#6101 Skrevet Mai 25, 2011 Gratulerer Ola!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6102 Skrevet Mai 25, 2011 Grattis Ola! Og tusen takk til alle for tips og hjelp ang valseproblemet. Jegn ser lys i tunnelen nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6103 Skrevet Mai 25, 2011 Grattis ola :D På Sulland Hamar, Simen det er braaa kvilten må komme deg på treff vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6104 Skrevet Mai 25, 2011 Jaaa, Kvilten! Du må komme på hovedtreffet Jeg vil kose ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6105 Skrevet Mai 25, 2011 Nå skal faktisk kvilten ikke på hovedtreffet men på non vag treff. Skeptisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6106 Skrevet Mai 25, 2011 Synes han kan komme på hovedtreffet også jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6107 Skrevet Mai 25, 2011 Noen som er jurist her? Noen som kan Lov om foreldelse av fordringer (foreldelsesloven)??? Skal faen meg ha så jævla uflaks om dagen!!!! FUCK STATEN! edit :Fant ut at et pengekrav foreldes etter 3 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6108 Skrevet Mai 25, 2011 Arnstein, du er jo sint bare bak tastaturet du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6109 Skrevet Mai 25, 2011 Arnstein, du er jo sint bare bak tastaturet du! Hadde du møtt på meg nå skulle du faen fått sett en annen side av meg... Alt går jo til heeeeelvete for tia så Edit: Og blir det værre nå så selger jeg S2`n!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6110 Skrevet Mai 25, 2011 ro ned nå hehe men skjønner du er sinna makan til møkka folk dessa fra BT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6111 Skrevet Mai 25, 2011 ro ned nå hehe men skjønner du er sinna makan til møkka folk dessa fra BT Er ikke bare dem skjønner du! Har faen meg fått Nav på nakken og nå! Var jo tross alt arbeidsledig i 2 måneder, etter lærlingtida for godt over 1 år sia.. så er jo selvsagt at de skal komme og lage svi-merker på pungen min nå! Møkkastaten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6112 Skrevet Mai 25, 2011 Bli med på treff neste helg Arnstein så skal jeg nok klare å få drukna dine sorger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6113 Skrevet Mai 25, 2011 Gratulerer hvor da ? Takk:D Bilskadesenteret Sulland Hamar; ) Gratulerer Takk:D Gratulerer Ola!! Takk Stig Arne: vinke : Grattis Ola! Takker:D Grattis ola :D På Sulland Hamar, Simen Stemmer det Kim: ) Takker:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6114 Skrevet Mai 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6115 Skrevet Mai 26, 2011 Fri i dag, godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6116 Skrevet Mai 26, 2011 Fri til etter hovedtreffet. Enda bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6117 Skrevet Mai 26, 2011 f1 trening nå. artig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6118 Skrevet Mai 26, 2011 fri lenge, ikke bra!! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6119 Skrevet Mai 26, 2011 Nå skal faktisk kvilten ikke på hovedtreffet men på non vag treff. Skeptisk Blæh Synes han kan komme på hovedtreffet også jeg Det synes egentlig jeg også, men bilen passer bedre inn på et bmw-treff istedet for et vacn-treff, hehe.. Hvis ting går som det skal kommer jeg nok med "riktig" bil på vacn-treff i sommer også DA kan vi leke, Simen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6120 Skrevet Mai 26, 2011 Takk:D Bilskadesenteret Sulland Hamar; ) Jeg møtte deg forresten mellom Myklegard og Hamar i går, tidlig på morgenen og på ettermiddagen. Jeg lo litt for meg selv når jeg møtte deg, for den var PENT LAAAV den bilen din!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6121 Skrevet Mai 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6122 Skrevet Mai 26, 2011 Jeg møtte deg forresten mellom Myklegard og Hamar i går, tidlig på morgenen og på ettermiddagen. Jeg lo litt for meg selv når jeg møtte deg, for den var PENT LAAAV den bilen din!! Kjørte du E30`n? : ) Hehe, ja. Det er bare 4cm bakkeklaring så den ser vel litt lav ut når man møter den: ) Får den lavere men da er det ikke kjørbart: ) Takk skal du ha: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6123 Skrevet Mai 26, 2011 Fikk en gledelig nyhet i dag. jeg leverte søknad om og få ta teorien til trafikkstasjonen for en måned siden. har ikke fått noe svar fordi den ble overlevert politiet. så ringte i dag da jeg burde begynne med teorien da det er en mnd igjen. da fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte noe. jeg var ikke i domt noe form for prøver så førerkort ble sendt til meg den dagen perioden utløper. så slipper utgiften av nytt førerkort. : DDDDD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6124 Skrevet Mai 26, 2011 Fikk en gledelig nyhet i dag. jeg leverte søknad om og få ta teorien til trafikkstasjonen for en måned siden. har ikke fått noe svar fordi den ble overlevert politiet. så ringte i dag da jeg burde begynne med teorien da det er en mnd igjen. da fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte noe. jeg var ikke i domt noe form for prøver så førerkort ble sendt til meg den dagen perioden utløper. så slipper utgiften av nytt førerkort. : DDDDD Fy faen Steffen: haha : Du må virkelig ha dagen din i dag:D Slipper unna med noen tusen der! Gratulerer: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6125 Skrevet Mai 26, 2011 Fy faen Steffen: haha : Du må virkelig ha dagen din i dag:D Slipper unna med noen tusen der! Gratulerer: vinke : Jaaaa fy faen. jeg trodde ikke det hu dama sa i telefonene. så det ble litt sånn. Je ikke forstå, snakk med min onkel. hahaha : DDD men det skulle vell egentlig vært i domt i dommen min at jeg skulle opp til ny teori og førerprøve.. men det var det altså ikke.. så det var ikke noe de fikk gjort noe med nå.. Yeeeah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...