#6551 Skrevet Juni 10, 2011 er ikke kjent så vet ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6552 Skrevet Juni 10, 2011 Står du langt unna shell-stasjonen på Sjoa? Sving av der, kjør ned til brua og sjekk om du får lov å kjøre over den. Den lå ikke under vann vertfall. Derfra og opp Heidalen så er du jo plutselig på valdresflya.. Kjørt der mange ganger, dog med 52 tonn, så da var bakkene der tunge.. boraen takler det der fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6553 Skrevet Juni 10, 2011 er der ska kjøre å se takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6554 Skrevet Juni 10, 2011 Tilstander, ser jeg:p Godt Audien ikke ble med i "bekken", da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6555 Skrevet Juni 10, 2011 bare følge veien til heidal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6556 Skrevet Juni 10, 2011 Ja, bare å kjøre oppover dalen der. Men kjør pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6557 Skrevet Juni 10, 2011 du redder dagen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6558 Skrevet Juni 10, 2011 Bare hyggelig Blir et stykke lengre, men du kommer fram vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6559 Skrevet Juni 10, 2011 Jo, flya er en mulighet, men ikke så lenge han står på Sjoa Jeg er på jobb, og kan trygt si at det er litt spennende fremover, da vi har kun flya som kjørbar vei til Lillehammer... Heldigvis er det satt inn ekstra ressurser Skjønte ikke hvorfor du mente han var avskjært når han var på Sjoa jeg.. Ser ut som han kom seg over brua(som jeg nevnte var åpen) og oppover Heidalen vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6560 Skrevet Juni 10, 2011 Kim Rune har kommet seg til Randsverk og er på veg over valdresflya over til Fagernes. Kanskje det blir Bryan Adams-konsert på oss begge allikevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6561 Skrevet Juni 10, 2011 Noen her som har utstyr til å kappe 32 bolter i lik lengde så fort jeg finner ut hvor lange de skal være? Kan kappe selv også bare jeg får låne utstyret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6562 Skrevet Juni 10, 2011 Skjønte ikke hvorfor du mente han var avskjært når han var på Sjoa jeg.. Ser ut som han kom seg over brua(som jeg nevnte var åpen) og oppover Heidalen vertfall.. Fordi du er dum og jeg tenkte helt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6563 Skrevet Juni 10, 2011 Noen her som har utstyr til å kappe 32 bolter i lik lengde så fort jeg finner ut hvor lange de skal være? Kan kappe selv også bare jeg får låne utstyret. vinkelsliper ikke bra nok? edit: glem det så i tråden din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6564 Skrevet Juni 10, 2011 Mohahaha:D Ja, har det: klø : De to inni bilen, han som ligger bak osv. Blir ikke klok på det. Galeuhus - ja, det ser ikke verre ut på bildet: smil : Jeg får også 10stk inkl fotografen (som ikke synes på bildet). fælt som dere hengte dere opp i det da her har dere: ser nå at nr. 8 har blitt bitt av en hai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6565 Skrevet Juni 10, 2011 vinkelsliper ikke bra nok? Neh, er til Rennsportene mine, så greit å få de like lange. Må kappes for å få litt bedre plass til bremsene på Passaten:p Er så lite senter at boltene tar i kaliperen uten spacer. Jeg vil gjerne ha de så korte at de mutterene på 3,2mm tykkelse jeg har kjøpt akkurat blir skrudd helt innpå boltene:) Så det går litt på presisjonskapping her. Ja, der hadde du lest det:p Aha, trodde han som buffet av og hodet til han over var den samme, jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6566 Skrevet Juni 10, 2011 reodor felgen løsning da med dremmel på hjemmelaga stativ da? (nest-siste utvei ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6567 Skrevet Juni 10, 2011 Hmm, det kan jo fungere:) Skal forske litt på det når jeg skal i verkstedet igjen, så ikke umulig at jeg får til noe. Hvis ikke kan jeg sette på kappeskive på benksliperen min og få laget til en "jigg" som jeg legger boltene i, sånn at de blir like lange. Der fikk du meg ihvertfall inn på en tanke som kan fungere:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6568 Skrevet Juni 10, 2011 hehe ja noe sånt har gjort endel sjølkonstruerte løsninger før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6569 Skrevet Juni 10, 2011 Jepp, skal nok få mekket til noe "lurt" noe:) Ellers, hva skjer her utenom flom og omkjøringer? Edit: Hvis noen vil ha bilen sin rubbet/polert/vokset/shinet innvendig etc, etc, så tar jeg meg på det - trenger noen ekstra kroner om dagen, så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6570 Skrevet Juni 10, 2011 (endret) Tar på meg polering jeg også men i utgangspungtet 1000kr for: -grundig vask og avfetting -vask felger -clay -grov/middels polering med maskin -fin polering/glaze -voks (en som er holdbar ei god stund) -beskyttelse/sealer på glass og felger -dekkfornyer + 200,- for støvsuging og vask av interiør beregna tid på en bil av normal størrelse, 8-10t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6571 Skrevet Juni 10, 2011 (endret) fikk med meg suvernir fra våler i år en jordklump (ink. gress her og der) på størrelse med en tennisball 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6572 Skrevet Juni 10, 2011 Jeg tar nok litt mer, men så går det ofte med 20-30 timer for full pakke også Har skinnpleiemidler, og det jeg ikke har som du trenger, det kjøper jeg - sett at du ikke skal ha en voks som koster flere tusen:) Testet på vinter-Audien, som mildt sagt var voldtatt i lakken før jeg begynte:p Sånn så det ut før: Btw, mellom motordekslet og motoren på Passaten hadde jeg et helt blomsterbed og flere kilo med pukk og grus:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6573 Skrevet Juni 10, 2011 så store jobber, med maaaange timer korrigering tar jeg helst ikke på meg (vag-lakk er generelt stein hard og krever mye jobb) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6574 Skrevet Juni 10, 2011 Nyere VAG-lakk er gjerne sånn, men på eldre Golfer og sånn er det rett og slett deilig å drive med korrigering:p Passaten til frøkna her steinhard lakk, mens Golfen min har godlakk, så det er et tydelig skille. Vil jo helst ikke ha noen av den typen lakk som Audien min hadde jeg heller, men tar på meg det meste så lenge jeg får nok tid til å drive på Mest for å vise at det skal se rimelig håpløst ut om det ikke er håp for å få det mer enn bra nok: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6575 Skrevet Juni 10, 2011 på eldre vag er det nok mye bedre ja min er ihvertfall helt j.... å drive med ikke at fargen gjør saken lettere heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...