#5626 Skrevet Mai 11, 2011 Haha, jeg har torden i massevis: smil : Det er morsomt, det: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5627 Skrevet Mai 11, 2011 Da får man ta turen til Petter å skrive ut feilkoder, skifte olje, skifte pollenfilter og prate drit : ) kapow ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5628 Skrevet Mai 11, 2011 Da får man ta turen til Petter å skrive ut feilkoder, skifte olje, skifte pollenfilter og prate drit : ) kapow ! Guttekos asså... Endelig litt regn.. hører torden i det fjerne, ska bli godt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5629 Skrevet Mai 11, 2011 Da får man ta turen til Petter å skrive ut feilkoder, skifte olje, skifte pollenfilter og prate drit : ) kapow ! I spotted you!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5630 Skrevet Mai 11, 2011 Guttekos asså... oyes btw simen! du glemte att olja di og verktøyet ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5631 Skrevet Mai 11, 2011 edit: ja, jeg ga ikke så mye gass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5632 Skrevet Mai 11, 2011 oyes btw simen! du glemte att olja di og verktøyet ditt Hvilken olje? Hvilket verktøy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5633 Skrevet Mai 11, 2011 I spotted you!! No you didnt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5634 Skrevet Mai 11, 2011 glidem.... jeg mener den nye motorolja di (var igjen 0,5l) også filter verktøyet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5635 Skrevet Mai 11, 2011 Stemmer ;p Behold driten du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5636 Skrevet Mai 11, 2011 må vel bytte olje for deg neste gang også... rettere sagt tømme den gamle utover golvet og ha på ny: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5637 Skrevet Mai 11, 2011 må vel bytte olje for deg neste gang også... rettere sagt tømme den gamle utover golvet og ha på ny: haha : Du bytte for meg? Hallo, det her var teamwork til det ytterste. Ikke min feil at du bomma med spænnet eller hva det var forno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5638 Skrevet Mai 11, 2011 teamwork da men da vi/jeg/du tok'n ut så komm jo all gugga på en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5639 Skrevet Mai 11, 2011 hahahaha nå hørtes du ekkel ut petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5640 Skrevet Mai 11, 2011 bare din skitne fantasi det som får til sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5641 Skrevet Mai 11, 2011 No you didnt! Yes i did!! så vidt du kravla over fartsdumpen ved statoil menkerud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5642 Skrevet Mai 11, 2011 Yes i did!! så vidt du kravla over fartsdumpen ved statoil menkerud Pøsh, kjører fort over nå da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5643 Skrevet Mai 11, 2011 Jippi: ) Hjemmme ifra jobb:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5644 Skrevet Mai 11, 2011 Jippi: ) Hjemmme ifra jobb:D Straks legge deg du da:p... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5645 Skrevet Mai 11, 2011 noen som har noe bra forslag på motorsag til ved hoging? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5646 Skrevet Mai 11, 2011 hugge ved med motorsag? du har missforstått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5647 Skrevet Mai 11, 2011 Straks legge deg du da:p... Haha, jaggu:D noen som har noe bra forslag på motorsag til ved hoging? Stihl MS 250 vil jeg anbefale: ) Drevt litt med vedhogging før så har fått til erfaring på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5648 Skrevet Mai 11, 2011 hugge ved med motorsag? du har missforstått Slutt å vær så frekk nå Petter!: P Sånn vi skogmennen sier det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5649 Skrevet Mai 11, 2011 Slutt å vær så frekk nå Petter!: P Sånn vi skogmennen sier det:D haha var med å dro ned 2 tre idag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5650 Skrevet Mai 11, 2011 haha var med å dro ned 2 tre idag jeg 2-tre? haha. Må erte deg litt: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...