Anbefalte innlegg

nei(jo), men vi fikk levert feil fiber, som nå måtte trekkes opp igjen :P er snakk om rundt 3000m ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei(jo), men vi fikk levert feil fiber, som nå måtte trekkes opp igjen :P er snakk om rundt 3000m ;)

Åfaen, hørtes litt kjett ut : p Er en god del meter og da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åfaen, hørtes litt kjett ut : p Er en god del meter og da:p

akkurat passe nok det ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat passe nok det ja ;)

Må ta noen folk og timer ikke minst og legge det opp igjen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ta noen folk og timer ikke minst og legge det opp igjen :P

mhm :) 2 montører og 2 lærlinger (som egentlig ikke gjør så mye...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei! :P jobba som montør i snart ett år ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt stille på tråden her i kveld ?

Noen som skal på Oslo Motorshow i morgen da ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer med dagen Hans kjetil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stille her i dag også.

fikk på vinter dekk her om dagen jeg også. er vel første åre jeg har lagt om til vinter gummi før det har snødd.

hmm fader begynner man og bli gammel hell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stille her i dag også.

fikk på vinter dekk her om dagen jeg også. er vel første åre jeg har lagt om til vinter gummi før det har snødd.

Begynner å bli fornuftig vil jeg heller si :P

Skal sies at jeg har aldri satt på vinterdekk så tidlig som i år noen gang selv heller.

Men hvorfor ikke ta det med engang det blir kuldegrader så slipper man å seile rett i grøfta ? ;)

Bare ler av de smarthuene som kjører på sommerdekk om morran nå når det er glatt. Sett nok av biler i grøfta allerede. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er innom leiligheta for å betale noen regninger bare, flytting av internet tar tid virker det som.. hoff!!

Skulle ta to til tre uker, er gått over tre, og fått lovnad om at om ei uke sånn ca så kanskje ting skjer.. så er bare å vente :P

Egil, så pm'en fra deg nå. har notert nummeret ditt og sender deg en sms iløpet av uka. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er innom leiligheta for å betale noen regninger bare, flytting av internet tar tid virker det som.. hoff!!

Skulle ta to til tre uker, er gått over tre, og fått lovnad om at om ei uke sånn ca så kanskje ting skjer.. så er bare å vente :P

Egil, så pm'en fra deg nå. har notert nummeret ditt og sender deg en sms iløpet av uka. :)

Eidsiva på sitt beste ;)

Jeg ble lovet fiber i mai.

Jeg fikk det i forrige uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eidsiva på sitt beste ;)

Jeg ble lovet fiber i mai.

Jeg fikk det i forrige uke.

hehe ja dem skule begynne og grave ned strøm kablen og lege ned fiber her også i sommer så ble det etter ferien. men ikke sett noe til dem enda. hehe

har du både tv og internett på fiber hva betaler du for det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som spiller golf her? vurdere og prøve det litt til sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja dem skule begynne og grave ned strøm kablen og lege ned fiber her også i sommer så ble det etter ferien. men ikke sett noe til dem enda. hehe

har du både tv og internett på fiber hva betaler du for det?

Ikke de kjappeste nei ;)

Har kun internett nå i første omgang. Kommer til å legge på tv`n også etterhvert men kanaltilbudet og prisen er bedre på canal digital som jeg har idag. Kanskje det blir bedring og fiber på tv etterhvert også :)

Husker ikke heeeeelt hva jeg betaler for fibernettet, men var snakk om noe lommerusk mer enn jeg betalte for bredbåndet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som spiller golf her? vurdere og prøve det litt til sommeren.

Spiller ikke golf, men kjører Golf - burde prøves det også:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stille her i dag også.

Nå er det kjedelig å bli stoppa med sommerdekk etter 31. Oktober også da ;)

Da er det like greit å bare bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det kjedelig å bli stoppa med sommerdekk etter 31. Oktober også da ;)

Da er det like greit å bare bytte.

er vel ikke noe forbud mot og kjøre med sommer hjul på bilen så lenge dem er over 3mm??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke noe forbud mot og kjøre med sommer hjul på bilen så lenge dem er over 3mm??

stemmer det,men man skal være skodd for føre da,så om det er glatt,og man kjører av veien,så blir det nok en avkortning på forsikringen,og man blir vel lapplaus en stund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde dekkene skulle være m+s merket også jeg.. Men det gjelder kanskje bare lastebiler..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det er noen med at vis du kjøre på sommer dekk. så skal du ha med kjetting til dem. hehe var i vertfall sånn for en god del år siden da okelen min var yngre. kjørte golf oppi brumunda med sommer dekk. og kom bedre frem en dem som kjørte med viterdekk oppi der. hehe og han ble stoppet av poletie som mente han ikke hadde lov og kjøre på sommer.

han rigte til en lengre opp isysteme og fant ut at onkelen min hadde rett. men da må du ha kjetting sa han. onkelen min svarte ja den liger her og tok opp bagasjeluka på golfen. han hadde jo ikke spurt om han hadde kjettinger før hehe. poltimanden ble sur.

tror faktisk grunnen for han var stoppet var at han ikke hade belte på. så han skrev ut bota på det. og da han så på den så ropte han til poltimanden dene er jo ikke gyldig du har jo ikke skrevet dato.

poltimanden kom igen enda mere sint og fylte ut dato. og onkel min lo seg skakk. hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.