#4676 Skrevet April 2, 2011 men men satse på at de ordner et bedre opplegg neste gang. bedre å sende ut giro i desember med betaligsfrist i januar! K.R jupp; Sånn som sa på msn i stad det: ) Kebab i kveld:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4677 Skrevet April 2, 2011 jaa bli ikke babb på meg tror jeg handla meg momentnøkkel i dag å da gikk det hardt utover korte K.R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4678 Skrevet April 2, 2011 haha, skjekk avataren min/vår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4679 Skrevet April 2, 2011 Hahahah, så jævla bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4680 Skrevet April 2, 2011 kan jo ikke være uten forum haha K.R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4681 Skrevet April 3, 2011 Neeei, skar'n kjøpe seg slikt senkesett til neste år a? http://www.034motorsport.com/chassis-components-hella-flush-stance-lowering-kit-p-21602.html http://www.audizine.com/forum/showthread.php/421702-***-034Motorsport-Introducing-B5-A4-S4-RS4-Hella-Flush-Stance-Lowering-Kit-*** Ser jo akkurat like bra ut som andre biler med luft, så folk ser jo sikkert ikke forskjell........................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4682 Skrevet April 3, 2011 er det der serriøst ment?! 4000kr for det der!? petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4683 Skrevet April 3, 2011 Herlig vær! Nå smelter denna forbanna snøen så jeg får reist på moelv å henta at golfen! !!! Spørs om jeg klarer og vente til Påske..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4684 Skrevet April 3, 2011 er det der serriøst ment?! 4000kr for det der!? petter Du ser vel NÅR den kom ut? 1. April ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4685 Skrevet April 3, 2011 har de 1. april i usa også? så det var mange i tråden som ville ha sånn, så begjynte å lure 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4686 Skrevet April 3, 2011 Her er folket samla. Godt vær ved Mjøsa i dag gitt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4687 Skrevet April 3, 2011 poltitiet hadde ikke helt sansen for bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4688 Skrevet April 3, 2011 Her er folket samla. Godt vær ved Mjøsa i dag gitt :-) Farsken,,,, Angrer på at jeg ikke tok turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4689 Skrevet April 3, 2011 poltitiet hadde ikke helt sansen for bilen min Nei, hørte dætta. kjett da! 3 mangler "bare"?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4690 Skrevet April 3, 2011 Ja nå angrer jeg på at jeg ikke fikk dratt bortover i dag å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4691 Skrevet April 3, 2011 Nei, hørte dætta. kjett da! 3 mangler "bare"?: ) 2-3 mangler ja senk(!) og dekk/felg som stakk uttafor de begynte å se etter turbotrykksmåler inne i bilen også, og lurte på om trykket var justert opp: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4692 Skrevet April 3, 2011 2-3 mangler ja senk(!) og dekk/felg som stakk uttafor de begynte å se etter turbotrykksmåler inne i bilen også, og lurte på om trykket var justert opp: klø : Godkjenner du senkesettet da, og har på orginal felg da eller? Holder vel det da? Haha, såpass:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4693 Skrevet April 3, 2011 håper det setter forsikkerhet skjyld inn normale parklyspærer også noen som vill være med å heve a4? jeg er ikke så flink til å heve biler, bare senke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4694 Skrevet April 3, 2011 håper det setter forsikkerhet skjyld inn normale parklyspærer også noen som vill være med å heve a4? Kan sikkert heve din når "vi" skal senke min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4695 Skrevet April 3, 2011 bare å glede seg til treffene i sommer. møte alle med samme lidenskap : ) bare jeg får igjen lappen. da bilen og felger snart er i boks for denne sessongen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4696 Skrevet April 3, 2011 Kan sikkert heve din når "vi" skal senke min? jeg senke du heve? bare å glede seg til treffene i sommer. møte alle med samme lidenskap : )bare jeg får igjen lappen. da bilen og felger snart er i boks for denne sessongen jaaa vill du røpe noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4697 Skrevet April 3, 2011 neeeh, har ikke tenkt til å røpe noe, : ) (enda) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4698 Skrevet April 3, 2011 jeg senke du heve? hmm, nei:P jeg skal ikke heve nei! Senke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4699 Skrevet April 3, 2011 poltitiet hadde ikke helt sansen for bilen min Ble du stoppa etter treffet i dag eller ? Ja nå angrer jeg på at jeg ikke fikk dratt bortover i dag å Ja - kolonna ble dårlig fra Gjøvik i dag gitt... Kunne jo blitt to biler i følge men vi overså en original rød Golf 3 gitt.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4700 Skrevet April 3, 2011 Ble du stoppa etter treffet i dag eller ? jepp, på e6 like før lillehammer kim rune ble vinka inn like etter men de sa ikke no på bilen hans bare lurte på om den var stiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...