#4926 Skrevet April 10, 2011 jeg er med på shoot til helga for da begynne min å nerme seg klar til treff utvendig Prøve noe i helga kanskje da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4927 Skrevet April 10, 2011 Prøve noe i helga kanskje da? er med neste helg jeg også og eventuelt i påska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4928 Skrevet April 10, 2011 Haha,ja:P såg det nå Men tenkte og bestemme en dato kanskje? Ell ska vi ta det på sparket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4929 Skrevet April 10, 2011 Ja til helga er jeg med på også For på Lørdag har jeg barnevakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4930 Skrevet April 10, 2011 lørdag den 16. hvis det passer for alle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4931 Skrevet April 10, 2011 Passer for meg:) Dag eller kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4932 Skrevet April 10, 2011 i kveldinga? eventuelt sein ettermiddag, lyset midt på dagen er ofte vanskelig å ta bilde i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4933 Skrevet April 10, 2011 Neeeh, stikker ut og demonterer setene i grevlingen. Vårrengjøring here I come! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4934 Skrevet April 10, 2011 noen som slår sommertempen her ell ? 17 pluss UTEN sol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4935 Skrevet April 10, 2011 Da er seter og stæsj på plass igjen etter en rengjøring under og rundt seter, pluss at framstolene har fått en god omgang med skinnpleie fra Autoglym. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4936 Skrevet April 10, 2011 noen som slår sommertempen her ell ? 17 pluss UTEN sol 18 her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4937 Skrevet April 10, 2011 noen som slår sommertempen her ell ? 17 pluss UTEN sol Fack, er 15,8º og overskyet her, så nesten:p Og nå er det visst årets første grilling ute hos svigers, og det er jo ikke det dummeste man kan gjøre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4938 Skrevet April 10, 2011 18 her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4939 Skrevet April 10, 2011 22 uten sol her global oppvarming av eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4940 Skrevet April 10, 2011 Noen i Hamar området som er keen på å knipse bilder av en halvsliten rocco? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4941 Skrevet April 10, 2011 18 her her og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4942 Skrevet April 10, 2011 Er 16.5 her, men nå er det jo langt på ettermiddagen da.. Shortsvær er det vertfall! Og nå skal jeg trekke for gardinene og fyre igang Transformers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4943 Skrevet April 10, 2011 Var og tok bilder i parkeringhuset i Brumunddal i stad. synes det ser greit ut. Bilder kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4944 Skrevet April 10, 2011 Locationstealer Gleder meg til å se bildene, har trua på at man kan leike seg litt med bildetagninger der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4945 Skrevet April 10, 2011 ja kan jo eks ta bilde av bilen intil veggen. også taget noe på veggen ja. det er jo genial ide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4946 Skrevet April 10, 2011 da har jeg vaska bilen igjen, naboan må jo tro jeg er gal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4947 Skrevet April 10, 2011 ja kan jo eks ta bilde av bilen intil veggen. også taget noe på veggen ja. det er jo genial ide Jeg å kjærringe mener også att det skulle ha vært no tagging nedi der Står du får taggingèn hvis jeg kjøper spraybokser Steffen? Du er sikkert en tidligere tagger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4948 Skrevet April 10, 2011 da har jeg vaska bilen igjen, naboan må jo tro jeg er gal I såfall så har`n helt rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4949 Skrevet April 10, 2011 hahah jaggu sant vaske denna bilen støtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4950 Skrevet April 10, 2011 Jeg å kjærringe mener også att det skulle ha vært no tagging nedi der Står du får taggingèn hvis jeg kjøper spraybokser Steffen? Du er sikkert en tidligere tagger Heheha ) tror ikke det at jeg er noe flink til sånt Camilla er nok flinkere enn meg:) hehe Bildene jeg tok i dag, ligger i tråden min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...