#576 Skrevet Oktober 24, 2010 Litt for seint å si det nå som jeg alt har kjøpt inn alt og begynt å kutte i bilen, eller? Og da har du husket å kjøpe en metallbit til å ha bak sånn at du får rygget også eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet Oktober 24, 2010 Og det kunne du også ha sagt før jeg begynte: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet Oktober 24, 2010 Trenger mann og rygge da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet Oktober 24, 2010 God natta unger : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet Oktober 24, 2010 God natt! Trenger mann og rygge da? Føler at det kan være kjekt å ha muligheten til å rygge når man skal... Tja, rygge:p Men har solgt magneten og alt tilbehøret nå, så er ikke en aktuell problemstilling lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet Oktober 25, 2010 hehe Rygging er bare negativt, kjedelig er det også Men greit og ha muligheten til og rygge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet Oktober 25, 2010 kjipt å ikke kunne rygge å hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet Oktober 25, 2010 Akkurat kommet hjem fra Volbeat konsert i Oslo Var braaa og for dem som ikke vet hvemdet er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet Oktober 25, 2010 kjipt å ikke kunne rygge å hehehe Da ungår man bare det hehe, men kjipt og ikke få gjort det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet Oktober 25, 2010 var det sving på den bommen magneten sitter på? isåfall kan man bare snu den rundt så kommer bilen etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet Oktober 25, 2010 var det sving på den bommen magneten sitter på? isåfall kan man bare snu den rundt så kommer bilen etter haha! Det hadde lett sett bra ut vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet Oktober 25, 2010 var det sving på den bommen magneten sitter på? isåfall kan man bare snu den rundt så kommer bilen etter Min type skulle ha hatt et ledd på midten og et ledd ved magnetten, så jeg bare kunne ha slengt den bakover: rolleyes Men uansett skrinlagt nå, så da får jeg lime på igjen taket på Audien igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet Oktober 25, 2010 http://i27.tinypic.com/2agsv1z.jpg Diesel liker vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet Oktober 25, 2010 om det går fælt så bilen på bilde står rolig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet Oktober 25, 2010 Men Kim synes det er så kjempe tøft med mye svart røyk. Men det er kun fordi han har diesel selv da. Før var det bensin som var bra. Tulling han der : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet Oktober 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet Oktober 25, 2010 Alt er kult hvis det går bra - til og med magnetdrift:D Noen med tips til en ny og morsom uvane som ikke er røyking, snusing eller skrå? Prøver å bli en skikkelig kaffedranker om dagen, men tar imot tips på andre uvaner også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet Oktober 25, 2010 Redbull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet Oktober 25, 2010 Alt er kult hvis det går bra - til og med magnetdrift:D Noen med tips til en ny og morsom uvane som ikke er røyking, snusing eller skrå? Prøver å bli en skikkelig kaffedranker om dagen, men tar imot tips på andre uvaner også Faktisk??! Prøver og bli det? Hvorfor prøver du og bli det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet Oktober 25, 2010 Tja, hvorfor ikke? En uvane er kjekt å ha:D Redbull Føler jeg kan være hyper nok fra før, så med kaffe og Redbull "innabords", er jeg redd jeg kommer til å gå rundt meg selv og synge julesalmer på russisk før jeg segner om av en overdose på koffein:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet Oktober 25, 2010 Tja, hvorfor ikke? En uvane er kjekt å ha:D Føler jeg kan være hyper nok fra før, så med kaffe og Redbull "innabords", er jeg redd jeg kommer til å gå rundt meg selv og synge julesalmer på russisk før jeg segner om av en overdose på koffein:o hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet Oktober 25, 2010 Tja, hvorfor ikke? En uvane er kjekt å ha:D Føler jeg kan være hyper nok fra før, så med kaffe og Redbull "innabords", er jeg redd jeg kommer til å gå rundt meg selv og synge julesalmer på russisk før jeg segner om av en overdose på koffein:o hahah du ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet Oktober 25, 2010 Alt er kult hvis det går bra - til og med magnetdrift:D Noen med tips til en ny og morsom uvane som ikke er røyking, snusing eller skrå? Prøver å bli en skikkelig kaffedranker om dagen, men tar imot tips på andre uvaner også Jeg snuser ikke, røyker ikke. Drikker heller ikke kaffe. Men klarer meg liksom for det. Nå om dagen går det jo litt i julebrus da men : p Trening da ? edit: Trening er vel kanskje ikke noen uvane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet Oktober 25, 2010 Trening hadde vært den perfekte uvane mtp hvor mye vekta har økt de siste 3 årene, uten at jeg egentlig har gjort noe for å oppnå det, men blir for kjedelig og sunt rett og slett:p Får prøve å drikke mer kaffe om dagen, så ser vi hvor det bærer hen: smil : PS: Røyka før, og snusa for å slutte med røyken og følte egentlig at jeg levde bedre, da (men ikke sunnere, selvsagt:p). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet Oktober 26, 2010 Noen her son jobber i eidsiva og kan dra i noen tråder for at vi kan få litt fortgang i flyttingen av bredbåndet vårt? Har ikke nett hjemme for tiden og det er litt trist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...