#5801 Skrevet Mai 15, 2011 Hatting sine hamburgerbrød er en killer, fiii fadir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5802 Skrevet Mai 15, 2011 har vert en liten tur på jobb i dag og tjent peng Joo! Min egen hjemmelagde burger! Saftig kjøtt med sjalott-lauk å hvitløk blandet sammen med urtesalt, peanutolje, cayenne-og sort pepper. Surret i godt smør i panna.Toppes med god moden ost og 3 skiver FEIT bacon, Frisk salat og chilli-kesam dressing. ( og hamburgerbrød kjøpt på rema) nam! du skal få lov til å lage det til meg!! : vinke ::tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5803 Skrevet Mai 15, 2011 har vert en liten tur på jobb i dag og tjent peng du skal få lov til å lage det til meg!! : vinke ::tilber: Meg også Snakker vi dejt i Hamaruka til uka Jeg vet hvor han bor, Petter ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5804 Skrevet Mai 15, 2011 Meg også Snakker vi dejt i Hamaruka til uka Jeg vet hvor han bor, Petter ;D trippel dait? du mener vel hamarveien? jeg veit også hvor han bor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5805 Skrevet Mai 15, 2011 Her mekkes Chicken Tandoori nå.. Mmmmm!!! Men så erre full familiebursdag etterpå, det er jeg ikke like keen på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5806 Skrevet Mai 15, 2011 Blir vel kjøttkaker og lefse med grov sennep til middag her i dag:p Hørt at det er sunt! Men generelt alt som heter familietilstelninger suger, spør du meg. Måtte droppe vårmønstringa på Fredag for å dra på bursdag til han fjotten som er sammen med mora mi, og det er så kjipt som det får blitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5807 Skrevet Mai 15, 2011 en ting, ingus hvor stor er bakpotta di? har liggende en hjemme på 3,5 som jeg vurdere å ha på 4" er bakpotta mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5808 Skrevet Mai 15, 2011 Her mekkes Chicken Tandoori nå.. Mmmmm!!! Men så erre full familiebursdag etterpå, det er jeg ikke like keen på.. Tandoooooori her også i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5809 Skrevet Mai 15, 2011 Her har de i år heldigvis slått sammen to og to bursdager. Så i dag feirer vi 60-årsdag(29 og 31) og 105-årsdag(50 og 55) senere i sommer. Heldigvis har ho frøkna en flott familie da, men jeg hater slikt læll.. Synd det ikke var vårmønstring i dag, for jeg hadde sløyfet bursdager for vårmønstring, det er snakk om prioriteringer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5810 Skrevet Mai 15, 2011 Blir vel kjøttkaker og lefse med grov sennep til middag her i dag:p Hørt at det er sunt! Men generelt alt som heter familietilstelninger suger, spør du meg. Måtte droppe vårmønstringa på Fredag for å dra på bursdag til han fjotten som er sammen med mora mi, og det er så kjipt som det får blitt. Tenk å offre et biltreff for å dra å besøke han som riv å puler mor di a... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5811 Skrevet Mai 15, 2011 trippel dait? du mener vel hamarveien? jeg veit også hvor han bor Uæææææ!!! Er det dere 2 som driver og lusker rundt i buskene her om natta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5812 Skrevet Mai 15, 2011 Her har de i år heldigvis slått sammen to og to bursdager. Så i dag feirer vi 60-årsdag(29 og 31) og 105-årsdag(50 og 55) senere i sommer. Heldigvis har ho frøkna en flott familie da, men jeg hater slikt læll.. Synd det ikke var vårmønstring i dag, for jeg hadde sløyfet bursdager for vårmønstring, det er snakk om prioriteringer.. To fluer i en smekk er ikke dumt når det gjelder sånne ting, nei:p Har flott familie frøkna også, men det er et eller annet med sånne tilstelninger jeg ikke er så begeistret for. Liker ikke å feire min egen bursdag en gang, så Tenk å offre et biltreff for å dra å besøke han som riv å puler mor di a... Var for mora mi sin skyld jeg gjordet, btw:) Så snill er jeg. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5813 Skrevet Mai 15, 2011 Uæææææ!!! Er det dere 2 som driver og lusker rundt i buskene her om natta? jeg driver ikke å "lusker i busken" din må være simen det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5814 Skrevet Mai 15, 2011 jeg driver ikke å "lusker i busken" din må være simen det det skulle ikke forundre meg............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5815 Skrevet Mai 15, 2011 Noen som har senkefjærer til golf 3 til salgs? 1992 - 1994 helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5816 Skrevet Mai 15, 2011 Tandoooooori her også i dag hehe. er ikke det et par dager forsent da? er ikke det fredag da? men ble utsatt på grunn av treff kansje hehe. føler som det er mye bursdag her ja. ble jo ikke treff på meg på grun av at vesla var 1 år da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5817 Skrevet Mai 15, 2011 trippel dait? du mener vel hamarveien? jeg veit også hvor han bor Hahaha, gikk litt fort her. Mente hamarvegen ja ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5818 Skrevet Mai 15, 2011 hehe. er ikke det et par dager forsent da? er ikke det fredag da? men ble utsatt på grunn av treff kansje hehe. føler som det er mye bursdag her ja. ble jo ikke treff på meg på grun av at vesla var 1 år da. Det er heeelt korrekt Egil Fredag er tandorri dagn her i huset;) Men som du sier ble det utsatt pga treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5819 Skrevet Mai 15, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27878286 Noen som trenger rns510? sku kjøpt den sjøl hadde jeg hatt råd var jo billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5820 Skrevet Mai 15, 2011 er det no liv i kveld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5821 Skrevet Mai 15, 2011 er det no liv i kveld ? næh... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5822 Skrevet Mai 15, 2011 (endret) kjedelig da kenth håvard, hvorfor selge felga ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5823 Skrevet Mai 15, 2011 lite spennende. nettpoker mens The Mechanic går på tv'en i bakgrunnen og driver og skal kjøpe felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5824 Skrevet Mai 15, 2011 kjedlig da kenth håvard, hvorfår selge felga ? Vet ikke helt om jeg skal selge de, men har litt lyst på noe breiere da Men vi får se.. Alternativet er å kjøpe meg 2 stk 9x16" lenso å sette bak Bilen ser så spinkel ut bakfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5825 Skrevet Mai 15, 2011 I dag ble det fader meg tandoori her i hybeln Må bare vaske opp litt først... Ellers så koser jeg meg kjempe masse med eksamen :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...