Anbefalte innlegg

njaaaaa :P 200 så er det ditt, ny 4l kanne koster 400 på scandicshine ;)

Den er god:) Tar du det med til Gjøvik til helga? :)

Femi eller? (Dumt spørsmål når det er snakk om blomster men....!)

Lukter det ikke eksos og ikke durer så er det ikke no morro! :D

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver og skal bestille time for og bytte registerreim på golfen min,ettersom det i følge serviceboka sist ble byttet på 79000 og for 6 år siden.

men fant en kvittering i bilen,hvor det står at reg kjede og kjedestrammer ble byttet på 146000 og i 2009,er det kjede på golf 4 gti?eller er det 2 forskjellige ting?hilsen en med 10 tommeltotter:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som menes med kjede og kjedestrammer så mener dem nok kamreim og kamreimstrammer vil jeg tro :) Har ingen ting med reg. reim å gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da er det bare og bestille time da,så det ikke blir mye dyrere:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver og skal bestille time for og bytte registerreim på golfen min,ettersom det i følge serviceboka sist ble byttet på 79000 og for 6 år siden.

men fant en kvittering i bilen,hvor det står at reg kjede og kjedestrammer ble byttet på 146000 og i 2009,er det kjede på golf 4 gti?eller er det 2 forskjellige ting?hilsen en med 10 tommeltotter:p

kan jo ringe til dem som har hatt den inne og spøre også. hva dem mener med det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: mad :: bråk ::dødhest: "#¤¤#!%

BT kan brenne et visst sted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må du for faen meg slutte å surve. Du vet åssen regla er og de følger bare de. Er da din egen feil at du ikke får godkjent bilen når du ikke gidder å heve den til godkjent høyde ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da er det bare og bestille time da,så det ikke blir mye dyrere:o

Dette kjedet ble byttet når Glenn Erik Kolloen eide bilen mener jeg. Send han en PM så får du nok mere svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må du for faen meg slutte å surve. Du vet åssen regla er og de følger bare de. Er da din egen feil at du ikke får godkjent bilen når du ikke gidder å heve den til godkjent høyde ;)

surve ikke, bare irritert ;)

Er ingen lov som sier at bilen ska være 11cm under som de på otta påstår.

Hva skjer, Kim Rune?

nei BT ga meg ei fin liste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt enig med deg her, Simen.

Selvfølgelig skjønner jeg frustrasjonen til Kim Rune, men når man skal inn i hallen til BT, og vet om det i god tid på forhånd, så blir det litt molboaktig å klage på BT når man stiller der med bil som ikke innfrir de kravene man vet man kan bli tolket opp mot.

Og når det er sagt, så leste jeg litt i statusen til Kim Rune på facebook, og det stemmer det de sier. Blir du stoppet tre ganger og får mangellapp for samme tingen så blir det politianmeldelse og dertilhørende bøtesatser.. For da er det tydelig at det er bevisste handlinger fra den anmeldte sin side som gjør at man gang på gang blir stoppet med samme "feilen".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg klager, er at den 11cm regelen de påstår at finnes, finnes ikke. står INGEN plasser

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, jeg sier ikke det heller. Jeg sier bare at å stille der med en bil du vet kan komme til å få trøbbel i forhold til tolkninger av lovverket blir litt teit.

Når sant skal sies så er det jo ikke med den høyden du hadde i dag at bilen ble godkjent med firehjulskontroll.

Nå vet ikke jeg hvor feil lys og eksosen din var, men om du var med på kontrollen og det ikke var noe galt med de tingene de påviste så måtte du jo der og da sagt at "det skal ikke være katalysator her, eller ikke mer enn en lyddemper"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg klager, er at den 11cm regelen de påstår at finnes, finnes ikke. står INGEN plasser

Korrekt. Derimot så står det dette:

Senk.jpg

Sleng med dokumentet som er i dette innlegget neste gang, og be de holde kjeft eller vise til et annet dokument som er nyere og som tar for seg den såkalte 11cm-regelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg har fått noen linker av christer nå, så de kan prøve seg å komme med 11cm regelen igjen! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott dokument, Mads Kristian!

Det er herved lagret og printet, tar det med ut i vognkortmappen etterpå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er gull verdt for oss som liker å senke disse bilene:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen blodsenka bil da, men jeg kjenner en del folk med biler som er lavere enn lovlig, og om det kommer på snakk når vi møtes så vet jeg hvor jeg har dette dokumentet og kan vise det frem vertfall. Kanskje lagre det på telefonen så man kan distribuere det via bluetooth også, de fleste har vel pdf-lesere på telefonene sine om dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp :)

takker petter for og hjelpe meg med og bruke opp pengen mine på http://www.shinearama.co.uk

har vel fått til 220£ kommer vel sikert på mere. huff.

men bilen kan vel bli fine da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ at han skal gå over a6. tør ikke og gyse på den først. så får prøve på den golf 3 som står ut på her. blir vel salg av den til høsten tenker jeg. får se hvor mye rart som hender med coupen når den kommer på veien 1 juli

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var og skule klippe plenen i sta det tar jo 10 min og 5 av dem så regnet det 3,6 mm artig med sommer i norge........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter; tenkte å få tatt med Tvillingen på søndag jeg - så kan du se om du tror du kan gjøre underverker med poleringsmaskina på den lakken :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er god :) nyvaska går jeg ut ifra :D

hvis du bruker meg, har du mulighet til å levere den fra deg ett par/3 dager? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.