#5926 Skrevet Mai 17, 2011 Når? Gimme beskjed på tlf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5927 Skrevet Mai 17, 2011 var nede i byen en tur jeg men møtte bare Øystein i forbi farten.. så jeg tar foreløpig isen hjemme jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5928 Skrevet Mai 17, 2011 Vi har da deg til å være alkolos, Simen.. Led meg ut i fristelse, liksom! Hahaha, skrivefeil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5929 Skrevet Mai 17, 2011 var nede i byen en tur jeg men møtte bare Øystein i forbi farten.. så jeg tar foreløpig isen hjemme jeg. Vi lå jo etter deg bort til brygga da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5930 Skrevet Mai 17, 2011 Det beste med 17. Mai: Få av seg dressen:D Noen andre som skal til Raufoss på fyrverkeri i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5931 Skrevet Mai 17, 2011 når da ? : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5932 Skrevet Mai 17, 2011 Halv elve, tror jeg: klø : Det er ihvertfall fast tradiosjon for oss Totningene, og som regel verdt å få med seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5933 Skrevet Mai 17, 2011 den må vi tenke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5934 Skrevet Mai 17, 2011 Gjør det, men vær forberedt på kaos i Raufoss sentrum:p Ikke bare bare å komme seg hverken inn eller ut igjen. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5935 Skrevet Mai 17, 2011 JEG SKAL JEG SKAL JEG SKAL:tr: Når skal vi møtes på lena og dra bortover Mads Kristian? Hørte rykter om at fyrverkeriet er halv 12:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5936 Skrevet Mai 17, 2011 Jeg kjører til Raufoss hver dag ellers i ukene, så tror jeg skipper det i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5937 Skrevet Mai 17, 2011 JEG SKAL JEG SKAL JEG SKAL:tr: Når skal vi møtes på lena og dra bortover Mads Kristian? Hørte rykter om at fyrverkeriet er halv 12:) Hihi:D Tja, veit ikke helt. Prøve å være der til rundt elve, så vi får linet opp bilene på den vanlige plassen også? Jeg skreiv forøvrig feil i stad. Tenkte halv tolv, men sa halv elve:o Hodet er litt på halv tolv i dag. Høhø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5938 Skrevet Mai 17, 2011 Vis noen såg en litt frustrert og hissig 1.90 høy kar i dress skru på Audi når dere kjørte gjennom Br.Dal nå i efta, så var det bare meg: bh :.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5939 Skrevet Mai 17, 2011 Simen Grasto, les i tråden om bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5940 Skrevet Mai 17, 2011 Hihi:D Tja, veit ikke helt. Prøve å være der til rundt elve, så vi får linet opp bilene på den vanlige plassen også? Jeg skreiv forøvrig feil i stad. Tenkte halv tolv, men sa halv elve:o Hodet er litt på halv tolv i dag. Høhø. Ska se om jeg får tatt meg en tur je å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5941 Skrevet Mai 17, 2011 Simen Grasto, les i tråden om bilen din masmasmas ;p har svart deg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5942 Skrevet Mai 17, 2011 Ska se om jeg får tatt meg en tur je å. Ja, gjør det: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5943 Skrevet Mai 17, 2011 Dårlig av folk på lillehammer og ikke stille opp i sentrun og feire dagen mez dram,!! Skål! Avreise til jobb haygesud 04:55 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5944 Skrevet Mai 17, 2011 haha, tulling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5945 Skrevet Mai 17, 2011 da bli det raufoss på oss å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5946 Skrevet Mai 17, 2011 Ævæææææh .. pasdfus for gjerr way 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5947 Skrevet Mai 17, 2011 Ævæææææh .. pasdfus for gjerr way 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5948 Skrevet Mai 17, 2011 Arnstein... Du er værre enn meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5949 Skrevet Mai 17, 2011 fyllik arnstein!! hjemme fra raufoss nå, må si det var verdt turen og takk til mads som sa fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5950 Skrevet Mai 17, 2011 [/clerc meg på jobb om ,3timer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...