler bare de i kjellern på Arne Vangen(Gyda/Jet), vet ikke om jeg gidder høre der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEIA ALTINN!!!!

Haha, er du engstelig for at du ikke skal få betalt restskatten din i tide?

Har ikke gidda å prøve meg innom altinn sine sider en gang, for er det noe som er sikkert så er det at den siden er sprengt på åpningsdagen for selvangivelsene, og at man får alltids giro i posten.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, er du engstelig for at du ikke skal få betalt restskatten din i tide?

Har ikke gidda å prøve meg innom altinn sine sider en gang, for er det noe som er sikkert så er det at den siden er sprengt på åpningsdagen for selvangivelsene, og at man får alltids giro i posten.. :P

Jeg har trekt 36% i hele fjor og tjent ca. 140k. Så her får jeg igjen gitt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, pengene kommer ikke noe tidligere om du får sett det i dag eller om to uker læll :D

Jeg er spent jeg og altså, men skjønner ikke oppstyret :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, pengene kommer ikke noe tidligere om du får sett det i dag eller om to uker læll :D

Jeg er spent jeg og altså, men skjønner ikke oppstyret :P

Jeg må planlegge jeg vettu :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja :D

Ingen med anbefaling av verksted til register-bytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja :D

Ingen med anbefaling av verksted til register-bytte?

Fyksen Servicesenter , Lillehammer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, aller helst det faktisk!

Men da må jeg reise til Lillehammer og være der en dag mens jeg venter da.. :P

Tanken var å enten få det gjort på Raufoss/Gjøvik-sia i arbeidstiden, eller på en fredag jeg har fri her i Brumunddalsområdet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert mange her i klubben i området du kan henge med i mens... :) haha!

Ring og hør på pris og time da vettu i morra og si at jeg har sagt det, kanskje du får litt rabatt da vettu.... : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg får se. Skal høre litt på denne siden de nærmeste dagene, men vet jo ikke hvor ting ligger og hvilke steder som er bra.

Men mener å ha plukka opp at vw og audi eller hva de kaller seg rett oppi gata her skal være bra. Så stikker innom der en tur vertfall.

Hva er nummeret på fyksen da? Kan jo ringe de når jeg kjører hjem fra jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkevogn & Audi er det vel de heter mener jeg. Kjenner flere som har brukt de og er fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.