#4651 Skrevet April 1, 2011 Jeg bare sier det, kryss fingrene folkens!! Det er alt jeg kan si Om dette slår til så blir det andre boller! hæhæ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4652 Skrevet April 1, 2011 Hva skjer stig arne?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4653 Skrevet April 2, 2011 Tæææææh... *andpusten* Å blåse ut innholdet i egg for at unger skal få male de er no dritt.. Kan ikke bare eggene kokes og så males? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4654 Skrevet April 2, 2011 er jaggu meg effektiv i dag la ut annonse på cd spiller og felger, og det ser ut til at det allerede er solgt hva skjer idag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4655 Skrevet April 2, 2011 Ferdig med blåsinga. Så nå skal jeg til hamar å handle bursdagsgave til frøkna. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4656 Skrevet April 2, 2011 Æsj jeg har ikke tilgang mere trodde jeg hadde betalt men Kim Rune. låner petter sin hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4657 Skrevet April 2, 2011 Er han med den hvite boraen med sort tak medlem her inne? Ser den ganske ofte rundt omkring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4658 Skrevet April 2, 2011 Ja det er morten bekkelund Kim Rune. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4659 Skrevet April 2, 2011 Haha, da erru faen meg avhengig av forumet, når du må tjuvlåne Petter sin konto inntil du får betalt sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4660 Skrevet April 2, 2011 har betalt men har ikke tilgang lell : p og JA jeg er avhengig Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4661 Skrevet April 2, 2011 han HAR en sjukdom mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4662 Skrevet April 2, 2011 jada jeg har en sjukdom petter heheh Kim rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4663 Skrevet April 2, 2011 sikkert flere som trur at jeg har blitt schizofren og sitter her å prater med meg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4664 Skrevet April 2, 2011 Petter er en dobbelperson:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4665 Skrevet April 2, 2011 trur det spøker her: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4666 Skrevet April 2, 2011 hahahah Kim Rune.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4667 Skrevet April 2, 2011 Haha, må huske og sjekke att du har betalt vettu Kim Rune!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4668 Skrevet April 2, 2011 Haha, må huske og sjekke att du har betalt vettu Kim Rune!!! petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4669 Skrevet April 2, 2011 var sikker på at jeg hadde betalt, men nederst på ordre bekreftelsen sto det vist et kontonr som det sku betales inn på enda de hadde sendt ut giro FØR de stenger folk ute så hadde ting vært lettere!! Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4670 Skrevet April 2, 2011 Kan nesten ikke alltid stole på "Petter" lengere nå, veit aldri hvem som svarer:nana: Neida:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4671 Skrevet April 2, 2011 var sikker på at jeg hadde betalt, men nederst på ordre bekreftelsen sto det vist et kontonr som det sku betales inn på enda de hadde sendt ut giro FØR de stenger folk ute så hadde ting vært lettere!! Kim Rune Ja, bare surret dette:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4672 Skrevet April 2, 2011 ja kan jo ikke kaste folk ut FØR de sender gira bli bare dumt Kim rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4673 Skrevet April 2, 2011 ja kan jo ikke kaste folk ut FØR de sender gira bli bare dumt Kim rune Det blir bare dumt ja: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4674 Skrevet April 2, 2011 Kan nesten ikke alltid stole på "Petter" lengere nå, veit aldri hvem som svarer:nana:Neida:D hahaha jeg sa tydelig ifra til Kim, Ittno tull!! Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4675 Skrevet April 2, 2011 men men satse på at de ordner et bedre opplegg neste gang. bedre å sende ut giro i desember med betaligsfrist i januar! K.R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...