Anbefalte innlegg

Eneste du mangler nå, Rolf, er en _skikkelig_ sub som yter Transformers sin fulle rett.. :D

Men gratulerer med nye fronter! :)

Kjører Yamaha yst-sw515 nå. Den står på 1/3 volum og det holder rimelig bra. Hehe. Skal jeg ha heftigere sub må jeg kjøpe hus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos hjemmekino, ingen som vil kjøpe et komplett sett med gode, gamle Mission høyttalere og en gammel Onkyo surround forsterker? Alt er sikkert 10-15 år gammelt, men spiller ganske så bra, høyt og rent. Senter, aktiv sub, to front- og to bakhøyttalere - like foran som bak:)

Må "nedgradere" litt hjemme her, for det er ny sofa i anmarsj, og da må de store høyttalerene vike:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos hjemmekino, ingen som vil kjøpe et komplett sett med gode, gamle Mission høyttalere og en gammel Onkyo surround forsterker? Alt er sikkert 10-15 år gammelt, men spiller ganske så bra, høyt og rent. Senter, aktiv sub, to front- og to bakhøyttalere - like foran som bak:)

Må "nedgradere" litt hjemme her, for det er ny sofa i anmarsj, og da må de store høyttalerene vike:o

Kan vurdere senter og bak for en fin pris ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få hele pakka for en enda bedre pris:p Eventuelt uten forsterker, men alle høyttalerene:) Skal ikke ha dyre dommer for det, men greit å ha igjen litt sånn at jeg kan kjøpe et greit "mini-hjemmekinoanlegg".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få hele pakka for en enda bedre pris:p Eventuelt uten forsterker, men alle høyttalerene:) Skal ikke ha dyre dommer for det, men greit å ha igjen litt sånn at jeg kan kjøpe et greit "mini-hjemmekinoanlegg".

Pris og bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neh, aner ikke helt. Så det lå noen like på Finn, men da bare to stk. fronthøyttalere og en like gammel forsterker som det jeg har, og det skulle han ha 1000,- for:) Har kostet meg rundt 5000,- til sammen, så hadde vært greit å fått igjen ihvertfall halvparten eller noe rundt der. Men det blir man alltids enige om.

Sender deg en PM, Ørjan, så skal du få bilder i morgen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neh, aner ikke helt. Så det lå noen like på Finn, men da bare to stk. fronthøyttalere og en like gammel forsterker som det jeg har, og det skulle han ha 1000,- for:) Har kostet meg rundt 5000,- til sammen, så hadde vært greit å fått igjen ihvertfall halvparten eller noe rundt der. Men det blir man alltids enige om.

Sender deg en PM, Ørjan, så skal du få bilder i morgen;)

Den er god! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som kjører fra Oslo i mårra vel?? Skulle kommet meg hjem:P..

skal inn til jesheim nå. vis det hjelper deg noe. skal handle lavvo. så oppat etter på. sen på ei melding på 90894480 vis det hjelper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRISE! Tomt for kaffepulver på jobb! : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRIISEEE!!! Familietragedie i dag, som jeg ikke klarer å ro meg unna.. *tømme sobril-bøtta i ett svelg*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle vært på utdrikkingslag jeg nå. Men barnevakt var det dårlig med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, jeg kan være barnevakt, så slipper jeg familietragedien..? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ser kul ut, men 1.8 Monopoint hadde ikke vært mitt motorvalg:p Holder med de 2 jeg har hatt, for å si det sånn. Men får du den ned noen tusen, så er det garantert en kurant bruksbil:)

Og rustfri 3er Golf, finnes det? : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den er rustfri, er den lakkert opp for ikke sA lenge siden tror jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit den er det, men Golf 3 ruster jo verre enn noe annet, og etter hva jeg husker fra tråden ble det ikke tatt noe rust under bilen - der Golf 3 ruster verst;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta noen bilder av en kompis sin mini i dag. Hvor i Hamar er det kurrant å ta bilder ? : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRISE! Tomt for kaffepulver på jobb! : faint :

og så langt det er for og få tak i ny da.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er da hjeme igen fra jesheim. ble ikke noe bilig tur kan man si.

ble lavvo gave fra kona. 1999

fiskestang 1398

selvoblosbar underlag x2 300 kr

shorts 299

plus annet diverse tull. noen hundrelapper.

dro hjem på turen hjem tenktejeg skule se på jakt dress i dala

så ble det 3700

der også. fikk jo 25% hehe

dumt det er så dårlig vær vis ikke hadde det blit åsta i dag.

så det er bra man skal dra på ferie til bergen og ikke bruke noe særlkig med penger fremover. ja særlig.

foresten Stig Arne så tok jeg 3 passe store stekefisker der i helga. så ble lunsj og frokost på dem som ikke er alergisk mot fisk som jeg selv er grrrrrr. skule gjere vert for uten den alergien.

ellers god helg *S*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ser kul ut, men 1.8 Monopoint hadde ikke vært mitt motorvalg:p Holder med de 2 jeg har hatt, for å si det sånn. Men får du den ned noen tusen, så er det garantert en kurant bruksbil:)

hehe. nei kjedelig motor gitt, men blir bare reservebil uansett :P den var behandla med sånn svart masse jeg ikke husker navnet på visst, så var helt svart under :P sto i prosjekttråden også det, var gjort i april 2010.. så kan jo hende den faktisk er rustfri.. selv om jeg har litt vanskelig for å tro det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har handla karosseri deler ifra norskbildelsenter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, ikke at det har så mye med saken å gjøre men handla baklykt til audin der og den var det dårligpassform på :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen har tatt litt bilder i dag han :D Kanskje litt feil bilmerke men ;p Prøvd meg også for første gang å leke litt med hdr toner :)

IMG_3295.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke bösere motor enn 1.8 monopoint da.. Spesielt ikke med ødelagt pakning på innsuget :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.