#4626 Skrevet Mars 31, 2011 Eneste jeg har kjørt med denne er, fra Åshøgda-Moelv-Åshøgda-Rudshøgda: ) så kanskje det ikke var meg alikevel? Kan jaggu hende det ikke var deg allikevel da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4627 Skrevet Mars 31, 2011 Fått deg ekstrajobb som snømåker:p? Åsså jeg som hater måker..!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4628 Skrevet Mars 31, 2011 Åsså jeg som hater måker..!! :-) Viste den ville komme:p.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4629 Skrevet Mars 31, 2011 Kim Rune: Jobb til deg HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4630 Skrevet Mars 31, 2011 Da ska jeg prøve på detta i mårra om ingen er før meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4631 Skrevet Mars 31, 2011 Gå å se nå du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4632 Skrevet Mars 31, 2011 Så det:D Shopper som en gal mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4633 Skrevet Mars 31, 2011 ja morro det å kjekt å hjelpe til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4634 Skrevet Mars 31, 2011 Det er bra: ja : Nei, da skal nå vi finne senga her. Go' natt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4635 Skrevet Mars 31, 2011 Samma her god natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4636 Skrevet Mars 31, 2011 Ja. Stikk å sov dere.. Jeg tar helg om fem og en halv time jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4637 Skrevet April 1, 2011 komm jaggu 5 cm snø her i går også mens jeg la om til sommerhjul :D:D btw, er noen som trenger 15mm skrudd spacer? (5x112 - 57.1) passer sansyneligvis ikke foran på audi/vw pga at bolta blir for lange. Men bak går det om det er ekstra fordypninger (altså 10 hull på navet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4638 Skrevet April 1, 2011 I dag var det i overkant spennende å kjøre til jobb på slitne gamle piggfrie dekk gitt... Og her på jobb er folk trøtte om morran.. Finn en feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4639 Skrevet April 1, 2011 Haha, kjekt og komme seg ut i midten der: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4640 Skrevet April 1, 2011 Haha, kjekt og komme seg ut i midten der: haha : Ja ikke sant Ikke greit når de hvite stripene blir borte under snøen... (dette skjer faktisk ganske ofte her ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4641 Skrevet April 1, 2011 Effektiv måte å sikre at dine ansatte holder hele arbeidstiden det der da.. Skal ikke ha noe unnasluntring på fredagene vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4642 Skrevet April 1, 2011 Haha - ja kanskje det er en baktanke ute å går her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4643 Skrevet April 1, 2011 Hahahha.. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5550587.ece Enda godt det er 1. April ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4644 Skrevet April 1, 2011 HAHA! den der er herlig! MANGE på facebook som har klikka pga denne i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4645 Skrevet April 1, 2011 Hahahha.. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5550587.ece Enda godt det er 1. April ;p Hehe - den var en av de bedre april-spøkene Selv om jeg er litt fornærmet over at det står 75 kg i mitt vognkort da... Hoho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4646 Skrevet April 1, 2011 komm jaggu 5 cm snø her i går også mens jeg la om til sommerhjul :D:D btw, er noen som trenger 15mm skrudd spacer? (5x112 - 57.1) passer sansyneligvis ikke foran på audi/vw pga at bolta blir for lange. Men bak går det om det er ekstra fordypninger (altså 10 hull på navet) mye skal du ha for dem da. men må prøve dem først er ikke siker på pm jeg skule hatt 10 eller 15 på coupen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4647 Skrevet April 1, 2011 betalte 1025kr for de hos håkon sandberg (P&R), og fikk de i går og prøvde de en gang, tenkte meg ca. 900 for de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4648 Skrevet April 1, 2011 da har man fått seg ny jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4649 Skrevet April 1, 2011 betalte 1025kr for de hos håkon sandberg (P&R), og fikk de i går og prøvde de en gang, tenkte meg ca. 900 for de ok får si fra når du har noe tid når du er i nerheten av br dal. så kunde du kommet innom så kunde jeg prøvd dem. da bilen ikke har lov til og reise av gårdsplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4650 Skrevet April 1, 2011 den er grei er 2 andre intresserte på de nå så kan hende de blir solgt søndag/mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...