#4701 Skrevet April 3, 2011 hmm, nei:P jeg skal ikke heve nei! Senke jeg jo men du kan få heve min, så kan jeg senke din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4702 Skrevet April 3, 2011 Hehe:) har plukka av alt av lister og diverse som skal lakkeres, og sommer felger som skal sand blåses så har ikke noe audi og kjøre med akkurat nå Kom det mange til biri a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4703 Skrevet April 3, 2011 jepp, på e6 like før lillehammer kim rune ble vinka inn like etter men de sa ikke no på bilen hans bare lurte på om den var stiv Ah.. Synd det da Hehe - kanskje greit han ikke hadde lagt om til sommerhjul enda Hehe:) har plukka av alt av lister og diverse som skal lakkeres, og sommer felger som skal sand blåses så har ikke noe audi og kjøre med akkurat nåKom det mange til biri a? Oki - ja da har du vel "fraværsgrunn".. Hehe Det var 16 biler i dag - så det ble en pen rekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4704 Skrevet April 3, 2011 Oki - ja da har du vel "fraværsgrunn".. Hehe Det var 16 biler i dag - så det ble en pen rekke Så da er jeg tilgitt? hehe:p Det var ikke dårlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4705 Skrevet April 3, 2011 jo men du kan få heve min, så kan jeg senke din Haha, kan få til noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4706 Skrevet April 3, 2011 ble dårlig med treff på meg av de enkle små grunner (besøk og null skilt ) håper på at jeg kanskje får til skilt til neste gang, evt hadeland som mål til å få skilt på en bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4707 Skrevet April 3, 2011 Når da skal vi gjøre det da Petter? Måå ikke enda du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4708 Skrevet April 3, 2011 jeg drøyer det littegrann biltilsynet skulle ringe meg men kan egentlig ta det med en gang sånn at jeg får tatt 4hjulskontroll (nei ikke idag ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4709 Skrevet April 3, 2011 jeg drøyer det littegrann biltilsynet skulle ringe meg men kan egentlig ta det med en gang sånn at jeg får tatt 4hjulskontroll (nei ikke idag ) Men, rett før påske da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4710 Skrevet April 3, 2011 Var bra oppmøte da, og flere nye ansikter også. HYGGELIG! Huffda Petter, kjett med mangellapp da, men du tar det da med et smil regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4711 Skrevet April 3, 2011 det er lenge til! jeg vill ha bilen ferdig til påska helst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4712 Skrevet April 3, 2011 Så da er jeg tilgitt? hehe:p Mjaaaa...... Okei da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4713 Skrevet April 3, 2011 Var bra oppmøte da, og flere nye ansikter også. HYGGELIG! Huffda Petter, kjett med mangellapp da, men du tar det da med et smil regner jeg med joda, prøver å tar det med ett smil, men litt dumt at han som så på kim rune sin bil ikke tok min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4714 Skrevet April 3, 2011 det er lenge til! jeg vill ha bilen ferdig til påska helst! haha, okei da: haha : Kan sette på sommerfelga før da, men da har jeg ikke fått kjøpt 20mm spacer`n enda da:P Kanskje greit og kjøre med sommerdekk til man har får kjøpt spacer? Har ikke så tjukk lommebok om dagen jeg ama:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4715 Skrevet April 3, 2011 Mjaaaa...... Okei da Det er bra: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4716 Skrevet April 3, 2011 haha, okei da: haha : Kan sette på sommerfelga før da, men da har jeg ikke fått kjøpt 20mm spacer`n enda da:P Kanskje greit og kjøre med sommerdekk til man har får kjøpt spacer? Har ikke så tjukk lommebok om dagen jeg ama:o skjønner går an det da men er vist ikke lov med sommerdekk enda sjøl om det er 15grader ute og ingen snø! fant jeg ut du kan jo eventuelt låne mine spacere til jeg er ferdig med å ha skyhøy bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4717 Skrevet April 3, 2011 Fordelen med skuffende høyde på senkesettet. Da slipper man å bli vinket inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4718 Skrevet April 3, 2011 skjønner går an det da men er vist ikke lov med sommerdekk enda sjøl om det er 15grader ute og ingen snø! fant jeg ut du kan jo eventuelt låne mine spacere til jeg er ferdig med å ha skyhøy bil Okei:D Da gjør jeg det da:D hmm, ikke lov enda? Læreren min som har vært kontrollman i vegvesenet før, han sa det var lov bare det var forhold til det. Da bør det være lov når det er 15 grader og ittno snø Ja, kanskje det:D har "bare" 15mm og de 10 som jeg skal kjøpe av deg du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4719 Skrevet April 3, 2011 Fordelen med skuffende høyde på senkesettet. Da slipper man å bli vinket inn flaks kalles det var over 10 biler som blei vinka inn om gangen og jeg var midt i den kolonna prøvde å gjemme meg bak de andre bilene så de ikke skulle se meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4720 Skrevet April 3, 2011 Okei:D Da gjør jeg det da:D hmm, ikke lov enda? Læreren min som har vært kontrollman i vegvesenet før, han sa det var lov bare det var forhold til det. Da bør det være lov når det er 15 grader og ittno snø Ja, kanskje det:D har "bare" 15mm og de 10 som jeg skal kjøpe av deg du? kjøpe av meg? du? det ene 15mm settet kjøpte simen før møtet og det andre beholder jeg selv og vurderer å beholde 10mm'ene selv eller om jeg skal kjøpe ett sett 15mm ikke-skrudde spacere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4721 Skrevet April 3, 2011 kjøpe av meg? du? det ene 15mm settet kjøpte simen før møtet og det andre beholder jeg selv og vurderer å beholde 10mm'ene selv eller om jeg skal kjøpe ett sett 15mm ikke-skrudde spacere Synes du skal kjøpe ett sett til med 15mm ikke skrudde jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4722 Skrevet April 3, 2011 haha håper ikke polti har en fot innafor her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4723 Skrevet April 3, 2011 haha håper ikke polti har en fot innafor her Neinei:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4724 Skrevet April 3, 2011 *kremt*Simen*kremt Han bytter jo side snart vett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4725 Skrevet April 3, 2011 jeg sa tydelig ifra til simen at han ikke må bli sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...