#5351 Skrevet April 27, 2011 Jeg er med på kolonne til hadeland!:-) drar til valdres fredag jeg:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5352 Skrevet April 27, 2011 (endret) pål: haha må lære meg å lese de gamle ligg å sleng reservetlfer okei men da må vi lage ei lita liste hvem er med på kolonne? Meg Ola Rolf Raymond(?) Mads(?) Petter Kopier lista vidre for de som ska være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5353 Skrevet April 27, 2011 kolonnekjøring? er det meldt så mye snø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5354 Skrevet April 27, 2011 hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5355 Skrevet April 27, 2011 kanskje ikke sååååååå mye snø da men tryggest å kjøre kollonne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5356 Skrevet April 27, 2011 pål: haha må lære meg å lese de gamle ligg å sleng reservetlfer Ta med en brukbar en til meg a! Regner ikke med at du skal ha noe ettersom de bare ligger å slenger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5357 Skrevet April 28, 2011 hehe de jeg har er ikke mye å ha en grunn til at jeg bytter en gang i året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5358 Skrevet April 28, 2011 Mr. gult er kult Kenth Håvard Bakaas skjønte nok ikke helt hvem som forfulgte han å hilste i dag, haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5359 Skrevet April 28, 2011 Når møtes kolonna på gjøvik søndag? og hvor? står sikkert en plass, men gidd ikke lete hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5360 Skrevet April 28, 2011 (endret) For de som skal være med Valdres treffet: Oppmøte Statoil Vangsveien Hamar kl: 08.30 og avreise derfra ca kl: 08.40-45 tiden. Kjører samlet til Gjøvik hvor det er felles avreise fra Statoil Mjøsstranda kl: 09.30 og retning Leira. Hadeland treffet. Pr tidspunkt ikke helt fått med meg når vi skal reise fra Hamar, men er mulig jeg blir over hos min bror på Gjøvik etter Valdres treffet, så jeg slipper å kjøre så mye frem og tilbake... Men henger meg mest trolig med kollona når dere kommer på Gjøvik siden på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5361 Skrevet April 28, 2011 Mr. gult er kult Kenth Håvard Bakaas skjønte nok ikke helt hvem som forfulgte han å hilste i dag, haha Hehe, jo når jeg fikk tenkt meg om 3 sec etetr at jeg møtte deg på parkeringa på jobben din så skjønte jeg hvem det var Jeg prøvde å blinke tilbake med varselblinkera i brumunddal, men var kanskje litt sein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5362 Skrevet April 28, 2011 Kolonnekjøring til Hadeland.......... NÅR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5363 Skrevet April 28, 2011 For de som skal være med Valdres treffet: Oppmøte Statoil Vangsveien Hamar kl: 08.30 og avreise derfra ca kl: 08.40-45 tiden. Kjører samlet til Gjøvik hvor det er felles avreise fra Statoil Strandtorget kl: 09.30 og retning Leira. Når ble Statoil Strandtorget flytta til Gjøvik a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5364 Skrevet April 28, 2011 Kolonnekjøring til Hadeland.......... NÅR? Kan ikke Hamarfolket dra i halv 10-tida? Så kan vi andre slenge oss på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5365 Skrevet April 28, 2011 Hehe, jo når jeg fikk tenkt meg om 3 sec etetr at jeg møtte deg på parkeringa på jobben din så skjønte jeg hvem det var Jeg prøvde å blinke tilbake med varselblinkera i brumunddal, men var kanskje litt sein hehe så det jeg vet du så bare noe gult som kom rullende jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5366 Skrevet April 28, 2011 halv ti? skal vi ligge 20 under grensa eller? Plassen åpner 12. bruker ikke 2 timer og mere dit vett. Jeg satser i hvertfall på avreise Hamar 10. orker ikke stå i kø der heller akkurat. Selv om shining's blir det lite av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5367 Skrevet April 28, 2011 Når ble Statoil Strandtorget flytta til Gjøvik a? Mjøsstranda 13 timer på jobb, er det rart en surrer.... Menneee er det ingen som skal til Valdres treffet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5368 Skrevet April 28, 2011 halv ti? skal vi ligge 20 under grensa eller? Plassen åpner 12. bruker ikke 2 timer og mere dit vett. Jeg satser i hvertfall på avreise Hamar 10. orker ikke stå i kø der heller akkurat. Selv om shining's blir det lite av Halv 10-tida kan vær fem på ti og det. Men veit ikke hvordan vegen er over, kjekt å ha god tid : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5369 Skrevet April 28, 2011 bruker litt lengre vi som er.. ehm, unge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5370 Skrevet April 28, 2011 Haha. Men hvem skal reise fra Hamar / gjøvik / på veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5371 Skrevet April 28, 2011 ikke glem lillehammer da neida, kan slenge meg med fra moelv hvis noen drar fra der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5372 Skrevet April 28, 2011 Hallo. noen her som har noen tidspunkt og møtesteder når det gjelder og kjøre i fulge fra hamar osv til Hadeland på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5373 Skrevet April 28, 2011 Er ikke sikkert det blir overnatting på Gjøvik sia, så dersom jeg reiser hjem til hamar igjen så slenger jeg meg med på cruisingen fra Hamar BA (Bjørn Audun med grå Rocco) er også med, samt Roy Arne (med sort passat). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5374 Skrevet April 28, 2011 Mjøsstranda 13 timer på jobb, er det rart en surrer.... Menneee er det ingen som skal til Valdres treffet da? Surva ;p 13 timer er da nesten normalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5375 Skrevet April 29, 2011 Surva ;p 13 timer er da nesten normalt Går aldri mindre enn 12 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...