#4526 Skrevet Mars 28, 2011 Jepp, bare senter. Sender deg en PM, Ola:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4527 Skrevet Mars 28, 2011 om 3 timer er det da 4 uker siden jeg ble avskilta så derfor har jeg skrudd sammen dritern å kjørt meg en tur jeg kjett med orginalchip og turtallssperre på 6000ish så jeg får vel låne meg no skilt å få den på værste til eu godkjenning asap vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4528 Skrevet Mars 28, 2011 Hehe, har ikke fått med meg at du har blitt avskilta jeg Hans Kjetil.. Hva skjedde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4529 Skrevet Mars 28, 2011 mangla eu kontroll men grunnen til at jeg ble stoppa var rett å slett stor intercooler og mistanke om effektøkning der gikk dem på en smell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4530 Skrevet Mars 28, 2011 Ååå... Men, de hadde vel forsåvidt rett da.. hehe men greit å få ordna opp i det vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4531 Skrevet Mars 28, 2011 Haha, lættis. Fylla som satt igjen fra helga eller? Nå flirte vi godt når vi leste detta! Hahaha.. Sjøl hu på taxisentralen begynte å le: rolleyes.. Sto og prata med Rune, så vi bare hoppet på toget som kom:p.. 1 tog for tidlig gitt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4532 Skrevet Mars 28, 2011 Hahaha.. Sjøl hu på taxisentralen begynte å le: rolleyes.. Sto og prata med Rune, så vi bare hoppet på toget som kom:p.. 1 tog for tidlig gitt: klø : hehehe, er det mulig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4533 Skrevet Mars 28, 2011 hehehe, er det mulig! Alt er mulig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4534 Skrevet Mars 28, 2011 Møtte jeg deg i rundkjøringa ved ontherun ista stig arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4535 Skrevet Mars 29, 2011 Det kan sikkert stemme, kjørte på jobb vertfall litt før 21, starta på jobb ti på ti på Raufoss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4536 Skrevet Mars 29, 2011 Sover folk eller???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4537 Skrevet Mars 29, 2011 ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4538 Skrevet Mars 29, 2011 Je er oppe å itte græt je! Ti hælja har je gjort å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4539 Skrevet Mars 29, 2011 Oppe her også klar for å montere xenon på passaten idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4540 Skrevet Mars 29, 2011 Det kan sikkert stemme, kjørte på jobb vertfall litt før 21, starta på jobb ti på ti på Raufoss. Syns jeg så en a6 med 1000metere i øyekroken skjønner du du måtte stoppe for meg tilogmed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4541 Skrevet Mars 29, 2011 Oppe her også klar for å montere xenon på passaten idag Har du sota framruter på passaten din? Helt fram liksom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4542 Skrevet Mars 29, 2011 Har du sota framruter på passaten din? Helt fram liksom? nei, har ikke sota i det hele tatt skulle ha gjort det men må ut med rutene sikkert, så må vente til det er gti-føre ute hehe. skal ut og teste den i dag, gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4543 Skrevet Mars 29, 2011 Syns jeg så en a6 med 1000metere i øyekroken skjønner du du måtte stoppe for meg tilogmed Det kan nok stemme! Husker ikke hvilken bil jeg måtte stoppe for men husker jeg måtte stoppe.. Goood morgen forresten! Fi fadir, det ble faktisk fullt mulig å sove selv om sola skinner nå som lystett rullegardin er montert på innsiden av foldegardina.. *gjeeesp* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4544 Skrevet Mars 29, 2011 Det vises på kommentarer her inne at dere ikke fikk 20 cm snø i natt... Trivelig å møte et vogntog som er redd snøkanter langs RV15 midt på natta Ikke brøyta en meter, så siste 40 cm ut mot hvitstripa var som sagt 15-20 cm nysnø. Da blir veien smal, gitt... Sommerhjul til Biri søndag? Heller tvilsomt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4545 Skrevet Mars 29, 2011 Ah, kommer du til Biri Brage? Jeg gidder ikke legge om til sommerhjul jeg heller, selv om det ser ut til at sommerføret har fått feste så er det så j... kjipt om det skulle komme snø i løpet av ei natt jeg skal på morraskift liksom.. Åsså skal jeg hjem i påska, der er det jo kommet godt over metern med snø de siste tre døgna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4546 Skrevet Mars 29, 2011 Jeg kommer til Biri, ja. Må jo prøve å late som jeg kan agere sosial jeg også Jeg kjørte fra Lillestrøm ca. kl 23 i går kveld, og det var jo knallføre helt til Vinstra. Da begynte det å snø, og verre skulle det bli når jeg passerte Vågå... Og nå ringte svigerfar, så jeg må ta meg en tur til Lillehammer med reservenøkkelen til bilen hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4547 Skrevet Mars 29, 2011 Haha, du måtte plutselig på en nesten 4t tur fordi han har låst inne nøklene sine eller noe?? Eller har han rota de vekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4548 Skrevet Mars 29, 2011 får trøste deg med det brage at det ha kommi snø her å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4549 Skrevet Mars 29, 2011 Kom snø i elverum i dag å men det er borte nå Heme er det +6 og sol:D:D:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4550 Skrevet Mars 29, 2011 Haha, du måtte plutselig på en nesten 4t tur fordi han har låst inne nøklene sine eller noe??Eller har han rota de vekk? 2,5 timer hver vei, ja... Låst dem inne i bilen, men Falken fikk dem ut igjen, så jeg slapp unna med et par mil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...