Anbefalte innlegg

Ja, det er mange som bare slenger i et kit, og tror det holder med det. En nedjustering av lyktene hjelper nok, men er mange lykteglass som overhodet ikke er lagd for xenon også. For å ikke nevne de som aldri vasker lyktene sine, og det er ikke en heldig kombinasjon med ettermontert xenon, lykteglass som ikke er beregnet for det og møkkete lykter: bråk :

Meeeeeen, sikkert bare jeg som har blitt "gammel" og sær: smil : Jeg vil heller se litt dårligere selv enn å blende møtende bilister/de jeg ligger bak, for jeg veit hvor irriterende jeg selv synes det er:p Dessuten er det bare nok en grunn for politiet til å stoppe deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er nok jeg gammel å sær å :P for jeg er enig i deg mads ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gamle særinga får sverge til de gamle pærene, vi:p De moderne tingene får "ungdommen" ta seg av: smil :

Rolf: Ingen Passat deler du, vel? Skulle hatt utvendig dørhåndtak sjåførside, blinklys på skjerm og litt div.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gamle særinga får sverge til de gamle pærene, vi:p De moderne tingene får "ungdommen" ta seg av: smil :

Rolf: Ingen Passat deler du, vel? Skulle hatt utvendig dørhåndtak sjåførside, blinklys på skjerm og litt div.

haha ja :D: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha. dere barna altså :P

Har ingen deler nei Mads. Ser vi diskuterer med samme karen i den tråden. vil ha litt bilder derfra. Får man bilen billig som F så er det jo vurdering å hente for å selge i deler. Har diverse småtteri jeg skulle ha fiksa på egen bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hihi:D

Ja, så du hadde skrevet der. Om du henter bilen fortløpende, så vil jeg gjerne komme å plukke litt mot noe cash, dersom du ikke trenger det jeg trenger selv:p På tide å få den jævla Passaten litt mer presentabel igjen, føler jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er til vurdering hvis de rette delene er der. Men gidder ikke kjøpe usett. Trenger forsåvidt bare småtteri selv men er interiøret (altså stoff og plastdetaljer) i samme farge er det hvertfall int å handle. Litt for dårlig behandla det jeg har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer. Du får skrike ut dersom du henter bilen, så får du ihvertfall igjen noe av kjøpesummen på de delene jeg trenger, om jeg ikke får tak i noe annet i mellomtider:) Begynner å klø litt i fingra for å få bilen til frøkna bra igjen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fins ikke værre en å møte de med ettermontert xenon i lykter uten linse!! kan klikke på sånne :P da spesielt gammle biler

Føler meg truffet!!!!! : bh :

Å jeg kan bli vill å gæææææær`n!!!: bråk :

: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler meg truffet!!!!! : bh :

Å jeg kan bli vill å gæææææær`n!!!: bråk :

: flau :

: haha :: haha :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk ikke an å se at begge bildene var av bakhjula :P

skal jeg komme å sette meg på ene siden bak ;)? I fix!

Tror ikke du er tung nok i rævva!

Særlig når 100 kilo Skjåk-ver ikke fikk det til: haha : Men kan kanskje sitte på fanget da??;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har parkert skevt? ;) Kapp den ene fjøra litt :P

står på flatmark :P fikk den tilbake slik etter dekkomlegging : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det nok bare fjæra som har satt seg litt skakt etter jekking. Jekk opp bilen og slipp ned igjen evt rett litt på fjæra så burde det løse seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du er tung nok i rævva!

Særlig når 100 kilo Skjåk-ver ikke fikk det til: haha : Men kan kanskje sitte på fanget da??;)

kan komme å sitte på fanget jeg, hjelper vel på med 65kilo til : vinke :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes jobbinterjvuet gikk bra: ) Så da må jo jeg takke dere da, hvertfall foreløpig:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet Arnstein spurte om nesten det samme en gang, men gidder ikke lete...

Jeg skal hente ny parabolantenne på posten. Hvor er "mitt lokale postkontor" når jeg har adresse Fåberg...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ble EU-godkjent i dag! wohoo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå inn på 1881.no og søk på 1888 :P haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp, det tordner: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp, det tordner: eek :

Ikke her: mad :

Vil. Ha . Torden!!!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.