#4901 Skrevet April 9, 2011 Jeg er med jeg å så Når plasser det for folk a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4902 Skrevet April 9, 2011 Jeg er med på bildeknipsing så fort jeg har enten Passaten eller Golfen ferdig å stille opp med ihvertfall. Husker vi hadde et par sånne bildetreff for noen år siden, og det er moro det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4903 Skrevet April 9, 2011 Jeg blir lett med på bildetakning når bilen er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4904 Skrevet April 9, 2011 jo fler jo bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4905 Skrevet April 9, 2011 Yeaaah ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4906 Skrevet April 9, 2011 Foe shizzle Mjøsfolkizzle! Eh, yay: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4907 Skrevet April 10, 2011 7 pluss grader ute gitt påtide å såva! god natt og mads legg deg nå heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4908 Skrevet April 10, 2011 Heheh, du merker at det var på tide, ja:p Ja, skal gå etter fruen om et par strakser:D Eirik prøver forresten å få til en ny trend; istedenfor sota lykter, så har han maskerte lykter: Byfolk: oppgitt God natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4909 Skrevet April 10, 2011 ikke no tull nå da mads!! haha ja såg bilde i tråden du har måtte le litt hehe god natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4910 Skrevet April 10, 2011 Neida, aldri noe tull her i gården:p Ja, byfolk er rare: klø : Tror de er sååååå qle, lzm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4911 Skrevet April 10, 2011 gå å legg dekk begge 2, ser dere er her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4912 Skrevet April 10, 2011 Hah, nei. Jeg er nesten ikke her: haha : Er på Ebay, men litt innom en gang i ny og ne:p Kim Rune ble borte nå så jeg, men så er ikke han gamle gutten heller, så sikkert veldig trøtt nå, stakkars:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4913 Skrevet April 10, 2011 Hah, nei. Jeg er nesten ikke her: haha : Er på Ebay, men litt innom en gang i ny og ne:p Kim Rune ble borte nå så jeg, men så er ikke han gamle gutten heller, så sikkert veldig trøtt nå, stakkars:o ebay er skummelt ja, huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4914 Skrevet April 10, 2011 Gudskjelov ikke en som har handlet mye - eller noe for den del - fra Ebay, men mangler senterdeksler og emblemer til RSene, så leter meg gal for å finne dette til en så bra pris som mulig:p Blir helt besatt når jeg jeg førstes begynner: eek : Da er det natta her også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4915 Skrevet April 10, 2011 bra noen klarer å beherske seg natta her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4916 Skrevet April 10, 2011 Herregud. Mopedfolk her inne da. NUH er det nattan for meg Og nei, har ikke vært på fylla. Har vært på jobb fra 16.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4917 Skrevet April 10, 2011 God morgen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4918 Skrevet April 10, 2011 Morn ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4919 Skrevet April 10, 2011 Godt morgen:D Straks frokost, så er det ut og justere senkesettet osv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4920 Skrevet April 10, 2011 måårn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4921 Skrevet April 10, 2011 Men, når er bilene deres ferdig a?: ) I påsken? Eller etter hadeland og valdres? Hadde vært knallmorro med photoshoot:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4922 Skrevet April 10, 2011 min er ikke "ferdig" før etter 5.mai men er jo "klar" allerede nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4923 Skrevet April 10, 2011 god morgen erre no liv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4924 Skrevet April 10, 2011 Min er ikke ferdig før om flere år:P Men, litt bedre nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4925 Skrevet April 10, 2011 jeg er med på shoot til helga for da begynne min å nerme seg klar til treff utvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...