#6951 Skrevet Juni 21, 2011 rått bilder?!?! Ikke akkurat heftig shit enda men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6952 Skrevet Juni 21, 2011 ææsj, få av "hytta" bakpå gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6953 Skrevet Juni 21, 2011 lyst på en sånn selv jeg råtøffe biler når man får de ned å ut Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6954 Skrevet Juni 21, 2011 Jaa, skal av etter hvert! Skal bare en tur til Kreta først Gewinde ligger klart i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6955 Skrevet Juni 21, 2011 lyst på en sånn selv jeg råtøffe biler når man får de ned å ut Grattis Dessuten så er det kanskje bedre plass baki der enn i bagasjerommet på Boran ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6956 Skrevet Juni 21, 2011 hahaha bittelitt kansje men ikke så ille baki boran faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6957 Skrevet Juni 21, 2011 Dessuten så er det kanskje bedre plass baki der enn i bagasjerommet på Boran ? når man må sove baki bilen tenker du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6958 Skrevet Juni 21, 2011 Kan det være noe i sagnet om gullgryte ved enden av regnbuen tro ? Da burde jeg vel ta meg en tur over jordet nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6959 Skrevet Juni 21, 2011 når man må sove baki bilen tenker du på? Stemmer det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6960 Skrevet Juni 21, 2011 RUN, VIVIAN, RUN!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6961 Skrevet Juni 21, 2011 film mens du spring å ser!!! tenk om det er noe på enden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6962 Skrevet Juni 21, 2011 Nei søren ... Var ingenting der gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6963 Skrevet Juni 21, 2011 Forresten tøff den Caddy'n din Pål! Eneste jeg er veldig skeptisk til er speila asså... (og kanskje den "hytta" bak der, men den kan jo som nevnt være praktisk på treff da ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6964 Skrevet Juni 21, 2011 Du får heller gi oss gode grunner for _ikke_ å kjøre til Oslo for å tune.. Hehe! 1. Jeg bor da bare 15 min fra Dala 2. Pris forespørsel kan vi ta pr pm Gjør både standard tuning til landeveis map med hiddenlogger etc. Datasprut overlater jeg til mine samarbeidspartnere. Er det noe dere lurer på så ta kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6965 Skrevet Juni 21, 2011 Noen som har bremsecalipere fra boble liggendes? eller veit om noen som har:) fått litt dilla på å få bobla mi på veien snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6966 Skrevet Juni 22, 2011 Da er bilen min på veien igjen Går utrolig rent nå skikkelig god å kjøre ! Får jeg pengene mine fra skatteoppgjøre på fredag nå, så blir det besilt lakkering ganske snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6967 Skrevet Juni 22, 2011 Bare én time igjen nå så skal jeg og Grevlingen over på riktig side igjen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6968 Skrevet Juni 22, 2011 Noen som har bremsecalipere fra boble liggendes? eller veit om noen som har:)fått litt dilla på å få bobla mi på veien snart:) Sett på Finndel? Jaså, hva skal du på denne siden av Mjøsa, Stig Arne? Hoho. Er det Fredag skattepengene skal komme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6969 Skrevet Juni 22, 2011 Håper da det nei nå er det ut å senke bil igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6970 Skrevet Juni 22, 2011 Heihååå. Drev akkurat å leka meg litt i photoshop : o Også endte jeg opp med lilla bil. Og som mange vet så skal jeg snart hellakkere. Hva mener folket om ca. denne fargen ? ;o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6971 Skrevet Juni 22, 2011 Jeg synes lilla biler er litt... hmm... 2003? Fargen i seg selv er jo pen, men det er et eller annet som skurrer hos meg med sånne farger. Men jeg er jo heller ikke folket, jeg er bare folk, så kan hende det er flere som er for enn imot: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6972 Skrevet Juni 22, 2011 Fått dekk til Rennsportene i dag, så nå er det ikke lenge før Passaten er klar til å cruises med igjen. Gleder meg som en unge:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6973 Skrevet Juni 22, 2011 Matt svart FTW!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6974 Skrevet Juni 22, 2011 Sjakkmønstret bengalakk er kulere:D Topp fem: Kim Rune Haugen 987 Stig Arne Almskår 836 Petter Ulen 569 Mads Kristian Fossen 540 Simen Grasto 508 Kim Rune er den posthora:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6975 Skrevet Juni 22, 2011 Ta samme farge du simen. Skulle ikke du selge senere, da er det ingen vits å velgen en annen farge. og får veldig mange så taper verdien på bilen hvis du bytter farge til en annen en. : ) Snart skrudd sammen alle bentleysene weee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...