Anbefalte innlegg

nå driv lakkforsgling å tørke :P satse på at den bli blank å mindre riper nå etter denna poleringa :P

Svært:D Bursdag heme snart: ) Mat og kaker:D Digg:D Skulle hatt bursdag oftere: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har tenkt seg til hamar i kveld? :D Tenkte jeg skulle ta en bab på deniz i kveld :)

Har akkurat fått rydda opp hjemme her nå etter barnebursdag til sønnen min. Snakk om hæla i taket og tenna i tapeten a:p Hadde ca 64 oppsmuldra muffinser over HELE huset, og småseige rødbrus flekker mange steder på gulvet :P Blir det barnebursdag på Lekeland neste år tro? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har tenkt seg til hamar i kveld? :D Tenkte jeg skulle ta en bab på deniz i kveld :)

Har akkurat fått rydda opp hjemme her nå etter barnebursdag til sønnen min. Snakk om hæla i taket og tenna i tapeten a:p Hadde ca 64 oppsmuldra muffinser over HELE huset, og småseige rødbrus flekker mange steder på gulvet :PBlir det barnebursdag på Lekeland neste år tro? : rolleyes

Det er det flere av vennene til jentene her som har hatt, og det er alltid en hit! :)

Har lyst på bab i kveld jeg, men tviler på jeg får mulighet til det.. Selv om jeg har jævli trua på bilen din en halvmørk kveld med litt gatelys, der tror jeg vi har mulighet til noen feeete bilder..

Skal ikke ta en session med lynet i parkeringshuset oppe ved Mølla da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det flere av vennene til jentene her som har hatt, og det er alltid en hit! :)

Har lyst på bab i kveld jeg, men tviler på jeg får mulighet til det.. Selv om jeg har jævli trua på bilen din en halvmørk kveld med litt gatelys, der tror jeg vi har mulighet til noen feeete bilder..

Skal ikke ta en session med lynet i parkeringshuset oppe ved Mølla da?

Cameraet står på lading så må vel bli noen bilder i kveld ;) Men jeg er ikke dreven på slikt akkurat så hvis noen vil prøve seg så skrik ut :)

Ja parkeringshuset er en mulighet det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om en kurant arbeidsbil tilsalgs? til rundt 10 - 15 lapper..

Har solgt boran min så sku hatt en møkkbil å brukt på arbe :) Gjinne golf 2/3 og gjinne diesel. eller lignende. Og helst itte i Troms eller Kristiansand ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cameraet står på lading så må vel bli noen bilder i kveld ;) Men jeg er ikke dreven på slikt akkurat så hvis noen vil prøve seg så skrik ut :)

Ja parkeringshuset er en mulighet det :)

Jeg har jævla lyst å få tatt en session i p-huset der en gang vertfall, men grevlingen er i vintermode enda, med ekstralys og vinterhjul. Lysa forsvinner kanskje allerede i morgen, vinterdekkene tror jeg blir på litt lengre, skal da til snøfylte trøndelag på påsketur så..

Usikker på om jeg får mulighet til fotografering i kveld da, åsså er jeg ikke akkurat dreven jeg heller, men jeg liker å øve.. Da hender det at jeg har litt flaks, hehe..

Har du samme nummeret fremdeles eller? Kunne jo sendt en sms eller noe rundt de aktuelle tidene så får vi se om jeg får blitt med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jævla lyst å få tatt en session i p-huset der en gang vertfall, men grevlingen er i vintermode enda, med ekstralys og vinterhjul. Lysa forsvinner kanskje allerede i morgen, vinterdekkene tror jeg blir på litt lengre, skal da til snøfylte trøndelag på påsketur så..

Usikker på om jeg får mulighet til fotografering i kveld da, åsså er jeg ikke akkurat dreven jeg heller, men jeg liker å øve.. Da hender det at jeg har litt flaks, hehe..

Har du samme nummeret fremdeles eller? Kunne jo sendt en sms eller noe rundt de aktuelle tidene så får vi se om jeg får blitt med.

Hatt mye flaks du da har jeg sett ;)

Ja samme nr tror jeg ;) 991 26 210 eller 992 17 714. Bruker begge hele tiden. Send gjerne på det siste da det er arbeidstelefon og type gratis:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar man typ tusen bilder så må man da klare å få til en fem-seks brukbare bilder.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar man typ tusen bilder så må man da klare å få til en fem-seks brukbare bilder.. :P

Hehe.. ja, eller hos meg blir det max 1 eller 2 bra etter ca 1000 bilder :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer Hamar en tur jeg å, når skal du dit Kenth Håvard?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slår deg glatt - vært oppe siden 06:40 : eek :

Å jeg var oppe kl 05.50 :P

Fint og jobbe 12\9 turnus ,,,,,,, Not: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer Hamar en tur jeg å, når skal du dit Kenth Håvard?:-)

Tja, blir vel rundt 9 / 10 tia tenker jeg :) Må få henta no barnevakt først også må både jeg og venton dusje oss :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, blir vel rundt 9 / 10 tia tenker jeg :) Må få henta no barnevakt først også må både jeg og venton dusje oss :P

Okei, da får vi sjå om det blir en liten tur:-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je å skulle ginne hatt noen bra bilder av bilen :D men får vente til je får senka den. :D

parkeringshuset i brumunddal må vell funke til helt greie bilder? . pp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vi driver å snakker om, Steffen. Er det ikke Mølla det nye kjøpesenteret heter da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om en kurant arbeidsbil tilsalgs? til rundt 10 - 15 lapper..

Har solgt boran min så sku hatt en møkkbil å brukt på arbe :) Gjinne golf 2/3 og gjinne diesel. eller lignende. Og helst itte i Troms eller Kristiansand ;)

Hva med en stygg King Cab pickup? Er vel EU-ok i et år eller to til, og alt fungerer - dog det er noen egne brytere for diverse ting:o Ikke noe glansbilde, men fin å kjøre og bruker ikke noe diesel omtrent - sugediesel. Høy- og lavserie fungerer som det skal, og tror søren klype meg at alt av lys er i orden også, og selvsagt bremser den:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en stygg King Cab pickup? Er vel EU-ok i et år eller to til, og alt fungerer - dog det er noen egne brytere for diverse ting:o Ikke noe glansbilde, men fin å kjøre og bruker ikke noe diesel omtrent - sugediesel. Høy- og lavserie fungerer som det skal, og tror søren klype meg at alt av lys er i orden også, og selvsagt bremser den:p

Njaah..:P Burde være såppas presentabelt at jeg kan svinge innom å hente guttungen i barnehagen også da, hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem kjøpte boran kenth ?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaah..:P Burde være såppas presentabelt at jeg kan svinge innom å hente guttungen i barnehagen også da, hehe ;)

Ungene kommer til å digge bilen:D

Men nei, den er ikke direkte skjønn, så ser den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør vel legges til at det burde være mulighet for litt inntjening ved videresalg igjen? Hehe.. :-)

Blir ikke noe tur med meg i kveld, akkurat kommet hjem jeg og frøkna, og film er leid. Så blir nok recliner-tjeneste her i kveld :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar straks på Hamar :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe særlig trøkk ute på kveldene nå a?

Hvor blir det bildetaking?

Mulig jeg har lyst å få knipset ett bilde eller 3 av bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få til en kveld eller noe i påsken med mange biler kanskje?:-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med i påska og evt til helga :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med neste helg jeg også :) og eventuelt i påska :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.