#5501 Skrevet Mai 7, 2011 Æ e heit!! Vært å revet terrassen til svigermor.. Håper ikke ho blir sinna på meg! hah.. ! Hvem her som kjører den røde firer-golfen forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5502 Skrevet Mai 7, 2011 Skal ha _PÅ_ skilt da ahh,må være arbeidsliten je:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5503 Skrevet Mai 7, 2011 Sitter på Hunderfossen og tar meg en øl mens jeg ser på film med høyt volum. Deilig med enebolig, for en gangs skyld Men jeg kjeder meg litt da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5504 Skrevet Mai 7, 2011 Æ e heit!! Vært å revet terrassen til svigermor.. Håper ikke ho blir sinna på meg! hah.. ! Hvem her som kjører den røde firer-golfen forresten? Det er joakim: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5505 Skrevet Mai 7, 2011 Da er folk forsvunnet og alt er vaska. så nå er god natt: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5506 Skrevet Mai 7, 2011 Sitter på Hunderfossen og tar meg en øl mens jeg ser på film med høyt volum. Deilig med enebolig, for en gangs skyld Men jeg kjeder meg litt da... Kunne kommet til meg å tatt en øl da Brage;) Hvordan er det å komme nedover i dalen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5507 Skrevet Mai 8, 2011 Æ e heit!! Vært å revet terrassen til svigermor.. Håper ikke ho blir sinna på meg! hah.. ! Hvem her som kjører den røde firer-golfen forresten? Det er meg men i går var det en som kjørte den for meg, slik at jeg kom meg fra og til tappekrana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5508 Skrevet Mai 8, 2011 Det er meg men i går var det en som kjørte den for meg, slik at jeg kom meg fra og til tappekrana spotta bilen 2 ganger i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5509 Skrevet Mai 8, 2011 Jeg såg den en gang. Men var det du Joakim som hilste?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5510 Skrevet Mai 8, 2011 Jeg såg den en gang. Men var det du Joakim som hilste?: ) Jeg som hilste til deg i rundkjøringa ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5511 Skrevet Mai 8, 2011 Jeg som hilste til deg i rundkjøringa ja Okei:D Da var deg da: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5512 Skrevet Mai 8, 2011 Har lufta grevlingen i dag, rundtur rundt Nes og Helgøya, vakkert her nede gitt!! Svigerfar har sommerhus ute på Helgøya også, var nedom der å titta litt. Litt guffent med utsikt til Gjøvik, men Mjøsa er jo fin da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5513 Skrevet Mai 8, 2011 Kunne kommet til meg å tatt en øl da Brage;) Hvordan er det å komme nedover i dalen?? Jeg må bli husvarm i eget hus før jeg blir sosial Joda, det er slettes ikke ille, selv om jeg bor i baksia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5514 Skrevet Mai 8, 2011 Jeg må bli husvarm i eget hus før jeg blir sosial Joda, det er slettes ikke ille, selv om jeg bor i baksia Borte bra men hjemme best, er det ikke det man sier;).. Kjøpt eller leier du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5515 Skrevet Mai 8, 2011 Man kjøper da vel ikke hus i baksia på Hunderfossen...? Leier ja. Fruen må få muligheten til å være med å spare seg opp litt før vi kan kjøpe noe. Jeg har nok lån som det er for øyeblikket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5516 Skrevet Mai 8, 2011 Man kjøper da vel ikke hus i baksia på Hunderfossen...? Leier ja. Fruen må få muligheten til å være med å spare seg opp litt før vi kan kjøpe noe. Jeg har nok lån som det er for øyeblikket Folk kjøper hus på de dummeste steder.. Ikke sett på "der ingen skulle tru at folk kunne bu":p.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5517 Skrevet Mai 8, 2011 Har lufta grevlingen i dag, rundtur rundt Nes og Helgøya, vakkert her nede gitt!!Svigerfar har sommerhus ute på Helgøya også, var nedom der å titta litt. Litt guffent med utsikt til Gjøvik, men Mjøsa er jo fin da Jeg spotta deg på tur utover til Nes Jeg var på tur til Brumunddal med passaten til kjærringa.(Grønn 3b stv) Da kjørte du nok rett forbi huset mitt også tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5518 Skrevet Mai 8, 2011 Aha! Jeg så passaten serru, men trodde deres var grå.. Vi kjørte om Stavsjø tilbake, og når jeg kjøpte meg is på Shell der på tur hjem så dreiv jeg å titta etter den gule fare over alt, men så den aldri noe sted.. Hvor bor du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5519 Skrevet Mai 8, 2011 Aha! Jeg så passaten serru, men trodde deres var grå.. Vi kjørte om Stavsjø tilbake, og når jeg kjøpte meg is på Shell der på tur hjem så dreiv jeg å titta etter den gule fare over alt, men så den aldri noe sted.. Hvor bor du da? Hvis du kommer fra shell stavsjø og kjører nedover mot tingnes/helgøya så bor jeg på venstreside 2.2 km fra shell Midt i et kryss omtrent. Ligger en gård rett på andre siden av veien. Du ser ikke bilene mine fra veien Og slik ser det ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5520 Skrevet Mai 8, 2011 Den var kjip Kim Rune. Lykke til på møtet da.. Hvis det øker mye på jobben her iløpet av sommeren trenger vi kanskje flere vikarer her, i værste fall. Og du er jo kjent med byggevarer så du får sifra hvis du blir arbeidsledig. Så skal vi se på saken. Da kan du bo hus Ane i sommer så får du kort vei;) Hvis ja, hehe. Er nok arbeidsledig fra og med neste uke, så høres kjekt ut det kan du ikke sende en PM om info ? Evt, får du starte på Gardermoen, fikser jobb til deg jeg Vikar,men jobb så mye du vil. Fast jobb etter ca 3 mnd send pm om mer info du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5521 Skrevet Mai 8, 2011 høøøøøøør ni gjøkorna????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5522 Skrevet Mai 9, 2011 erre no liv ? kjeeeder meg !!! men sitt ute i sola å sole meg, fint det på en mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5523 Skrevet Mai 9, 2011 Nei, her er det ikke liv:p Vurderer å gå ut å vaske bilen så fort smertedopet kicker inn:o Ingen som har noen BBS felger liggende? Skulle så jævlig ha hatt to senterdeksler til til RSene, og det er mange deksler fra andre typer BBS som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5524 Skrevet Mai 9, 2011 vaske bil ja hmm, nei spyla den før idag trenger kansje ikke vask da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5525 Skrevet Mai 9, 2011 Vaske? Ikke dumt. Bilen min er mer gul enn rød for å si det slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...