#6851 Skrevet Juni 19, 2011 Nå har jeg tatt taxi inn til sentrum, spist kebab, og tatt taxi hjem igjen! fornuftige 8 min på byen det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6852 Skrevet Juni 19, 2011 Hva skjer rondt omkring idag a????? Bitcheeeeeeesss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6853 Skrevet Juni 19, 2011 Stemmer godt det Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6854 Skrevet Juni 19, 2011 Hva skjer rondt omkring idag a????? Bitcheeeeeeesss. Ta tog hjem til Lillehammer hvertfall Vil du hente meg ? Ogsååå. Hvorfor i all verden betaler du ca. 360kr for en kebab ? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6855 Skrevet Juni 19, 2011 Skal klippe gresset:D Og det på en Søndag: eek : Naboene kommer til å klikke! Foe shizzle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6856 Skrevet Juni 19, 2011 skrudd bil da snart legga litt taktro på uthuset:p bli vell godt likt men flere som klipper plen her så!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6857 Skrevet Juni 19, 2011 Har akkurat klipt gresset her, ferdig nuh. Gått rundt med kantklipper å stussa etter rundt busker og vegger etterpå, god og varm nå.. Skulle hatt ei slik hekksaks også, de var tomme på plantasjen forrige helg, får sjekke på Gjøvik en dag, om jeg gidder.. Kan ta hekken med kantklippern også jeg Lekker bil, Kim Rune!! Kjøpt den nå eller? Skjønner ikke dere gidder å skru bil så ofte for å få lov til å ha den på vegen jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6858 Skrevet Juni 19, 2011 haha ja nei neste år gidder jeg ikke ha så brei bil bak så bli salg av felger i vinter og nye til sommern 9,5 rundt hele tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6859 Skrevet Juni 19, 2011 har potta om 2 planter, rydda masse, vaska litt hus og skal ut å vaske biler etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6860 Skrevet Juni 19, 2011 Skjønner ikke dere gidder å skru bil så ofte for å få lov til å ha den på vegen jeg.. skjønner ikke at polti og faens vegvesen gidder lage så mye styr av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6861 Skrevet Juni 19, 2011 har potta om 2 planter, rydda masse, vaska litt hus og skal ut å vaske biler etterpå Fyttirøven, blomster-Finn har lært deg noen knep også? Nå er gresset klipt her ihvertfall, men skulle ha lånt en kantklipper for å ta resten. Elektrisk hekksaks skulle jeg også ha hatt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6862 Skrevet Juni 19, 2011 ja jeg er et blomsterbarn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6863 Skrevet Juni 19, 2011 noen som trenger bilpleie? selger unna noe jeg ikke har bruk for - megs 3step pakke, er igjen 1/2 på alle - megs QD full flaske - megs rich leather cleaner/conditioner 2/3 - megs dekk fornyer 3/4 - Chemical guys Pete's 53 voks 3/4 - Chemical guys Citrus wash+gloss 2/3 kom med bud legger vel ut anonse på forumet her om dere ikke er int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6864 Skrevet Juni 19, 2011 Er skambud lov? Skulle hatt CG citruswash og dekkfornyeren. 150,-? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6865 Skrevet Juni 19, 2011 njaaaaa 200 så er det ditt, ny 4l kanne koster 400 på scandicshine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6866 Skrevet Juni 19, 2011 Elektrisk hekksaks skulle jeg også ha hatt:p Femi eller? (Dumt spørsmål når det er snakk om blomster men....!) Lukter det ikke eksos og ikke durer så er det ikke no morro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6867 Skrevet Juni 19, 2011 noen som vet om noen 225/35 18 dekk som koster helst under 1000kr pr dekk, må ha 2 nye bak å Yoko dekka koster for mye Har sett litt på Federal SS-595, men ha lest at det er ett ganske breit dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6868 Skrevet Juni 19, 2011 Nankang koster 857,- på Dekkonline:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6869 Skrevet Juni 19, 2011 ja men de er smaaale enda smalere en de jeg har så blir overkill strekk, har nok overkill nå hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6870 Skrevet Juni 19, 2011 Okai. Noen ganger så kunne jeg også tenkt meg å flytte ut av byen. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=29011623 Hadde glatt tatt detta huset bare pga garasjen EDIT: det verste er at huset ikke er aller verst ser det ut til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6871 Skrevet Juni 19, 2011 Sinnsyk garasje!!! JATAKK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6872 Skrevet Juni 19, 2011 Da mangler det "bare" dekk og en bil å ha de på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6873 Skrevet Juni 19, 2011 Størrelse og boltsirkel Pål ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6874 Skrevet Juni 19, 2011 7x13 et10(ca), 4x100 boltsirkel Kjøpte de ganske stykke en gang i fjor. Tok de fram for litt sia og fikk sandblåst og pulverlakkert dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6875 Skrevet Juni 19, 2011 De så alvorlig mye større ut. Trenger jo en einser eller.no for at de ikke skal bli for små. Syns de så litt 8x15 ut på bildet. Tøffe felger uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...