#6876 Skrevet Juni 19, 2011 Hvis alt går etter planen () så blir det en caddy mk1 etter hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6877 Skrevet Juni 19, 2011 gromme felger Pål og de på en Caddy mk1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6878 Skrevet Juni 19, 2011 tok å gnukka litt på felga mens de er av fikk på litt SW voks å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6879 Skrevet Juni 19, 2011 til alle dere andre som har Kia sport(age). Ja jeg vet dere fins IKKE vask bilen deres! lakken faller av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6880 Skrevet Juni 19, 2011 Blir noe dekk og felg-shining i løpet av en sommer på deg da skjønner jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6881 Skrevet Juni 19, 2011 Kim Rune: hva sier a mor om å ha felga i stua? eller veit a ikke om det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6882 Skrevet Juni 19, 2011 Stig: Ja må da få gnukka litt Petter: haha hu er i syden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6883 Skrevet Juni 19, 2011 da har man vert i dala og hentet golf,så får man håpe at man ikke følger tradisjonen med og bli lapplaus etter en måned med kjøring:p noen som vet pris på regreim bytte på golf 4 gti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6884 Skrevet Juni 19, 2011 Ingen av dere som tilfeldigvis har noen 8x17" i 4x100 et30 liggende eller på bil som jeg kunne prøvemontert på passaten for å sjekke litt klaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6885 Skrevet Juni 19, 2011 Driver å legger belegningstein, men det blir da fint etterhvert. vi starta på fredag. og i dag måtte vi legge om litt. men nå begynner det å ta form 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6886 Skrevet Juni 19, 2011 Ta tog hjem til Lillehammer hvertfall Vil du hente meg ? Ogsååå. Hvorfor i all verden betaler du ca. 360kr for en kebab ? ;p Tjaaa,, for seint ute ? Ble vel nærmere 500 totalt, delt på 2 stk da , så ble jo egentlig en billi DRITT-babb:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6887 Skrevet Juni 19, 2011 fikk rydda opp litt i samlinga mi idag og pads og MF ligger fordelt utover i 3 store skuffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6888 Skrevet Juni 19, 2011 fikk rydda opp litt i samlinga mi idag og pads og MF ligger fordelt utover i 3 store skuffer Jalla!!!!! Gjorde det samme selv idag! Blir mye Profft utstyr etter en stund ass....... See how the pro`s does it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6889 Skrevet Juni 19, 2011 super cleaner lakk rens skulle jeg også hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6890 Skrevet Juni 19, 2011 du må ha veldig møkkete tallerkner ? se på den oppvaskbørsten a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6891 Skrevet Juni 19, 2011 du må ha veldig møkkete tallerkner ? se på den oppvaskbørsten a brukte den vel sist som autosol børste: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6892 Skrevet Juni 19, 2011 du må ha veldig møkkete tallerkner ? se på den oppvaskbørsten a skulle sett tannbørsta mi du som ligg i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6893 Skrevet Juni 19, 2011 som ligg i garasjen Æsj!! Ekkling...... å så putte tannbørsten i garasjen da: grønn : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6894 Skrevet Juni 19, 2011 Jeg vil også kjøpe citruswash, Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6895 Skrevet Juni 19, 2011 Siden alle ska rydde i bilpleia måtte jeg det nå å Mangler MYE enda Skuffa er stappa av MF kluter osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6896 Skrevet Juni 19, 2011 Jeg vil også kjøpe citruswash, Petter må høre hva Mads kristian sier først, hvis ikke du byr høyere da: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6897 Skrevet Juni 19, 2011 Æsj!! Ekkling...... å så putte tannbørsten i garasjen da: grønn : jeg ikke fårstå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6898 Skrevet Juni 19, 2011 Hva slags felger kler 2`er golf? Det er sååå mye som er fint. Men er det noen felger som ikke alle har og som ser bra ut?: ) Bilder takk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6899 Skrevet Juni 19, 2011 må høre hva Mads kristian sier først, hvis ikke du byr høyere da: vinke : Venter såklart på hva han sier, så han skrev først Men jeg er backup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6900 Skrevet Juni 19, 2011 Venter såklart på hva han sier, så han skrev først Men jeg er backup jepp ikke første gang du er backup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...