Anbefalte innlegg

Var jo et hyggelig treff i dag da! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff i går :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*kremt*Simen*kremt

Han bytter jo side snart vett.. :D

Spørs det da ;p Kan ta 2-3 år før jeg kommer inn for alt jeg vet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er prisene på dekk omlegging i området her? : ) For 4 stk dekk med 215/35R18 på 8,5 felg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er prisene på dekk omlegging i området her? : ) For 4 stk dekk med 215/35R18 på 8,5 felg:)

ca 400kr hos de fleste :) Da inkl avbalansering seff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei:) Overkommlig det:D Hvem er best da?:P Dekklåven?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei:) Overkommlig det:D Hvem er best da?:P Dekklåven?:)

Dekklåven oppererer med den prisen ihvertfall. Der jeg bruker å legge om. Tar vel samme pris hos abselut dekk sjappa ved smart i br.dal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekklåven oppererer med den prisen ihvertfall. Der jeg bruker å legge om. Tar vel samme pris hos abselut dekk sjappa ved smart i br.dal.

Okei, da svinger jeg oppom der før helga:) Skjer i kveld da folkens?

Her er det avslapping og jobbsøknadskriving:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, da svinger jeg oppom der før helga:) Skjer i kveld da folkens?

Her er det avslapping og jobbsøknadskriving:P

Jeg er på jobb og jobber til 22 i kveld ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på jobb og jobber til 22 i kveld ;)

Samme her..

Jobber to-skift dere eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs det da ;p Kan ta 2-3 år før jeg kommer inn for alt jeg vet :)

Er det ikke sånn at de aller fleste får avslag første året de søker? For å sile ut de umotiverte som bare slenger inn en søknad?

Ei venninne av meg som sa det vertfall, ho går der nå men kom ikke inn første året.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her..

Jobber to-skift dere eller?

Ja vi jobber 2-skift :) Godt å slippe nattjobbing :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsk meg lykke til på EU-kontroll i mårra a...................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor tar du den? :)

har du gjort no for å komme innunder avgasskrava? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østmo i Br.dal.

Nei, har ikke gjort noenting :P Så spent på hvor lang lista blir :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden golfen står bortgjemt på hemmelig plass i vente på å enten dø eller bli solgt så måtte jeg finne på noe med bilen til fruen i dag ;)

IMAG0055.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi jobber 2-skift :) Godt å slippe nattjobbing :)

Jeg kunne gjerne jobba to-skift jeg, men da kun med ettermiddag og nattskift.. :D Tidligskift er no herk, vertfall når man bor her og jobber på Raufoss.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobbe 2-skift er bare kos,fri hver 2. fredag også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber 3-skift og jobber bare hver tredje fredag jeg.. :P

4-dagers uker på kveld og nattskift, mens 5 på dagskiftet, og da med laaang fredag.

Trivest greit med det altså, digger skiftarbeid, men det er den tidliguka hvor jeg må opp halv fem som knekker meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke sånn at de aller fleste får avslag første året de søker? For å sile ut de umotiverte som bare slenger inn en søknad?

Ei venninne av meg som sa det vertfall, ho går der nå men kom ikke inn første året.

Nei, det er fordi de fleste søker når de er blitt 20-21. Og da er de fleste ikke helt modne. Det er det eneste som jeg har hørt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

400,- pr. dekk, eller alle? Tror neimen jeg ikke får det for 400,- for alle av en kompis som jobber på Esso en gang, så da burde jeg kanskje dra over til andre sida for å legge om.

Men Petter: Fikk du mangel på at du har sommerdekk? Er da ikke påbudt med vinterdekk. Bare les HER:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

400,- pr. dekk, eller alle? Tror neimen jeg ikke får det for 400,- for alle av en kompis som jobber på Esso en gang, så da burde jeg kanskje dra over til andre sida for å legge om.

Men Petter: Fikk du mangel på at du har sommerdekk? Er da ikke påbudt med vinterdekk. Bare les HER:)

fikk ikke mangel på det nei, han første poltimannen sa ikke no på det, men så kom det en diger pakkis mørkhudet mann på 2meter og skulle krangle om det :P jeg argumenterte med det at føret tillot det(fantes ikke snø/is på veiene og over 10pluss hadde det vert hele dagen) og at dette ikke var en bil jeg hadde behov for å bruke vær dag. Han spurte faktisk rett ut om jeg kjørte på slicks!!!: haha : (dekka ser helt nye ut, federal ss595)

Han hadde nok misstolka regla heelt. Vegvesenet sin regel

Fristen for å ta av piggdekk er første mandag etter 2. påskedag med unntak av Nord-Norge. Men denne datoen er ikke absolutt. Kravet om tilstrekkelig veggrep veier tyngre enn fristene for når piggdekk og kjetting kan benyttes. [02.04.2009]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 400 kr for alle 4 på 17" hos dekklåven ihvertfall. Og da mener jeg det sto på kvitteringa "omlegg 15" - 18" 400,- Men dette var utenfor sessongen, så mye mulig de justerer opp prisene ved disse tider da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne jobba to-skift jeg, men da kun med ettermiddag og nattskift.. :D Tidligskift er no herk, vertfall når man bor her og jobber på Raufoss.. :P

Ja det er sykt hardt å jobbe tidligskift. For min kropp er det langt ifra normalt å stå opp kl.05 om mårran har jeg merket :P Så jeg må bare tvinge meg selv til å legge meg tidlig om kvelden den uka, hvis ikke blir jeg heeeeelt rassert!!

Merker at det er litt bedre nå som det går mot lysere og varmere tider :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.