#5701 Skrevet Mai 12, 2011 Vant jaggu meg akkurat 16000,- på online videomaskin. hoho. Ekstra feriepenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5702 Skrevet Mai 12, 2011 Det hadde vært noe! Har ikke photoshop på denne maskina så da hadde du vææært sniiiiilll: flau : ,,,,,,DANSKEBÅTEN????? sånn ble ikke noe bra da du har LITE bilder av kjærra di hehe ja vi sier det haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5703 Skrevet Mai 12, 2011 Vant jaggu meg akkurat 16000,- på online videomaskin. hoho. Ekstra feriepenger gratis:) Mye har du spilt bort da:p?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5704 Skrevet Mai 12, 2011 sånn ble ikke noe bra da du har LITE bilder av kjærra di hehe ja vi sier det haha Har ikke speilrefleks lenger .. Så da blir det dårlig med bilder:p edit: Så jævli lav bilen min var der a! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5705 Skrevet Mai 12, 2011 Har ikke speilrefleks lenger .. Så da blir det dårlig med bilder:p Da må du kjøpe/låne det hehe ell så tar du med deg bilen på treff men ja 17" "bbs" satt bra go for it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5706 Skrevet Mai 12, 2011 Jeg har jo speilrefleks jeg vettu ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5707 Skrevet Mai 12, 2011 Jeg har jo speilrefleks jeg vettu ;D Kanskje jeg låne en dag ? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5708 Skrevet Mai 12, 2011 Da må du kjøpe/låne det hehe ell så tar du med deg bilen på treff men ja 17" "bbs" satt bra go for it Hva er treff?? Noen som skal på Vålertreffet foresten ? =) Btw.. Klarer du et med gull senter ? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5709 Skrevet Mai 12, 2011 Hva er treff?? Noen som skal på Vålertreffet foresten ? =) kom deg til hamar i mårra tja bli vell våler på oss nå som det ikke ble østerrike likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5710 Skrevet Mai 12, 2011 kom deg til hamar i mårra tja bli vell våler på oss nå som det ikke ble østerrike likevel våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5711 Skrevet Mai 12, 2011 kom deg til hamar i mårra tja bli vell våler på oss nå som det ikke ble østerrike likevel men, men , men deeet reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegner!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5712 Skrevet Mai 12, 2011 Kanskje jeg låne en dag ? =) Eller jeg kan få ta bilder så jeg blir flinkere også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5713 Skrevet Mai 12, 2011 tåler ikke bilen vann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5714 Skrevet Mai 12, 2011 Eller jeg kan få ta bilder så jeg blir flinkere også ? Det kan gå an!!!!!!!! får ta en photoshoot en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5715 Skrevet Mai 12, 2011 tåler ikke bilen vann? Er jo ingen båt, båt båt båt båt... Men er jo litt trist med regn og treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5716 Skrevet Mai 12, 2011 Hva er treff?? Noen som skal på Vålertreffet foresten ? =) Jeg skal til Våler iallefall kom deg til hamar i mårra tja bli vell våler på oss nå som det ikke ble østerrike likevel Hvorfor blir det ikke Østerrike på dere da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5717 Skrevet Mai 12, 2011 Er jo ingen båt, båt båt båt båt... Men er jo litt trist med regn og treff ikke sikkert det regner under treffet da joda, bilen din er høy som en båt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5718 Skrevet Mai 12, 2011 Jeg skal til Våler iallefall Hvorfor blir det ikke Østerrike på dere da ? jobben konka = null feriepenger på leeeenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5719 Skrevet Mai 12, 2011 Det kan gå an!!!!!!!! får ta en photoshoot en dag ohyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5720 Skrevet Mai 12, 2011 ikke sikkert det regner under treffet da joda, bilen din er høy som en båt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5721 Skrevet Mai 12, 2011 så så er med på photoshoot jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5722 Skrevet Mai 12, 2011 gratis:) Mye har du spilt bort da:p?? Faktisk ingen ting. Begynte å spille slik her for et par uker siden. Satte inn en snau tusing og har nå 28000,- stående på konto + at det er litt over 300 dollars på poker kontoen i samme spillefirma Er bare småkos når kjerringa jobber sent og guttungen har lagt seg. Men stas å tjene mere en månedslønn på litt trykking på kveldstid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5723 Skrevet Mai 12, 2011 Våler er bankers i år som alltid. Førr det sosiale så betyr det oppmøte på fredan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5724 Skrevet Mai 12, 2011 jobben konka = null feriepenger på leeeenge Huff - det var ikke bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5725 Skrevet Mai 12, 2011 Faktisk ingen ting. Begynte å spille slik her for et par uker siden. Satte inn en snau tusing og har nå 28000,- stående på konto + at det er litt over 300 dollars på poker kontoen i samme spillefirma Er bare småkos når kjerringa jobber sent og guttungen har lagt seg. Men stas å tjene mere en månedslønn på litt trykking på kveldstid ok.. grei fortjeneste det;)... Får holde det for deg selv, og overaske dama med no spessielt da;).. Hvilken side spiller du på?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...